Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kaneayama Japanese Restaurant

9527 Westheimer Rd, Suite D, Houston, TX 77063-3369
+1 713-784-5168
Website
Videresend
Gem
Alle billeder (98)
Kortopdateringer er sat på pause. Zoom ind for at se opdaterede oplysninger.
Nulstil zoom
Opdaterer kortet...
Oversigt
  • Fremragende59 %
  • Rigtig god21 %
  • Gennemsnitlig7 %
  • Dårlig3 %
  • Frygtelig10 %
Lukket nu
Åbningstider
KØKKENER
Japansk, Sushi, Asiatisk, Bar, Pub, Vegetarvenlig
PRIS
$$ - $$$
VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Stemning
PLACERING
9527 Westheimer Rd, Suite D, Houston, TX 77063-3369
Alle oplysninger
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (28)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog

1-10 af 17 anmeldelser

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 10. juni 2018

Bare kærlighed, kærlighed, elsk dette sted! ! ! Bedste Sushi og Tempura rejer og House salat! Også gode priser og opmærksomme personale. Kaneyama Japanese Restaurant ville være min yndlingsplads. En af de bedste sushi steder i Houston! Definitivt vil komme tilbage igen med min familie...at nyde en mere middag i denne komfortable og anstændige atmosfære!Mere

Anmeldt 3. juni 2018

Den bedste sushi og ruller i byen havde jeg nogensinde. Jeg vil helt sikkert vende tilbage. Stærkt anbefale denne japanske Restaurant! Jeg var forvirret om de dårlige anmeldelser.

Anmeldt 24. april 2018

Jeg gik for nylig med en ven til denne restaurant, der behandlede mig til en fødselsdag dag frokost maden var ikke stor men god. . Min ven fortsatte med at betale med et gavekort, og hun fik at vide at dette ikke var gyldigt, og...at hun skulle betale 45 dollar bill. . . dette gavekort var værd 100 dollars, der var ingen udløbsdato på certifikatet. For at bryde dette ned min ven rådede tjeneren / ejer / chef som han sagde på forskellige tidspunkter han holdt alle titler var uhøflige og fjendtlige. Min ven fortsatte med at fortælle denne mand, at hun skulle få kontanter, da hun ikke var komfortabel på dette tidspunkt at betale med et kreditkort. Vi antog, at dette var okay da hun forklarede, at hun ville forlade og komme tilbage og han sagde okay. Et øjeblik senere efterfølger han efter os og var tæt på at angribe hende, da han blokerede hende fra at flytte med sin krop. Lederen siger, at dette ikke skete, da hun ikke engang var der, jeg var der, min ven bliver fortalt at sagsøge de tidligere ejere, hvem gør det? Virksomheden har samme navn, de har brug for at acceptere deres ansvar og tage ejerskab. Der var en enorm sprogbarriere, hvis du skal tjene offentligheden, har du brug for nogen i din virksomhed, der er i stand til at kommunikere med forbrugeren, det er meget vigtigt! BTW var der andre vidner, og de har allerede sendt en anmeldelse med de samme oplysninger.Mere

Anmeldt 12. april 2018 fra mobile enheder

Jeg har været en loyal kunde i omkring 8 år nu. Jeg har taget og behandlet nogle af mine medarbejdere og venner til frokost samt anbefalet denne sushi restaurant til mange. Ikke mere! ! Jeg forsøgte at indløse et gavekort på $ 100 i dag...(fanen var omkring $ 45,00) for at få at vide, at det var udløbet. Der var ingen udløbsdato, da den del blev efterladt tom. Efter at have forsøgt at diskutere med flere medarbejdere på den måde, hvorpå dette kunne håndteres, og efter at have spurgt, at de sendte over en leder, fik jeg hendes nummer og fortalte at ringe til hende selv. Jeg ringer kun nummeret for at få hendes telefonsvarer. Jeg har endnu ikke få et returopkald. Under yderligere samtaler med de medarbejdere, der var på stedet og uden beslutning, foreslog en medarbejder, at jeg spore den tidligere ejer og sagsøge dem. Virkelig? ? ? ? Jeg er ekstrem, hvis du spørger mig. Jeg kan tilføje, at denne særlige medarbejder, der gjorde dette forslag, selv spiste frokost i baren og i første omgang gjorde hun dette forslag. Jeg kunne ikke forstå hende, fordi hun talte med mad i munden. [Jeg ved, irrelevant. . . . . men brutto! ! ! ] Alligevel forklarede jeg, at jeg ville vende tilbage og betale kontant eller hej. . . . måske lederen ville engagere sig og gøre det rigtige og ære gavekortet. Uanset om jeg gav dem mit visitkort og informerede dem om, at jeg ville ringe tilbage, da jeg havde brug for at gå et par døre ned til hardware-butikken i samme strimmelcenter. Jeg modtog en bekræftelse af "ok. ” Kort tid efter at have forladt virksomheden kom en af ​​de medarbejdere, der var til stede under ovennævnte samtale, ud for at fortælle mig, at jeg skulle komme tilbage og betale min fane. Jeg gentog det, jeg netop havde sagt, mens du var inde og gik videre til hardwarebutikken. (Det er her, det bliver skørt!) Han lagde sig fysisk foran mig for at stoppe mit fremskridt. Han fortsætter med at udvide begge sine arme udadtil og parallelt med jorden. Jeg bad ham om at flytte til side. Han gjorde ikke. Da jeg gik til højre, placerede han sig foran mig igen, og det samme skete, da jeg flyttede til venstre. Under denne stærkt aggressive interaktion fik han kontakt med mit bryst. For at være retfærdig greb han mig aldrig eller rejste mig for at røre ved mig med hænderne. Men han var ekstrem i hans invasion af mit personlige rum og hans bevægelse for at hæmme min hensigt at komme væk fra ham. Han truede derefter med at ringe til politiet, og jeg sagde, at det på nuværende tidspunkt ville være en god ide. (Jeg vil tilføje, at jeg respekterer LEO'er og hvad spild af ressourcer til noget som dette) Kaneyama-medarbejderen blev lige uden for dørene på hardwareforretningen og ventede på mig. Når det er sagt, var maden stadig meget god. . . . men jeg er sammen med denne virksomhed. Jeg ventede i mere end en og en halv time for politiet at ankomme, da medarbejderen fortalte mig, at han havde ringet til HDP, da jeg forlod hardwarebutikken. Jeg følte mig ikke behagelig at forlade "scenen", indtil HPD ankom og efter 1. 5 + Jeg forsøgte at kontakte HPD selv for at få en ETA. . . . til ingen nytte. Jeg har stadig til hensigt at følge op og giv dem gerne mit gavekort på $ 100 og forventer fuldt ud, at de resterende $ 55. 00 med et tab. At sige, at jeg er skuffet, ville være en underdrivelse. At sige medarbejderen (man ville være for imødekommende) handlet på en irrationel måde, ville også være en underdrivelse. Mine håb er at løse dette spørgsmål med lederen. . . . hvis hun vil ringe mig tilbage eller hvis jeg kan nå hende og lukke dette kapitel. Jeg håber virkelig, at ingen andre bliver behandlet på denne måde, når de bruger et gavekort eller i almindelighed, mens de nedlægger denne restaurant. For mig vil der ikke være nogen tilbagevenden besøg for at nyde den kulinariske behandler jeg havde i så mange år kommer til at nyde! Og der er mange mennesker, hvor jeg føler sig tilbøjelig til at dele disse begivenheder. Jeg er overbevist om, at de også i bedste fald tænker to gange for at vende tilbage. Hvad denne mandlige medarbejder gjorde til en kvindelig kunde var uforglemmeligt! ! (Og ja, jeg undrer mig virkelig, om han ville have handlet på denne aggressive måde, hvis jeg var en mand) For at være klar skal ejerne / mgt vide, at denne medarbejder har kostet din virksomhed (på den konservative side) mindst 10 kunder. Meget trist! Meget unødvendigt! Farvel min første nogensinde sushi landing!Mere

Anmeldt 10. marts 2018 fra mobile enheder

Dette er vores første besøg. Mad og service var fremragende. Sushi sorten og forskellige kombinationer gjorde middagen interessant og sjovt. Hibachi laks var fremragende. Vi vil være tilbage.

Anmeldt 20. august 2017

Der er ikke mange japanske restauranter med tatami-rum, men denne restaurant har 3, hver plads 4 - 6, og disse tatami-værelser har dråbe (du sidder på gulvet, men dine fødder er i et trug under bordet). Der var polstret pladser med ryggen på dem, og...så kommer serveren på knæ, som han tjener. . Restauranten har meget flot booth og bord siddepladser med kunst på væggene og vise tilfælde med fin kunstnerisk indretning. Tjenesten var fremragende. Maden var god. Børnebørnene havde en boblegummi japansk sodavand (som er pæne siden da du åbner den, skubber toppen en glasmarmor i et reservoir. Den del af den crunchy roll var stor. Serveren bragte en gratis fødselsdags ørken. Stort udvalg af sushi, sashimi, ruller samt japanske standarder, bento kasser osv. Restauranten er meget ren, selv i toiletterne og der er masser af gratis parkeringspladser lige foran. Vi kan ikke vente med at gå igen.Mere

Anmeldt 27. november 2016 fra mobile enheder

Min kæreste anbefalet dette sted for mig, da hun var god sushi - og jeg var helt sikkert sætte kurs imponeret! Deres vine er ikke stor, men det er rimelige og passende. Den supper og salat var meget, meget gode, men de sushi var helt...fantastisk. Vi delte en Philadelphia rulle (godt), et Tokyo rulle (helt fantastisk) , og et udvalg af frisk sushi (laks, tun, søde rejer) . Alt var perfekt udført, og smagte fantastisk. Det samlede beløb for hele denne (et glas vin hver, en suppe, to salater, to rundstykker, og 10 samlet individuel stykker sushi) var omkring 700 100 - langt fra billigt, men med de meget rimelige priser, kvalitet. Jeg kan varmt anbefale Kaneyama!Mere

Anmeldt 18. november 2016 fra mobile enheder

Jeg har været her flere gange som et par, med familie og venner. Jeg har altid været mere end tilfredse med kvaliteten af maden og servicen. Jeg er forvirret over de dårlige anmeldelser.

Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

God mad, god service ... glad mave. Jeg har spist her før og besluttede at stoppe her på min måde at BOYERT skydebane at øve mit Gun kontrol

Anmeldt 13. maj 2015

Vi elsker at komme til peber tun. Kommer serveret med et lille stænk af honning wasabi. Deres ingefær dressing for salat er meget rart. Også shitake onumashi. Venligt personale og rimelig pris.

I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 530 hoteller i Houston
Residence Inn Houston Westchase on Westheimer
119 anmeldelser
1 km væk
Galleria Inn & Suites
27 anmeldelser
1,02 km væk
Courtyard Houston Westchase
132 anmeldelser
1,09 km væk
Hilton Houston Westchase
861 anmeldelser
1,3 km væk
Restauranter i nærheden
Kasra Persian Grill
185 anmeldelser
0,63 km væk
Rudi Lechner's German Restaurant
173 anmeldelser
0,58 km væk
El Tiempo Cantina Gessner
49 anmeldelser
0,48 km væk
Yao Restaurant and Bar
75 anmeldelser
0,48 km væk
Seværdigheder i nærheden
Quest Shark Adventures
47 anmeldelser
3,98 km væk
Omega Royal Transportation
21 anmeldelser
4,03 km væk
Houston Flyers Town Car
14 anmeldelser
2,21 km væk
Rei
11 anmeldelser
3,11 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Kaneayama Japanese Restaurant.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
Forbedr denne registrering

Restaurantoplysninger

Oversigt over vurderinger
  • Mad
    Service
  • God pris
    Stemning
Gennemsnitspriser
11 $ - 30 $
Køkken
Måltider
Frokost, Aftensmad, Drikkevarer
Restaurantegenskaber
Takeaway, Reservationer, Siddepladser, Tjenerstab, Levering, Parkering til rådighed, Fjernsyn, Barnestole til rådighed, Handikapvenlig, Serverer alkohol, Vin og øl, Gratis wi-fi, Tager imod kreditkort
Egnet til
Store grupper, Familier med børn, Forretningsmøder
Åbningstider
søndag
12.00 - 22.00
mandag
11.30 - 22.00
tirsdag
11.30 - 22.00
onsdag
11.30 - 22.00
torsdag
11.30 - 22.00
fredag
11.30 - 22.00
lørdag
12.00 - 22.00
Beliggenhed og kontaktoplysninger
  • Adresse: 9527 Westheimer Rd, Suite D, Houston, TX 77063-3369
  • Placering: USA  >  Texas (TX)  >  Texas Gulf Coast  >  Houston
  • Telefonnummer: +1 713-784-5168
  • E-mail
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering