Jollibee

Ikke gjort krav på

Vurderinger og anmeldelser

VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Stemning

Oplysninger

KØKKENER
Fastfood, Amerikansk, Filippinsk
Måltider
Frokost, Morgenmad, Aftensmad
FORDELE
Takeaway, Siddepladser, Levering, Handikapvenlig

Placering og kontaktoplysninger

Forbedr denne registrering
Anmeldelser (57)
Filtrer anmeldelser
57 resultater
Medlemsvurdering
18
16
17
4
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
18
16
17
4
2
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
Anmeldt d. 18. november 2019
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: august 2019
Anmeldt d. 27. maj 2019
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: april 2019
Anmeldt d. 18. april 2019
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: marts 2019
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 10. februar 2019

Der er så mange jollibeer i Filippinerne. På vej tilbage til Manila fra TayTay lavede vi et stop på Jollibee Teresa, Rizal. Dette var mit første besøg på en restaurant i Jollybee. Det er en Philippino-version af McDonald, KFC osv. Hovedmenuen har ris i stedet...for fries. Philippinos synes at kunne lide det meget, især den sovs, der kommer med kyllingen. Jollibees er dog ikke min favorit til et måltid. Priserne var også højere, end jeg havde forventet.Mere

Dato for besøg: januar 2019
Anmeldt d. 14. januar 2019
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: januar 2019
Anmeldt d. 6. januar 2019 fra mobile enheder
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: november 2018
Anmeldt d. 17. december 2018 fra mobile enheder

Der kan aldrig være adobo, men Jollibee er helt sikkert som Pinoy som den berømte skål. Tilbagevendende her efter år i udlandet, er jeg meget glad for at have smagt det igen.

Dato for besøg: december 2018
Anmeldt d. 3. november 2018

Min familie og jeg havde morgenmad her forud for vores tour i Intramuros. Vi bestilte pandekager og kaffe. Det var ok for et hurtigt måltid i am. Personalet var alle hyggelige og venlige. Toilettet var rent.

Dato for besøg: oktober 2018
Anmeldt d. 16. maj 2018
Google Oversæt

Mere

Dato for besøg: juni 2017
Anmeldt d. 20. april 2018
Google Oversæt

Dato for besøg: april 2018
Se flere anmeldelser
Bedste i nærheden
De bedste hoteller i nærhedenSe alle
The Bayleaf Intramuros
1.836 anmeldelser
0,36 km væk
White Knight Hotel Intramuros
460 anmeldelser
0,44 km væk
Red Planet Manila Binondo
323 anmeldelser
0,66 km væk
BP International Hotel
23 anmeldelser
0,73 km væk
De bedste restauranter i nærhedenSe alle
Sky Deck at The Bayleaf Hotel
597 anmeldelser
0,37 km væk
Barbara's Heritage Restaurant
473 anmeldelser
0,5 km væk
Uno Wharf Seafood Palace
87 anmeldelser
0,47 km væk
Ristorante Delle Mitre
210 anmeldelser
0,52 km væk
De bedste seværdigheder i nærhedenSe alle
Museo Filipino Intramuros
87 anmeldelser
0,35 km væk
San Augustin Museum
403 anmeldelser
0,56 km væk
San Agustin Church
1.562 anmeldelser
0,53 km væk
Manila Cathedral
1.117 anmeldelser
0,49 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Jollibee.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din gratis registrering