“God tur til Grækenland”
Anmeldelse af Thomas Cook Airlines (UK)

Anmeldt for 9. august 2017

Alt virkede perfekt og et venligt personale. Nye fly med sikkerheden i top.
Dog lidt bøvl med at få de taxfrie vare frem

Tak, kirstentorben9

Anmeldt for 26. juni 2017

Det var til Club Santa sport.Det var en aktiv ferie på 8 dage.Op til morgen gymastik kl. 8,00 med instruktør ,bagefter 3 km sammen med andre ,instruktør.ud og padle på lagune ,med instruktør,på kano med instruktør, til hullahop med danske piger som instruktør. Der er bare aktiv hvis man vil selv. et godt ophold

Tak, johnnahansen1999
Anmeldt for 4. juni 2017

Las Vegas lufthavn er eksemplarisk. Allerede foran terminalen kan man se hvilken indgang, der er tættest på den aktuelle check-in skranke. Genialt. Når man så først har fået in-checket bagagen gør det ikke så meget at security ligger i den anden ende og man derefter skal tilbage for at komme til gaten. Vi havde købt billet til Condor men pga code-sharing var det Thomas Cook, som stod for flyvningen, hvilket på næsten alle måder var ok med pil opad. Sædekomforten selv på premium var dog ikke god nok til en 10-timers natflyvning. Det kan gøres langt bedre.

Tak, BOSSER2013
Anmeldt for 12. april 2017 fra mobile enheder

Vi blev indlogeret i et fly der på en prik lignede det fly jeg to på ferie led for over 20 år siden. Der var ikke noget multimediesystem, der var gamle billedrørstv, det der hang hvor vi sad var gået i stykker. Derudover kunne den der sad ved vinduet kun se halvdelen af fjernsynet medmindre personen lænede sig godt indover den andens plads.

Da vi spurgte personalet på flyet hvordan det kunne være at standarden var så dårlig svarede de, det var fordi Thomas Cook gerne ville flyve flere passagerer til og fra Brasilien så derfor brugte de outdatet fly.

Det kan godt være at standarden holdte fær årtusindskiftet men det går den ikke idag.

Flyver aldrig med det selskab igen, ville 10 gange hellere vælge Ryanair el. Easy jet.

Tak, Morten K
Anmeldt for 28. januar 2017

Husk!!! håndbagagen må max. veje 6 kilo. .
Indchecket bagage må max veje 14 kilo, hvis der er 6 kilo håndbagage.
Altså i alt 20 kilo bagage
Hos andre selskaber må en håndbagage veje 10 kilo og indchecket bagage 23 kilo