Restauranten er cafeteria-stil på en måde, men fødevarer får dig til at føle dig som din fine spisestue. Priserne er ekstremt gode for dette område, og baren gør temmelig strengdrik ikke noget at klage over her. Den eneste grund til, at jeg gav en 4...ud af 5, er fordi linjerne til tider er alvorligt lange. Du kunne vente 20 minutter, før du kommer til fronten for at placere din ordre.Mere






















