“Tjek flytiden omhyggeligt”
Anmeldelse af Czech Airlines

Anmeldt for 20. juli 2017 fra mobile enheder

Har netop fløjet med Czech Airlines for første gang. Havde kun håndbagage (i korrekt mål) med. Udturen gik fint. Men hjemturen var meget utilfredsstillende idet vi - stort set alle passagerer - måtte aflevere vor håndbagage udenfor flyet, så det kunne komme i et lastrum. Det viste sig nemlig at hjemturen skulle foregå med et lille propelfly, der slet ikke havde plads til almindelig håndbagage. Jeg havde desværre ikke været opmærksom på, at hjemturen var beregnet til at tage 40 min længere end udturen. Ud over at det ikke er lige så behageligt at flyve med et lille propelfly, er det også dårlig service, at det ikke fremgår tydeligt ved bookingen af billetten, at man ikke kan få sin håndbagage med i kabinen. Ydermere er det helt hen i vejret, at personalet i lufthavnen påstod, at grunden til at vi skulle aflevere vor håndbagage var, at flyet var fuldt booked. Det var det ikke. Men uanset om det havde været fuldt booked ændrer det ikke det faktum, at flyet var for lille til den "lovlige" bagage.

Tak, Mia M

Anmeldt for 12. juli 2017

Vores debut med dette selskab som absolut kan anbefales. Super præcis, god benplads og venlig ( men bestemt) betjening

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, zh7y
Anmeldt for 12. juli 2017

Super fin oplevelse. Ingen forsinkelser. Snacks og gode øl var billige ombord. Stewardesserne var meget imødekommende og gav en meget personlig service.

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, AarhusTea
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 29. juni 2017

Jeg fløj med Czech Airlines fra Helsinki til Malta (via Prag). flyene fløj præcist og 45 minutter transittid i Prag var nok. Pladserne var meget behagelige (justerbar hovedstøtte) . Priserne på snacks og drikkevarer var udmærket og baguettet var meget godt.

Tak, Gustavo S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 29. juni 2017