Mere

Der er så mange jollibeer i Filippinerne. På vej tilbage til Manila fra TayTay lavede vi et stop på Jollibee Teresa, Rizal. Dette var mit første besøg på en restaurant i Jollybee. Det er en Philippino-version af McDonald, KFC osv. Hovedmenuen har ris i stedet...for fries. Philippinos synes at kunne lide det meget, især den sovs, der kommer med kyllingen. Jollibees er dog ikke min favorit til et måltid. Priserne var også højere, end jeg havde forventet.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Der kan aldrig være adobo, men Jollibee er helt sikkert som Pinoy som den berømte skål. Tilbagevendende her efter år i udlandet, er jeg meget glad for at have smagt det igen.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Min familie og jeg havde morgenmad her forud for vores tour i Intramuros. Vi bestilte pandekager og kaffe. Det var ok for et hurtigt måltid i am. Personalet var alle hyggelige og venlige. Toilettet var rent.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Klik her for at få mere at vide eller for at administrere dine indstillinger. Ved at klikke på eller benytte websitet accepterer du vores brug af cookies.