Opholdt sig på dette hotel i et par uger på forretningsrejse. Mad i Manila er ikke noget specielt, så jeg endte med at spise på hotellet meget, da det var så godt som noget, jeg fandt udenfor. Der er en rimelig omfattende menu her, så...du ikke keder dig med markeringen, hvis du spiser her ofte. Service er god.Mere

















