“Tjek flytiden omhyggeligt”
Anmeldelse af Czech Airlines

Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Har netop fløjet med Czech Airlines for første gang. Havde kun håndbagage (i korrekt mål) med. Udturen gik fint. Men hjemturen var meget utilfredsstillende idet vi - stort set alle passagerer - måtte aflevere vor håndbagage udenfor flyet, så det kunne komme i et lastrum. Det viste sig nemlig at hjemturen skulle foregå med et lille propelfly, der slet ikke havde plads til almindelig håndbagage. Jeg havde desværre ikke været opmærksom på, at hjemturen var beregnet til at tage 40 min længere end udturen. Ud over at det ikke er lige så behageligt at flyve med et lille propelfly, er det også dårlig service, at det ikke fremgår tydeligt ved bookingen af billetten, at man ikke kan få sin håndbagage med i kabinen. Ydermere er det helt hen i vejret, at personalet i lufthavnen påstod, at grunden til at vi skulle aflevere vor håndbagage var, at flyet var fuldt booked. Det var det ikke. Men uanset om det havde været fuldt booked ændrer det ikke det faktum, at flyet var for lille til den "lovlige" bagage.

Tak, Mia M
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. juli 2017

Vores debut med dette selskab som absolut kan anbefales. Super præcis, god benplads og venlig ( men bestemt) betjening

Tak, zh7y
Anmeldt 12. juli 2017

Super fin oplevelse. Ingen forsinkelser. Snacks og gode øl var billige ombord. Stewardesserne var meget imødekommende og gav en meget personlig service.

Tak, AarhusTea
Anmeldt 12. april 2017

Bliver ved med at sende spam mails, selvom man skriver samt afmelder sig, og de vil ikke svare tilbage eller gøre noget for at stoppe. efter man har rest 1 gang med dem.

1  Tak, Dannijcph
Anmeldt 12. januar 2017

Et flyselskab der arbejder proffessionelt og absolut i topklasse. Chek in over nettet og nem mulighed for at tilkøbe ekstra babage og mad. Pæne rene fly og meget venligt personale. Absolut intet at klage over.

Tak, Michael v