Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tuna Japanese Restaurant

1900 Grand Central Ave, Horseheads, NY 14845-3000
+1 607-737-8888
Website
Videresend
Gem
Kortopdateringer er sat på pause. Zoom ind for at se opdaterede oplysninger.
Nulstil zoom
Opdaterer kortet...
Oversigt
  • Fremragende71 %
  • Rigtig god25 %
  • Gennemsnitlig0 %
  • Dårlig1 %
  • Frygtelig3 %
Lukket nu
Åbningstider
KØKKENER
Japansk, Sushi, Asiatisk
PRIS
$$ - $$$
VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Stemning
PLACERING
1900 Grand Central Ave, Horseheads, NY 14845-3000
Alle oplysninger
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (52)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog

1-10 af 25 anmeldelser

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 5. april 2017

Okay, vi spiste en tidlig middag på en onsdag. Min kone og jeg, og to børn. Den hyggelige restaurant var tomt og vi var lige foran receptionen med servitrice stående der holder øje med os fokuseret med dobbeltglas se i hendes øjne, idet det lykkedes...at gøre de to samtidig mindede mig om min kone, som er autistisk, er dette alt føltes det som om vi sad ved et bord til fire med paskontrol skulle vente et par meter væk for os at få vores pas stemplet underligt. Vi bad om at blive flyttet til et andet bord væk fra underligt. Mens vi safaried gennem de udlevede omfattende menu jeg bestilte drinks, herunder en flaske af deres eneste Chardonnay. Jeg fik et glas kun og gik ud fra, at det var ved at blive afholdt kølet efterfyldes. Jeg smagte den, og det var forfærdeligt! Det smagte som hvide vin, der var blevet åbnet dage siden og velfunderet. Jeg spurgte: "er det fra en frisk flaske som smager det forfærdeligt? " Servitricen besvaret, " ja - jeg lige åbnet det! " Tænkte jeg "åh hvad - måske det er bare dårlig vin", og sagde: "Jeg har bestilt en flaske - så jeg kan kun give mig for resten selv tjener. " Og så hører jeg hende, og faderen bag skranken taler om alt dette. Jeg har hørt en frisk flaske er blevet åbnet, og hun kom med en ny flaske og glas - så den anden glas. Efter forsvinder fra i evigheder, jeg har fået for at spørge, om jeg er ved at blive opkrævet for den gamle vin, jeg har ikke lyst, og har fået at vide at jeg er, jeg er ved at blive opkrævet for et glas og en flaske. " Jeg tænkte, at du sagde, at det var glas fra en nyåbnet flaske? Hvorfor gjorde du åbner et nyt? " Jeg beder om det. " Det var en 'frisk åbnede' flaske! De andre 1 var bare re - blev åbnet af mig i aften. " Forklarer Hun. " Men jeg sagde, at det glas smagte den gamle og de sagde det var fra en frisk åbnede en flaske vand, der nu du bare indrømme det er så ikke - jeg har ikke lyst til at betale, eller drikke den gamle vin - det er derfor, at jeg havde bestilt en flaske i midten - uge for at vide, at det var frisk! " På dette tidspunkt var jeg ikke rigtig ville bare komme ned til at nyde maden var ikke skændes over den gamle vin og vrede! Nu den gamle fyr bag disken starter erklæring på mig, klager over, at folk smage en vin og en anden og klage, transportgods i vognene tilbage en flaske og ikke at vide om kunder der gør fagter forskellen. På det punkt er jeg begyndt at få irriteret, jeg havde både glas op til hans disken og sagde " Smag de to! Denne her smager dårligt, og har siddet i et køleskab i flere dage, og denne her smager frisk og godt! " Han nægtede at smage enten og sagde, at vi ikke ville blive opkrævet for et glas. Som om det løser det. Jeg aldrig klage på restauranter, min kone og jeg begge havde arbejdet meget i dem. Men at sætte mig i en situation, hvor jeg er nødt til at klage, en svag servitrice, arrogant kok, og bruger $ 100 i den virksomhed - jeg ved, hvad der hvidvin smag når det er startet! Ved at blive løjet for at at det er fra en frisk blev åbnet en flaske vand til at ødelægge det faktum, at jeg påstår, det smager den gamle, og derefter at bevise mig ret, når jeg forsøger at købe det er forblevet i den 'frisk åbnede en flaske vand", som jeg har haft for den samlede flaske. Få et løb rundt før vi selv har den mad, som var okay, sashimi var optøet og kun laks havde smag tilbage. Men jeg næsten gik ud på det hele for mere end et $6 glas vin ud! Denne madoplevelse sammen med min familie oplevelse ville være blevet middelmådig, men blev ødelagt af en forventning om at friske sashimi, selvom hvis var 'frisk frossen' - blev smadret af en 'moderniseret fornylig - corked' vin, og forvirret og 'helt ikke der' servitrice. Jeg kunne godt have fået en langt bedre oplevelse på $ 100 end dette. Jeg kunne ikke tro det arrogance og holdning til kokken forsøger at beskytte den gamle vin når jeg har en frisk glas friskheden i køleskabet i det gamle i den ene hånd og andre - og jeg forsøger at købe en flaske ikke et glas! Hvorfor skulle man smage et glas vin og så dårligt for en flaske på toppen? ? ? Attitude! Alle over at prisen for et glas vin - $6 på en $ 100 billetter tilovers? Helt ærligt! Den servitrice er naturligvis en datter eller barnebarn, så gav hende en 20 % drikkepenge alligevel, hun ville aldrig have fået den opgave er hun ikke var familie - og det er nok hendes college fond alligevel. En meget underlig og akavet oplevelse, som den eneste gæster de bare stod der og betragtede os spise. Underligt, kejtet! Mærkeligt! Ingen dessert menu. : - (Mere

Anmeldt 20. marts 2017

Der var ingen andre kunder, da vi spiste, hvilket er en skam, for maden var bemærkelsesværdigt! Lækker suppe og sushi, helt sikkert kan varmt anbefales!

Anmeldt 14. januar 2017 fra mobile enheder

Maden var god, service var en smule langsom, men generelt vil jeg vende tilbage fantastisk restaurant! Servitrice var der ingen personlighed men maden var frisk!

Anmeldt 11. januar 2017

Dette sted er en ægte sover meget let. Fantastisk japansk mad, rimelige priser (meget mindre end nogen anden japansk sted omkring) og en dejlig rolig rent miljø.

Anmeldt 17. november 2016

Dette er vores lokale gå - til restaurant til sushi og Jappanese madlavning. Vi spiser her på en forholdsvis jævne mellemrum, måske en gang om måneden eller deromkring. Altid et godt måltid! Har anbefalet dette sted flere gange til familie og venner. Alle er kommet...derfra glade! Familie ejet og drevet. Forbehold normalt ikke påkrævet.Mere

Anmeldt 3. november 2016 fra mobile enheder

Jeg har fået sushi i Toronto, London og Brasilien. Denne herre forstår friskhed og kvalitet til en rimelig pris. Glem ikke han har nogle fantastiske vine. Giv Tun Tin II en chance.

Anmeldt 26. august 2016

Jeg har spist her og bestilte mad ud af her i mange år. Sushi er altid frisk og smagfuld. Kvaliteten af servicen og maden er lige præcis det, man ønsker til en fantastisk oplevelse. Eneste minus er at der er ingen andre steder online til...at finde sushi eller middag tilbud.Mere

Anmeldt 28. juni 2016

Besøgte en gang med min kone. Sushi er et relativt nyt projekt for mig, og så meget desto mere for min kone. Vi troede, at det ville være sjovt at prøve en autentisk sushi restaurant og efter anbefalinger fra to forskellige venner, tog vi på...en lørdag aften, da vores søn havde planer om sig selv (han ville ikke spise sushi på et bud! ). Vi havde begge drives af denne beskedne sted hundredvis af gange uden hensyn. Det var påfaldende ofte på bestemte tidspunkter, der var en hel del biler i partiet. Selv om det har været et stykke tid siden, vi var der, kan jeg sige, at maden var lækker, og servicen var fremragende. Det er et familieejet restaurant.Mere

Anmeldt 6. maj 2016

En ven introducerede mig til dette vidunderlige restaurant. Din ven har rejst verden og min søster bor i San Francisco. De begge synes den sushi er fremragende og meget frisk. Jeg nu elsker sushi. Den grønne gyoza er lækker. Rejer herunder teriyaki-er lækker. Stemningen er...fin. Servicen har været fint selv om det ikke har været alt for travlt. Familiedrevet.Mere

Anmeldt 7. marts 2016

Nyt, ægte hjemmelavet og velsmagende. Fantastisk sushi og skaldyr suppe er vores favoritherberger indtil. Familie ejet og drevet.

I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 11 hoteller i Horseheads
Red Carpet Inn Horseheads
36 anmeldelser
1,86 km væk
Travelodge by Wyndham Horseheads
94 anmeldelser
1,9 km væk
Mark Twain Motor Inn
34 anmeldelser
2,11 km væk
Holiday Inn Express Elmira Horseheads
152 anmeldelser
2,92 km væk
Restauranter i nærheden
Bell's Country Coffee
9 anmeldelser
1,05 km væk
Big Top Ice Cream
14 anmeldelser
0,79 km væk
Grand Central Creamery
8 anmeldelser
1,61 km væk
Seværdigheder i nærheden
Great Escape Adventures
62 anmeldelser
5,14 km væk
Namaste Event, Spa & Wellness Center
26 anmeldelser
3,02 km væk
Woodlawn Cemetery of Elmira
88 anmeldelser
3,89 km væk
Horseheads Brewing
49 anmeldelser
4,99 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Tuna Japanese Restaurant.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
Forbedr denne registrering

Restaurantoplysninger

Oversigt over vurderinger
  • Mad
    Service
  • God pris
    Stemning
Køkken
Måltider
Aftensmad, Frokost
Restaurantegenskaber
Takeaway, Siddepladser, Tjenerstab, Handikapvenlig, Serverer alkohol, Reservationer
Egnet til
Børn, Familier med børn
Åbningstider
søndag
12.00 - 21.00
mandag
11.00 - 21.30
tirsdag
11.00 - 21.30
onsdag
11.00 - 21.30
torsdag
11.00 - 21.30
fredag
11.00 - 21.30
lørdag
11.00 - 21.30
Beliggenhed og kontaktoplysninger
  • Adresse: 1900 Grand Central Ave, Horseheads, NY 14845-3000
  • Placering: USA  >  New York (NY)  >  Finger Lakes  >  Horseheads
  • Telefonnummer: +1 607-737-8888
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering