Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sakura Japanese Restaurant

Hotel Wyndham San Jose Herradura | General Canas Highway, San Antonio De Belen 40701, Costa Rica
+506 2209 9860
Website
Videresend
Gem
Kortopdateringer er sat på pause. Zoom ind for at se opdaterede oplysninger.
Nulstil zoom
Opdaterer kortet...
Oversigt
  • Fremragende53 %
  • Rigtig god31 %
  • Gennemsnitlig10 %
  • Dårlig4 %
  • Frygtelig2 %
Lukket nu
Åbningstider
KØKKENER
Japansk, Sushi, Asiatisk, Vegetarvenlig, Veganske retter, Glutenfri retter
PRIS
$$ - $$$
VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Stemning
PLACERING
Hotel Wyndham San Jose Herradura | General Canas Highway, San Antonio De Belen 40701, Costa Rica
Alle oplysninger
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (231)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-10 af 54 anmeldelser

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 23. april 2017 fra mobile enheder

Vi spiste middag. Restauranten har en meget fin opsætning med typisk detaljer som Den Japanske sø, teppanyaki borde og måtter. Menuen er imponerende, der dækker flere slags japansk mad stilarter fra sushi og sashimi til-shabu-shabu og udons. Jeg har været i Japan 7 - 8...gange, og japanske køkken er min absolutte favorit, så min anmeldelse kan se kræsen. Vi havde tre hovedretter dele - Unagi Don (ål på ris) , Tenzaru soba (rejer Tempura med kolde boghvedenudler) og Ebi Kaibashira (teppanyaki opvaskemaskine med rejer og kammuslinger). Den første og anden var fremragende, og autentisk, den tredje var velsmagende, men langt fra hvad den ret skulle have været: alt for meget hvidløg og en løbende sauce. For det, jeg vil bedømme det 4 . 5 Ud af 5, men jeg gav det 5, som i den sidste ende har vi ikke var i Japan. Hovedretterne kom med en god miso suppe og en frisk citronsorbet. Ledsaget af to varmt grøn te, der sammenlægges 40 K colones. Vi vil tage dertil igen, for at se, om teppanyaki var bare en uheldig.Mere

Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

En meget lækker middag på vores første aften på hotellet. Personalet var fantastisk, og maden var lækker, selvom vi var de eneste der forårsager det var temmelig sent!

Anmeldt 1. april 2017

Det var vores foretrukne stop på denne tur. Maden er god, betjeningen og designet af hurtige, at restauranten er flot. Det virker, som det bliver lidt travlt, men det var ikke så slemt at fortabe sig. Min største indvending var, at de kun havde en...slags skyld, og sashimi var en smule spendy.Mere

Anmeldt 27. marts 2017

Meget god Sushi. Elskede atmosfæren, og personalets venlighed og folk på dette sted. Min mand er en større fan af sushi end jeg er, men det var fantastisk. Jeg får altid ekstra wasabi og frisk ingefær til accent varianter

Anmeldt 9. marts 2017 fra mobile enheder

Ikke et dårligt sted at spise middag. Vi nød maden og betjeningen var meget god. Jeg vil helt sikkert anbefale det sushi!

Anmeldt 2. marts 2017

Jeg tror jeg var vant til det fremragende service, Ticos giver men ligesom andre restauranter, det var dårlig. Vi var nødt til at ringe til ham for at holde på vandet, som blev bragt appetitvækker samtidig med forretten. Bare ikke ud til at bekymre sig....Det er en skam, var et godt sted at spise sushi normaltMere

Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Besøgte Sakura under vores ophold på Wyndham Herradura. Betjeningen var dårlig, mad syntes slet ikke frisk og stedet ser nedslidt.

Anmeldt 24. februar 2017 fra mobile enheder

Jeg fandt dette sted udmærket, personalet er venligt, maden er god. Det var alt sammen meget godt. Hvis jeg kunne jeg vil bedømme det 4 . 5 I stedet for 5, men da jeg ikke har en eneste klage gav jeg dem fuld tilbagebetaling. Jeg...gik til tegn, når du ankommer til restauranten, som bringer dig til et massive vægge. Jeg var så gal før en af de ansatte ringede til mig og jeg er sikker på en lidt forvirret for fra restauranten. Indgangen er ikke så tæt på skiltet. Det er en detalje akavet. SERVICE topkarakter her. Jeg tror, at alle jeg interagerede med var oprigtigt venlige. Jeg var næsten ikke hjulpet af den samme person 2 gange. Alle der gik forbi styrtet i, at fylde min drink, tilbyde mig en drink, min mad, check. Det var alt sammen virkelig top service af en dejlig besætning. ATMOSFÆRE jeg havde et dejligt bord, under et tag, men uden noget andet. Jeg var i nærheden af en behagelig springvand i en lille gårdhave. Selve restauranten var udmærket med indretning passende for en sushi sted. Mad, jeg havde bestilt en meget stor tallerken med sushi, 18 stykker, og var meget tilfreds med kvaliteten. Jeg vil ikke sige, at det var det bedste jeg nogensinde har fået, men jeg nød det. Derudover havde jeg en flaske cola, og fulgte den op med en kejserlig (øl). Både kolde, alle gode. Konklusion uden at sige " det var den mest fantastiske mad nogensinde " jeg føler mig stadigvæk siger det er et meget dejligt sted hvis du kan lide sushi komfortable. Det har intet at gøre med selve restauranten vil jeg give en advarsel. Jeg tog en meget turistagtig fra 4 km væk i Santa Ana. Det tog mig en time. Seriøst, som 58 minutter i bil. Turen tilbage var 15 minutter. Bare vær opmærksom på, hvad trafikken kan være hvis du er på et skema. Jeg havde en meget behagelig oplevelse, og jeg anbefaler Sakura.Mere

Anmeldt 22. februar 2017

Jeg vil anbefale dette sted til nogen, der gerne asiatisk mad! Meget stor menu, god service! Jeg har spist her flere gange!

Anmeldt 19. februar 2017

Jeg havde udmærket mad på Sakura. De har god menu og mad har en god kvalitet og service er meget rart. Jeg kan varmt anbefale det.

I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 10 hoteller i San Antonio De Belen
Wyndham San Jose Herradura Hotel & Convention Center
1.168 anmeldelser
0,12 km væk
City Express San Jose Costa Rica
477 anmeldelser
0,23 km væk
DoubleTree by Hilton Hotel Cariari San Jose
1.539 anmeldelser
0,57 km væk
Apartotel Obelisco
7 anmeldelser
0,63 km væk
Restauranter i nærheden
KATTA Pub
143 anmeldelser
1,6 km væk
Quattro Restaurant
177 anmeldelser
0,01 km væk
Giorgio's Pizza
73 anmeldelser
0,69 km væk
Seværdigheder i nærheden
Erick Tours Costa Rica Transportation
21 anmeldelser
3,72 km væk
Multiplaza
354 anmeldelser
4,2 km væk
Spa InterContinental
16 anmeldelser
3,81 km væk
Ximena Esquivel Jewelry
6 anmeldelser
4,63 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Sakura Japanese Restaurant.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
Forbedr denne registrering

Restaurantoplysninger

Oversigt over vurderinger
  • Mad
    Service
  • God pris
    Stemning
Gennemsnitspriser
25 $ - 50 $
Måltider
Frokost, Aftensmad, Drikkevarer, Efter lukketid
Restaurantegenskaber
Takeaway, Reservationer, Siddepladser, Tjenerstab, Parkering til rådighed, Valideret parkering, Barnestole til rådighed, Handikapvenlig, Serverer alkohol, Fuld bar
Egnet til
Store grupper, Familier med børn, Romantisk, Børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Åbningstider
søndag
12.00 - 22.00
mandag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
tirsdag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
onsdag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
torsdag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
fredag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
lørdag
12.00 - 15.00
18.00 - 23.00
Beliggenhed og kontaktoplysninger
  • Adresse: Hotel Wyndham San Jose Herradura | General Canas Highway, San Antonio De Belen 40701, Costa Rica
  • Placering: Centralamerika  >  Costa Rica  >  Province of Heredia  >  San Antonio De Belen
  • Telefonnummer: +506 2209 9860
  • E-mail
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering