Mere





















9 Spoons er en restaurant knyttet til BayLeaf Hotel, direkte under Penthouse Roof-dækkerestauranten Da tagterrestauranten ofte er booket og uden forbehold, formoder jeg, at 9 Spoons er designet til at fange dem, der går glip af ovenpå. Fødevarer er varieret og meget velsmagende, og selv...om servicen til tider syntes en smule uklart, overraskede det mig, da jeg bestilte en hovedrett og en hovedretning for både min kone og jeg, at en af hovednettet ankom først, nøje fulgt af de andre tre retter. Jeg havde forventet, at entreesne skulle leveres først, og derefter det vigtigste, der fulgte efter, at entrees var afsluttet - var ikke tilfældet. Jeg fik en fornemmelse af, at de prøvede hårdt. Jeg gætter bare, men da det var andet valg for mange af spisestederne, var det måske også andet valg for personalet. Når det er sagt, havde min kone og jeg en fornøjelig aften og blev tilfredse og velfødte.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig De fleste af personalet er uorganiserede og ineffektive! Vi var generede, da vi kom til morgenmad og blev kontaktet af et personale, der fortalte min mand (med andre gæster, der hørte), at ærmeløs ikke er tilladt. Sådan akavhed kunne have været undgået, hvis vi blev...informeret under check-in. Vi måtte tilbage til vores værelse for ham at skifte til deres "acceptabel" dress code, som var spild af tid. Da vi kom tilbage, er de næsten ude af bordet. Puha! Hendes husbond bad om 2 æggekage, men det så ud til, at fyren på ægstationen ikke var i humør (parang mig pinagdadaanan?). Efter at have ventet i næsten en time, måtte han foretage et antal opfølgninger. Andre gæster kommer mærkbart tilbage fra tid til anden for at kontrollere deres ordrer. Sjove han (hendes husbond) blev besvaret med “may mga nauna pa po kasi sainyo”. Det er ikke poenget - med kun en fyr (rynker og tilsyneladende utilfreds med, hvad han gør), er deres opsætning virkelig ineffektiv til at klare efterspørgslen og mængden af gæster esp til morgenmad. Damen, der havde tilsyn med personalet, var også travlt med at underholde udlændinge snarere end at tage sig af vores bekymring. Til sidst blev vi serveret sidst med forkert mad! ? En frygtelig måde at byde morgenen velkommen på! ??? Med denne nakakalokang-oplevelse vil vi aldrig betragte dette som et sted til vores kirkebryllup! ? nakakahiya sa mga bisita? ??Mere




Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Fødevarer er ganske god, men tjenesten der imponerede mig virkelig mest. De er meget professionelle og venlige. Bare en note, at prisen på denne restaurant ikke er inkluderet 12% moms og 10% serviceafgift.




Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Jeg gik flere gange for at prøve deres morgenmad, middag og denne gang frokost. Morgenmaden er bare almindelig, middagen var fin og så med frokost. Madmenuen er ikke dårlig, og jeg nød deres merienda mest - suman latik med mango, pomelo og tapioca og den...anden er suman med mango kun. Åh deres brød er så godt, og vi bad om mere, da vi ventede på, at retterne skulle serveres. Maden er god til deling. Maden, de serverer, er med en vri - noget andet. Stedet er rart - du fik et klart overblik over de historiske bygninger og vartegn. Det er også hyggeligt, og du vil nyde restaurantens privatliv og enkelhed. Bortset fra deres uopmærksomme madservere, hvor deres opmærksomhed skal kaldes for at fylde vand og bede vand skulle have en skive citron, som ikke kom ud. Kom til at tænke på det, vi var kun et par borde. God til familiebindingstider eller gruppefødeventyr. Parkering er dog en udfordring.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Mit besøg på 9 ske vil ikke være komplet uden at bestille min favorit mojito. De har opmærksomme ventepersonale, god mad og arrangement. Udsigten med udsigt over Manila City Hall uretårn er også meget ustabil
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig I weekenden besluttede vi at forkæle en morgenbuffet ved løvbladet intramuros - 9 skeer restaurant. Fødevarer var spartansk men rigelige. Fyldning men unexciting. 'forkæle' er ikke det rette udtryk, når du spiser regelmæssig, intetsigende billetpris. Også lidt dyr. Ikke værd, se efter alternativer. Ville kun...gøre det igen, hvis det var en del af rummet deal. . .Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Nice middag til to i vores hotel. Hustruen havde Binagoongan, og jeg havde Callos. Begge retter var godt forberedt og betjenes af opmærksomme personale. Apple Strudel til finish var stor. Tak for en dejlig fødselsdagaftensmad til min ægtefælle.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Fin spisning i Manila. En hyggelig restaurant med privat stemning. Ideel til venner og familie cirkler. Fødevarer er ok, hefty portioner, selvom en smule dyr. Personale service er prisværdigt, servere er opmærksomme og hurtige til at reagere på kundernes anmodning.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Klik her for at få mere at vide eller for at administrere dine indstillinger. Ved at klikke på eller benytte websitet accepterer du vores brug af cookies.