Mere

Min første gang at komme til denne autentiske spanske restaurant efter så mange år. Placeret i lokalerne for den ældste spanske klub i Manila forbliver restauranten stille og smuk. Vi havde frokost og nød deres lækre gambas al ajillo, sopas de mariscos (spansk seafood suppe),...stegte lapu - lapu (fisk) toppet med sprød hvidløg og peber bøf. Tjenesten var stadig god og venlig. Restauranten har opretholdt sit historiske udseende og design. Du kan flytte rundt i lokalerne efter spisning og få chancen for at se gården, gamle malerier og memorabilia. Faktisk vil jeg vende tilbage til denne restaurant for at prøve deres berømte paella a la Valenciana og arroz negro, lengua, salpicado de solomillo og mange andre. Restauranten har parkering bagud, men der er nu en multi-level betalt parkering kun få skridt fra restauranten.Mere




Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Casino Espanol minder nemt om en typisk bolig i Spanien med sin vinkende gårdhave, blomstrende planter, en mockbrønd, omgivet af mødelokaler og kontorer, en simpel entré, hvis vægge er foret med fotos af berømte medlemmer. Spisestuen selv minder også om en af de typiske gamle...saloner i Madrid, komplet med våbenskjold fra familier designet i plader, svagt lysede lysekroner, brocade gardiner og stille elegant tabeller. Maden er bestemt spansk og kan repræsentere de forskellige spanske regioner, Castillan eller Catalan med en særskilt filippinsk touch. Paella er fremragende, så er Lengua og Salpicado skyllet ned med en glassfuld Sangria. Hver skål kan deles med en familie på 3 eller 4. Til dessert nød vi Carmens bedste saltede karamel is og det var sådan en ekstraordinær måde at afslutte en allerede vidunderlig frokost. Pricey, men stadig billigere end at skulle gå til Madrid. Oplevelsen ville være meget, meget ligeligt.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Meget traditionel spanskbaseret filippinsk mad. Service venlig men lidt langsom på dagen for besøg. Afslappet og velsmagende.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Vi er vant til har vores Rotary Rotaract og møder her på Casino Español på ugentlig basis. Maden er god, tjenere er opmærksomme og stemningen er hyggelig. Men lidt værre, det gælder en særlig plads i mit hjerte og jeg har altid syntes, at gode...minder hver gang jeg kommer tilbage sted.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Casino Español de Manila er en medlemmer - kun klub, der serverer lækre spanske retter. Ikke - medlemmer, men nu er tilladt at spise der opkræves et 10 % tillægsafgift. Stedet er smukt da det havde den traditionelle røde fliser, en gård, og masser af...malerier og samlerobjekter. Spisesalen, hvor vi bad om at bo, er prydet med mange malerier, med flere borde dækket af hvide duge og omgivet af antikke udseende stole. For en middag selskab af otte, vi bestilte deres Gambas al Ajillo og Sopa de ajo Corriente (hvidløgssuppe) til forret. Den pris var helt sikkert et kup for den kvalitet og smag. Rejerne var kæmpestore og frisk. Suppen var lækker og meget mættende. Mens vi ventede på at blive betjent af suppe og gambas, vi fik varmt brød som vi dyppet i olivenolie og balsamicoeddike (i hvert bord) . Til hovedret, vi havde det bedste de der sælger Paella en A La Valenciana og arroz Negro, som vi var nødt til at bestille via telefonen i det mindste 1 time før vores reservation. Den Valenciana var meget godt! Forholdet mellem ris, fisk og kød var lige i øjet. Risen var i sig selv ikke tør og var ganske velsmagende. Den Negra virkede lidt kedelig efter at have Valenciana, men du kan bede om aioli som du kan blande sig med ris. Vi gjorde det, og Negra smagte meget bedre. Bortset fra deres paella, vi bestilte også deres Lengua A La Financiera (Ox tungen med champignon sauce) , Salpicado de Solomillo og Filetes de Lenguado Muenierre (fiskefilet med citron smør sauce) . Jeg var kun i stand til at prøve den lengua og den salpicado lige siden jeg var allerede var så fuld af forretter og den paella. Begge var meget, meget godt. Kødet var mørt og vellagret. De fungerede godt med paella, men jeg endte med kun at spise dem enkeltvis for at bevare smag og konsistens. Til dessert, vi bestilte deres flan (creme) . Det mindede mig om den Leche flan at min mormor altid gør. Det er ikke alt for sød, og det er ikke alt for æg - y eller kælver. Det var lige i øjet, den måde flan bør være. Bortset fra maden, en anden ting at skilte sig ud er den fantastiske service. Sir Ricky, vores tildelte tjenerpersonalet, var styr på tingene. Han var meget høflig og imødekommende, uden svæve over vores bord. Det er helt sikkert et sted at spise middag på specielle lejligheder eller med VIP'kan varmt anbefales.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Hvorfor tage til Spanien? Det hele er her på Casino Español de Manila. Meget legitime forretningsmænd i smag og kan aldrig gå galt med det Paella Valenciana, Lengua og de store Callos. Himmelsk smag. Værd at besøge.
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Klik her for at få mere at vide eller for at administrere dine indstillinger. Ved at klikke på eller benytte websitet accepterer du vores brug af cookies.