Molskroen Strandhotel og Molskroens Brasserie
Molskroen Strandhotel og Molskroens Brasserie
En person fra denne virksomhed administrerer denne registrering.
Få mere at vide
+45 86 36 22 00+ Tilføj websiteForbedr denne registrering
Åbningstider
Ons
18.00-21.00
Tor
18.00-21.00
Fre
18.00-21.00
Lør
12.00-21.00
MICHELIN
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Oplysninger
En person fra denne virksomhed administrerer denne registrering.
Få mere at vide
PRISKLASSE
177,00 kr. – 708,00 kr.
KØKKENER
Europæisk, Fusion, Skandinavisk, Dansk
Særlige kostkrav
Vegetarvenligt, Veganske valgmuligheder
måltider, fordele
Placering og kontaktoplysninger
MICHELIN-guidens synspunkt
A table on the charming terrace of this relaxed and stylish seaside inn is the perfect spot to enjoy traditional French cuisine, as well as more modern...
Læs mere i MICHELIN-guidenEr der gode glutenfri retter på denne restaurant?
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
4.5
271 anmeldelser
Fremragende
178
Rigtig god
47
Gennemsnitlig
27
Dårlig
9
Frygtelig
10
Hella J
2 bidrag
nov. 2024 • friends
Vidunderlig mad.
Liflig vin.
Fantastisk, kyndig betjening.
Meget højt niveau. 🙏🏾
Dejlige værelser.
Smuk beliggenhed.
Kæmpe anbefaling herfra. Kh Hella 🤎
Skrevet d. 3. december 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Escape68186198452
1 bidrag
nov. 2024 • family
En dejlig oplevelse ud over det normale både hvad angår kroen, udsigten, omgivelserne, kaffebordet samt en eventyrlig Signature menu m tilhørende vine. Alt smagte virkeligt så vidunderligt og tjenerne var så dygtige, vejledende, søde og professionelle ligeså kokkeeleven. Vi kommer helt sikkert igen.
Skrevet d. 25. november 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Poul B
1 bidrag
okt. 2024 • business
Worldclass på det hele..service, maden og rammerne findes ikke bedre i. Ebeltoft..
Om du bruger Molskroen til business/privat
Skrevet d. 27. oktober 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Michael Skaarup
Århus97 bidrag
nov. 2023 • business
Skønne omgivelser og lækre værelser k den nærtliggende fløj.
Betjeningen bar præg af at være nye på stedet . Maden var dejlig og smukt anrettet men holdt op mod prisen ikke pengene vær
Skrevet d. 27. oktober 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Ole K
1 bidrag
okt. 2024 • family
Både mad og vin var udsøgt. Jeg synes der gik lidt for lang tid mellem retterne.
Det er små 1-2 mundfulde portioner. Virkelig smagsfulde anretninger, der er spist på meget kort tid. Alt smagte godt og var lækkert anrettet, men kortere tid ml retterne havde været optimalt.
Skrevet d. 19. oktober 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Annette
Virum2 bidrag
okt. 2024 • family
Vi havde bestilt et gourmet ophold på kroen, hvilket ikke hører til i den billige ende, så vi glædede os til at blive forkælet.
Vi ankom tidligt og besluttede os for at få en let frokost inden det hele gik løs. Jeg fik hønsesalat og min mand fik svampetoast, det tog lidt tid før det kom, men det var lækkert, så det var ventetiden værd.
Så tjekkede vi ind og fik vores værelser. Vi havde bestilt værelser i Strandhuset med havudsigt. De var som forventet, omend en halvdød potteplante ikke just pyntede.
Herefter gik turen til eftermiddagskaffen med konditorkager og kaffe/the. Vi fik hurtigt anvist et bord og fik vand på bordet. Herefter gik der en time (!) før der skete noget. Så kom der udmærket stempelkaffe, men konditorkagerne var forvandlet til 3 små stykker tørkager, herunder en banankage som ikke var bagt samme dag og som jeg kan lave bedre. Øv.
Bordet var aftalt til 19.30. Vi fik anvist bord og der kom vand og vi bestilte vin. Det kom og så forventede vi at 3 små Hors D'oeuvres i henhold til menuen, snart ville dukke op. De kom 5 kvarter senere ...... herefter kom forret og hovedret i et nogenlunde tempo, men dog med lange pauser.
Da man insisterede på at fjerne vand og vin for at komme og skænke, så blev det til en dårlig oplevelse, da vi jævnligt løb tør for både vand og vin.
Klokken havde passeret 23 da hovedretten var spist og der gik igen mere end en time inden desserten kom - vi var meget tæt på at gå, da klokken passerede 24 og stemningen i restauranten var trykket. Heldigvis valgte vi at blive for desserten var aftenens højdepunkt. Klokken 1 kunne vi så gå til vores værelser og få en god nattesøvn.
Der mangler tydeligvis rutineret personale til at koordinere og håndtere kriser. De unge mennesker som arbejdede i restauranten var alle både søde og rare og virkede veluddannede, men manglede enten beføjelser eller viden om hvad man skal gøre, når tingene ikke går som de bør gå.
Det var så første og sidste gang på Molskroen.
Skrevet d. 7. oktober 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
peter s
2 bidrag
sep. 2024 • friends
Vi har haft en fin weekend med gåture i molsbjerge /besøg i Ebeltoft men sidder lidt tilbage med en flad følelse af at have betalt for mere (cirka 4500 per mand) end hvad der blev leveret ....
I signatur opholdet er der ifølge beskrivelsen inkluderet "Molskroens kagebord" ved ankomst: konditorkager & kaffe/the. Det bestod af to små stykker kage per person plus kaffe/te serveret ved bordet.
Der er et større kagebord i resturanten med flere slags kager – men det var åbentbart ikke for de gæster som havde bestilt et signatur ophold.
Middag: en udemærket menu /fint tilberedt.... men portions størrelserne er grotesk små. VI spiser ofte ude også på dyre resturanter ... men jeg kan ikke huske at havde fået severet en menu med 8-10 retter hvor jeg ikke følte, at jeg blev mæt. Måske er det fordi der kun var brød til een af retterne (vel at mærke uden opfyldning)
Vin menu: fin præsentation...Meget lidt i glassene ... ingen genopfyldning...
Da der ofte gik rum tid fra severing af vinen til tilhørende ret blev severet ... var vin’en often drukket inden maden..kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet at der ikke blev tilbudt en genopfyldning af ihvert nogle af vinene ifm en vinmenu.... samlet set tror jeg at der blev severet en halv flaske vin per person (1200 dkk for vin menuen).
Morgenmad: ok – laks /rullepølse ect ... ingen kogte æg til de æggebægere som var stillet frem ... spurgte efter dem .... ’ de kommer om 5 minuter’’ De dukkede dog aldrig op... Endvidere var flere fade
tomme og med lang tid for genopfyldning ;ikke store ting men stadig lidt under standart for en resturant med ambitioner.
Jeg har været på molskro’en tidligere . først gang var ganske fremragende ... anden gang knap så godt .. der bliver ikke en tredig gang ...
Skrevet d. 2. oktober 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Lea F
2 bidrag
aug. 2024 • family
Vi holdte vores bryllup på Molskroen den 24 august. Ord kan nærmest ikke beskrive vores oplevelse, det var magisk. Omgivelserne, maden, betjeningen, ALT var perfekt og der er intet vi kan sætte en finger på overhovedet!
Hele forløbet har bare været fantastisk, fra første møde føltes det bare helt rigtigt, der er styr på alt og ingenting er overladt til tilfældighederne. Vi blev viet i den smukke have, det var så smukt og Molskroen stod for alt, stole var sat op og et lille alter var også opsat, de havde styr på gæster, brudens far, at bruden først kom ned når alle gæster var i haven, det føltes så trygt. Receptionen blev holdt i haven og på den skønne terrasse og også her var alt perfekt, vi skulle ikke tage stilling til noget og der var på intet tidspunkt at vi tænkte " øhh der mangler eller hvad nu med det" for alt kørte som smurt. Maden var sublim og vinene var perfekt afstemt, det hele passede perfekt med taler og indslag og alle vores gæster var mindst lige så imponerede over dagen, aftenen og natten som vi.
Vi havde fornøjelsen af skønneste Silje som var ved os hele dagen sammen med Sofie og Dennis og søde Anne i kulissen, og wauw nogle mennesker, så hjertevarme og alligevel så professionelle, i har virkelig gjort vores dag så mindeværdig og vi kan ikke takke jer nok, i er virkelig nogle helt igennem fantastiske mennesker, det var med glædes tåre i øjnene at vi sagde et på gensyn søndag formiddag, de 4 og helt sikkert også en masse andre i kulissen har gjort vores dag så speciel og perfekt, selvom det er deres arbejde så gør de det så legende let og så fantastisk at vi bare sidder tilbage med en lykkefølelse og glæde over at det kunne blive SÅ godt! Dennis lavede en redningsaktion da brude havde glemt hendes styring til hendes insulinpumpe i brudesuiten da vi kørte til færgen, han smed alt hvad han havde i hænderne og hastede til færgen, som vi nåede, hvis ikke det er service ud over det sædvanlige, ja så ved vi ikke hvad det er. Søde Anne kom med champagne til morgenmaden da hun godt kunne mærke at nerverne var udenpå tøjet, de formår virkelig at se hvor, hvornår og hvorfor. Jeg ville ønske at jeg kunne have taget jer alle med hjem og beholde jer forevigt ! TAK fordi i er jer og for at gøre vores største dag til den mest faktastiske ! Vi ses snart igen !
Skrevet d. 10. september 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Josephine B
14 bidrag
aug. 2024 • couples
Min kæreste og jeg havde 2 overnatninger i august 2024 på Strandhotellet. Super fine værelser, flot lokation! Den ene aften spiste vi på Brasseriet, og det var virkelig lækker mad! Lidt dyrt, men det var dét værd. Personalet var enormt søde og opmærksomme. Morgenmaden ifm opholdet var også helt suveræn. Alt i alt en super god oplevelse.
Skrevet d. 8. september 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
thomas A
1 bidrag
aug. 2024 • couples
Vi var inviteret til bryllup, og alt var ganske enkelt perfekt. Fra værelset, indtjekning maden og servicen. Morgenmaden manglede pandekager, hvis man kan kalde det en mangel
Skrevet d. 27. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
99roser
1 bidrag
aug. 2024 • family
Vi var en familie på 10 personer, der skulle holde 70 års fødselsdag og samtidig 40 års bryllupsdag.
Vi fik tildelt 5 juniorsuiter. Godt med parkering lige udenfor disse 5 lejligheder, men lejlighederne er mørke og meget umoderne.
I vores bekræftelse stod der: "Hvis man er mere end 6 personer kan det forekomme, at I vil blive placeret i et dedikeret lokale for at sikre den mest eksklusive og behagelige spiseoplevelse for jer". DETTE SKETE SÅ SLET IKKE !!!
Maden om aftenen (signaturmenu) var ok og ligeså vinen. Lokalet var meget ringe - uden charme og med et uhyggeligt højt lydniveau. Nok primært fordi der var et andet selskab i lokalet med 4-5 børn, hvoraf det ene barn var 8 måneder. Dette barn skreg en stor del af aftenen, så det nærmest var umuligt at være i lokalet. At den lille så havde skidt i bleen og det stank i hele lokalet, gør vel ikke oplevelsen særlig attraktiv. Forældrene burde selvfølgelig have gjort noget ved dette før der var gået ½ time - men vel ligeså personalet, som vi orienterede om problemet, men de syntes ikke, at de kunne gøre noget ved det. Personalet virkede iøvrigt meget uengagerede og bestemt ikke glade før deres job.
Morgenmaden var decideret ringe: meget lille udvalg. Ingen scrambled æg, før vi bad om det og det samme med blødkogte æg. Da der så kom blødkogte æg, kom der 5 stk. der var væk i løbet af få sekunder. Vi spiste morgenmad i samme lokale som aftenen før - og her var vi om aftenen lovet, at vi ville få et andet rum at spise morgenmad i, hvilket heller ikke skete.
Et ophold der trods alt kostede kr. 46.550,- for 10 personer - det kunne alle andre have gjort væsentlig bedre og mere professionelt.
Skrevet d. 20. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Niels B
1 bidrag
aug. 2024 • couples
Vanvittigt dyrt. Falske oplysninger. Serverer ikke det samme som de påstår. Blækspruttesalat der smagte af hengemt konserves. Fritter lavet af kartoffelmel - ikke friskt håndskårne som det blev påstået. En ribeye til 450,- (uden tilbehør. Fritter skulle tilkøbes!) som var uspiselig. Kold, grå og gennemstegt. En dagens fisk, der var kedelig efter at have stået længere tid inden servering. Begge dele sendt tilbage. Og så en kok der åbentbart blev fornærmet og lod os vente i ulidelig lang tid inden vi fik forsøg nr 2. Og den sendte vi også tilbage. Ambitionsniveauet er meget højt, hvis man ser på prisniveauet. Men kvaliteten er under middel. Øv
Skrevet d. 19. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Karen M
4 bidrag
aug. 2024 • family
Vi boede på Molskroen i forbindelse med et bryllup. Det var en rigtig god oplevelse.
Værelserne var store, rene og sengene var komfortable.
Og morgenmaden var fantastiske.
Skrevet d. 6. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
lars
Arden1 bidrag
aug. 2024 • couples
Super god betjening/service og skøn mad. Sikke en beliggenhed og dejlige omgivelser i have og strand. Ikke sidste gang
Skrevet d. 4. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anton J
1 bidrag
aug. 2024 • family
Flotte omgivelser, flot parklignende have med plads til børnebørnene. Fin mad og flot betjening af personalet, alt meget fint.
Skrevet d. 2. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
…
Viser resultaterne 1-15 af 212
Bedste i nærheden
Vi rangerer disse hoteller, restauranter og seværdigheder ved at opveje anmeldelser fra vores medlemmer mod, hvor tæt de befinder sig på dette sted.
De bedste hoteller i nærheden
Se alle De bedste restauranter i nærheden
Se alle De bedste seværdigheder i nærheden
Se alle Er dette din registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din gratis registrering