“Fin tur med forbedringspotentiale”
Anmeldelse af Sunclass Airlines

Anmeldt 29. januar 2020

Alt i alt endnu en fin flyvetur med venligt og imødekommende personale, hvor vi tilkøbte ekstra benplads og Royal Meal. Men ligesom det er muligt at tilkøbe specifikke siddepladser, kunne det være yderligere en fordel, hvis det var muligt at købe en plads i et område, der er dedikeret voksne passagerer.

2  Tak, Solmadvin

Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Afg. Fra Cph mod Gran Canaria d. 22. Januar 2020 starte fint, indtil de starte motoren. Så melde venstre motor fejl. Men teknikker var hurtigt på sagen, og fik udbedret fejlen i løbet af 1,5 timer.
Vi blev informeret hele vejen igennem forløbet, og ankommer til Gran Canaria 57 minutter forsinket.
Men sikkerhed frem for alt.

Tak, Ricko L
Anmeldt 21. januar 2020

Afgang til tiden, meget serviceminded personale, udemærket fortæring, rolig flyvning med god orientering fra personale. Hjemrejse uden at slæbe kuffert i lufthavn, dejligt.

Tak, Petertele
Anmeldt 19. januar 2020

Dejlig flytur, kom lidt senere afsted men det blev indhentet på vejen dertil så vi ankom til tiden. Meget venlige og smilende kabinepersonale.

Rejsedato: december 2019
Tak, lise710
Anmeldt 1. januar 2020

Fløj med dem gennem spies.
95% af alt kommunikation er på svensk, og bliver ikke gentaget på engelsk. Så man er dårlig stillet, hvis man ikke snakker svensk. Det skulle så tage 4 timer, før man først gang bliver tilbud at købe noget at drikke, og de kom hele 3 gange på 13 timers flyvning (til grin). Film og tv ombord ikke værd skrive om. ingen wifi (men heller ik lovet)

Gode ting er dog at maden faktisk er fin i forhold til det er fly mad. Ok benplads

Tak, pbc111