Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Vurderinger og anmeldelser

Travellers' Choice
MICHELIN-guiden 2020
Lær mere om MICHELIN-guiden
VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Stemning

Oplysninger

PRISKLASSE
25 $ - 100 $
KØKKENER
Europæisk, Skandinavisk, Dansk, Fusion
Særlige kostkrav
Vegetarvenlig
Vis alle oplysninger
måltider, fordele

MICHELIN-guidens synspunkt

Et bord på det charmerende strandhotels afslappende og stilfulde terrasse er det perfekte sted at nyde såvel traditionelt fransk køkken som mere modern...
Læs mere i MICHELIN-guiden
MICHELIN tallerken: kvalitetskøkken
God standard 
Anmeldelser (207)
Filtrer anmeldelser
157 resultater
Medlemsvurdering
108
30
12
4
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
Medlemsvurdering
108
30
12
4
3
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Anmeldt d. 16. august 2020

Søndag aften efter en varm dag i august, sad vi udenfor på terrassen og nød roen og udsigten over Ebeltoft Vig. Både haven og terrassen var herligt skyggefulde. Markiserne var kørt ud så vi ikke kom til at fryse senere på aftenen - godt tænkt....Tjenerteamet var afslappet, men fokuseret og læste os og de andre gæster godt - de skabte god stemning på terrassen. Der var ingen pauser mellem retterne der var for korte eller lange - vellykket. Alle retterne, samt vin og saft smagte virkeligt virkeligt godt. Masser af smag og flotte synsoplevelser oveni. Den ene af os glemte sin sweater da vi gik og da vi kom næste dag for at spørge om den var blevet fundet - hang den (selvfølgelig) klar til os på en bøjle - den situation blev også klaret med elegance.Mere

Dato for besøg: august 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 1. august 2020

Min kæreste sig jeg havde set frem til vores første besøg på Molskroen, og måske var dét netop problemet - at vi havde for høje forventninger? Efter at have besøgt utallige bib gourmand, 1-og 2 stjernede Michelin restauranter rundt omkring i Europa, har vi som...regel en rigtig god ide om, hvor niveauet skal ligge, på en given restaurant. Men på Molskroen, glippede noget fuldstændigt til denne frokost. Vi havde bestilt en 3-retters frokost menu bestående af babyselleri til forret, helstegt filet af dansk kvæg til hovedret og friske danske hindbær til dessert. Foretten var en ømt syn, smukt og sirligt anrettet, men smagsindtrykket var off. Sellerien var bitter og med lidt for meget bid i (læs: direkte svær at skære i), kærnemælkssauce som sådan udemærket men kønsløs, men en havde fået den uforstående ide at tilføje citroncreme, eller lemoncurd til retten, som på ingen måde passede ind, med dens syrlige/søde smag, til en i forvejen bitter ret. Den forstyrrede ligefrem smagsindtrykket. Kalix Löjrom (rogn fra heltling) tilføjede det salte, men var ikke gennemtrængede, hvilket fungerede ok. Næste ret var en direkte joke. To tynde stykker steg kom til bordet akkompagneret af forskellige syltede og bagte tomater. Dertil ikke hjemmelavede fritter og rørt bearnaise. Stegen var fuldstændig gennemstegt, tør, med synlige sener og blodåre, og mindede mest af alt om dårlige pålægsstykker Og netop her slog det mig, at køkkenchefen måtte være gået på ferie - for ingen køkkenchef med respekt for sit håndværk, i en Michelin anbefalet restant, ville have sent det håbløse kød ud til sine gæster. Fritterne var som skrevet ikke håndskårne el. tripple cooked. Hvilket undrede mig, for det kræver så lidt og betyder så meget. Desserten var ganske enkelt friske hindbær med hindbærsorbet, og jeg forstod intet. Hvor var fedmen til retten, noget til at give de syrlige og let søde hindbær modspil? Det var som om, at man havde kreeret retten med de bedste intentioner, men var gået i stå halvvejs inden man var nået til det, som skulle binde det hele sammen, give den det ekstra som skulle afslutte hele menuen. Det føltes mest af alt som en ganerenser, før den næste ret skulle serveres, for det syrlige med det syrlige, rensede i dén grad ganen. Vinene vi drak var ganske udmærkede. Vi var dog noget chokerede over prisen på en let fed og mineralsk hvidvin fra Bourgogne. Jeg bad selv tjenerne om en fed hvidvin og han bragte den, uden at jeg så prisen på menukortet, så det er selvfølgelig min egen fejl. Men jeg må indrømme, at det er til dato det dyreste glas hvidvin jeg nogensinde har drukket, og jeg var ikke ligefrem imponeret. Med egne ord sagde jeg til gemalen "ganske fint glas, der ikke gør nogen fortræd". Dette glas kostede så den nette sum af 240 DKK. Igen, min egen fejl ikke at spørge til prisen. Jeg er dog vant til, at når vine kommer op i den prisklasse og jeg bestiller uden at se menukortet, lige at blive informeret om den voldsomme pris af tjeneren. Alt i alt en noget blandet fornøjelse. Tjenerne var dog dybt professionelle og behagelige - kadeau til dem.Mere

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?5  
Anmeldt d. 30. juli 2020

Frokostkortet er særdeles behersket; tre retters frokostmenu eller molskroens fortolkning af stjerneskud. Vi valgte menuen, som var smagfuld, velkomponeret og lige tilpas mængdemæssigt. Professionel og høflig, men samtidig også personlig betjening. Smukt indrettet og fin opdækning. Helt som forventet af Michelin-niveau - intet at sætte...en finger på. Dejlig oplevelse.Mere

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi er lige kommet hjem efter en uge på Molskroen. Anmeldelsen er delt i to da vi havde forskellige oplevelser af henholdsvis hotellet og restauranten. Værelset vi boede på værelse nr. 101 , selv indretningen af værelset var i orden, men badeværelset trængte gevaldigt til...en opdatering, med revner i væggen i badet og et badekar der trængte til en udskiftning. Rengøringen på værelset var ikke den bedste, man kunne se det hver dag var gået meget hurtigt. Det værste var dog, at vi hver aften/nat mellem kl 22 og nogle gange til kl 02:30 blev holdt vågen af en larm fra hotellet (larmen kom ikke udefra) måske fra køkkenet , men det fandt vi desværre aldrig ud af. Kan se andre gæster har klaget over det samme så det må være et generelt problem. Restauranten en helt anden oplevelse, simpelthen fantastisk. Maden og personalet er intet mindre end fantastisk, servicen er bare i top, ligesom maden (tak Steffen og co). Den største ros skal dog gå til Tjeneren Rasmus, aldrig har vi oplevet en så professionel , personlig og vidende tjener på trods af, at vi de har boet eller spist på nogle af de bedste restauranter herhjemme. Hans måde at håndtere sine gæster på er outstanding, et stort tak Rasmus.Mere

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 20. juli 2020

Særdeles dejlige omgivelser, lækkert indrettet og bare flot i det hele taget. Vi startede ud med en frokost, hvor der enten kan vælges et stjerneskud eller en 3-retters menu. Lidt underligt, at frokostkortet ikke har mere at byde på. Sæligt når menuen ikke skifter andet...end hver måned. Nuvel, vi bestilte hhv stjerneskud og 3-retters begge dele var aldeles veltilberedte og lækre. Sommerbukken med kantareller var virkelig en fornøjelse. Her så vi første gang den vestklædte overtjener, der gik rundt som var han på udkig efter samtlige stjerner på den blå dagshimmel. Umulig at komme i kontakt med og uden at hilse på nogen. Vi fik en dejlig frokost med lækker dessert at slutte af på, der var heldigvis nogle unge, glade og særdeles servicemindede tjenere der virkelig satte en ære i deres fag og gjorde alt hvad deres "overordnede" på ingen måder bestrider. Vi havde også bord til aften, og glædede os til at opleve hvad restauranten kunne her. Først starter overtjeneren som igen ikke hilser når man skal til bords og virker generelt så gennemført sur, inkompentent og så lidt serviceminded som vi nogensinde har oplevet, så man næsten bliver i dårligt humør. Han bliver nærmest fornærmet over vi ikke bestiller vinmenu, men okay vi købte også kun mikulski og Armand rousseau i stedet. Herefter skulle han blive endnu fornærmet over, at vi spurgte om vi kunne få en mindre ret til vores datter på 2,5 eller bare noget af det de havde haft til frokost, hvor de netop har en decideret ret tilpasset hertil. Han afviste det bare blankt, så vi bestilte blot en søtunge, som egentlig også havde været meningen fra start, men vi ville dog høre om der var justeringsmuligheder. da vi heller ikke valgte menuen og 2 af os blot valgte 3 a la carte retter, var han endnu mere håbløs end i forvejen. Vi så ham kun lige da han rev lidt trøffel på en tallerken til den søtunge vi havde bestilt. Mad og vin var virkelig lækkert. Særligt taskekrabbesalaten og den pighvar fra a la carte menuen med stegte kantareller, trøffel og kalvesky, med sidstnævnte som aftenens absolutte højdepunkt. Virkelig en gennemført lækker hovedret, som vel nok er blandt de bedste jeg har smagt længe. Bare ærgerligt at det er skæmmet af manden der burde være den bedste til at hygge om gæsterne og sørge for de føler sig velkomne. Det kan man på ingen måde glemme. Samme historie var gældende til morgenmaden hvor alle de unge mennesker der er ansat er aldeles smilende, venlige og servicemindede i en grad der er beundringværdigt, hvilket også gør det endnu himmelråbende tåbeligt at han agerer og er som han er. Han kom flere valsende gennem restauranten uden på noget tidspunkt at hilse på de placerede gæster ved morgenbordene, men kunne til nøds følge folk på plads. Uheldigvis var han også kort med til at servere frokost for os senere på dagen. Igen samme kolde, og helt trælse oplevelse. Heldigvis var de to unge fyre markant mere fremme i skoene, og har virkelig forstået hvad den gode relation og service har at sige for restaurantens renomme. Yderst behagelige tjenere og værter begge to. Her dag to undrede vi os dog lidt over det med frokost menuen igen, at man ikke har lidt mere på, særligt nu når man spiser i flere dage på stedet. Og endnu mere med tanke på, at de lækre værelser virkelig indbyder til at man bliver her i flere nætter. Det er ret unikt at så mange kompetente og rare unge mennesker kan arbejde og udføre det så godt under så eventyrligt elendig en overtjener/restaurantschef! Stort cadeau herfra. Køkkenet ville vi gerne give 4 stjerner men med så dårlig en ambassadør ude på gulvet kan det desværre kun blive samlet 2. Og som sagt undgår man ham, kan Molskroen kun blive en dejlig oplevelse.Mere

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?4  
Anmeldt d. 13. juli 2020 fra mobile enheder

Super super lækker mad, professionel betjening, varieret mad med inspiration fra østen, fransk og dansk madlavning. Vi valgte 6 retters menuen, det var skønt hele vejen!

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Så fik vi også prøvet at holde sommerferie her - i første omgang tre dage - een aften med det superlækre gourmet udtræk (og yes! vores ynglingssignatur ret med agurk, krabbe og kaviar var med på greatest hits menuen 💜💜💜) , een aften med saftige...gourmet tikiburgere fra strandbixen - og i aften blir’ det laid back brasserie 🥂) - vi vil slet ikke videre! - så efter nok en gang super dejlig morgenmad - coronakorrekt serveret ved bordet ❤️🧡❤️ - gik jeg i receptionen og var såååå heldig. Der var just indtjekket et afbud, så vi fik sikret vores skønne lejlighed een fjerde dag. Hvor heldig kan man lige være - tusind tak Mols!Mere

Dato for besøg: juli 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 22. juni 2020 fra mobile enheder

Efter 4 år var vi tilbage på molskroen, og køkkenet lavede en eminent dejlig middag. Betjeningen var super god fra et ungt og veloplagt tjener team. Tak for en skøn weekend 😊

Dato for besøg: juni 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 4. april 2020 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig lækker middag med take away. Super lækker laks og stenbidderrogn. Brødet var virkelig lækkert og der var smukke og smagfulde blomster i salaterne.

Dato for besøg: april 2020
Nyttigt?
Anmeldt d. 8. december 2019

Fredag aften var vi til julefrokost på molskroen.vi skulle overnatte og derfor bestilte vi julemenuen og vinmenuen.vi kom ved 17.30 og blev vist oppe på vores værelser, de var store og flotte.smukt indrettede og en fantastisk udsigt. Så kom vi ned i restauranten, den er...fantastisk smuk, personalet var hele aften opmærksom, der var ikke en eneste detalje der ikke var gennemtænkt.maden var så lækker og vinen smuk afstemt.Det er få steder hvor alt er så gennemført .En kæmpe tak til alt personalet for en fantastisk aften.Og en super morgenmad med flot udsigt.Jeg kan kun anbefalede et weekend ophold på denne smukke kro,.Mere

Dato for besøg: december 2019
Nyttigt?
Se flere anmeldelser
Bedste i nærheden
De bedste hoteller i nærhedenSe alle
Hotel A/S Molskroen Djursland
92 anmeldelser
0,01 km væk
Motel Ebeltoft
39 anmeldelser
3,54 km væk
Ebeltoft Park Hotel
121 anmeldelser
4,9 km væk
Ebeltoft Strand
114 anmeldelser
5,39 km væk
De bedste restauranter i nærhedenSe alle
Resturant Skovmollen
71 anmeldelser
1,62 km væk
Smag
165 anmeldelser
5,63 km væk
Molskroen Brasserie
165 anmeldelser
0,14 km væk
De bedste seværdigheder i nærhedenSe alle
Molslaboratoriet
7 anmeldelser
1,89 km væk
Agri Kirke
7 anmeldelser
4,91 km væk
Fregatten Jylland
342 anmeldelser
5,44 km væk
Glasmuseet Ebeltoft
176 anmeldelser
5,55 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Molskroen.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din gratis registrering