+45 33 21 00 33+ Tilføj websiteForbedr denne registrering
Åbningstider
Søn
17.00-23.00
Man
17.00-0.00
Tir
17.00-0.00
Ons
17.00-0.00
Tor
17.00-1.00
Fre
17.00-1.00
Lør
17.00-1.00
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Vurderinger og anmeldelser
VURDERINGER
Mad
Service
God pris
Oplysninger
En person fra denne virksomhed administrerer denne registrering.
Få mere at vide
PRISKLASSE
45,00 kr. – 125,00 kr.
KØKKENER
Europæisk, Grill, Moderne, Skandinavisk, Dansk
Måltider
Frokost, Aftensmad, Efter lukketid
fordele
Placering og kontaktoplysninger
Har denne restaurant rum til privat spisning?
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
3.5
148 anmeldelser
Fremragende
48
Rigtig god
47
Gennemsnitlig
25
Dårlig
16
Frygtelig
12
The Geek
Odense104 bidrag
mar. 2020 • solo
Et glædeligt gensyn med et lækkert sted at spise.
Sådan var min forventning, eftersom jeg nogle år tidligere også havde fået stillet sulten på selvsamme restaurant.
Der var heller ingen tvivl om den liflige duft af varmt trækul, der med det samme ramte mine næsebor da jeg trådte ind af døren.
Lige med det minus, at den unge fyr der sad i “entreen” for at tage imod gæster og deres jakker, blev afbrudt i hans brug af mobilen, da jeg trådte ind af døren.
Burde nu ikke sidde og være optaget af den slags, hvor gæster kan se det.
Men sådan er den “yngre” generation jo så optaget af Fear Of Missing Out eller også kedede hans sig bare gevaldigt en tirsdag aften kl 20:00.
Jeg fik afleveret min jakke og anvist mit bord, blandt andre “singler”.
Dog med det bedste lærred man kan se på, nemlig med direkte udsyn til det åbne køkken med fuld tryk på alle kedler.
Elsker dette syn, da jeg selv er køkkenchef og synes det er fedt at se på hvordan andre begår sig i køkkenet ballet danset af kokke og hjælpere.
Hurtigt fik jeg stukket et menukort i hånden, hvilket er menuen over deres store udvalg af cocktails og vin.
Det er jo en smagssag, men jeg vil have foretrukket at have selve menuen - den med maden - først.
Og så bagefter muligheden for at se på drikkelse.
Så kunne de spørge om jeg var interesseret i en cocktail - vin eller andet til at starte med, bagefter.
Det hele ender med en bestilling der lyder:
Forret:
VERBENA POCHERET LAKS MED CHILLI SYLTET RØDBEDER, RIS CHIPS & GRILLET CITRON
Hertil et glas:
2017 L’O DE JONCIER,
CÔTES-DU-RHÔNE
Til hovedret:
BØF BEARNAISE MED TOMAT, SPRØDE KARTOFFEKUGLER & SHIITAKE BEARNAISE
Hertil et glas koldt Carlsberg 1883
Forretten kom ind som et pænt maleri, men det første der falder mig ind er størrelsen.
Den er simpelthen så lille.
Ja, laksen er på størrelse med størrelsen af en almindelig gaffel.
Vi er godt nok i Kbh - og nej, jeg forventede ikke et 200 gram stort stykke, og jeg havde også sagt - “as a starter, i like to have...” -, og bliver da endnu mere overrasket over, at finde ud af, at prisen fortsat er på 120kr.
Meget overrasket...
Med det in mente, så er retten ikke pengene værd.
Synes laksen har fået lige på den anden side af perfekt med hang til for meget.
Kan ikke se hvad bladet på toppen skal gøre godt for, det skjuler jo næsten det lille stykke laks der ligger under.
Jeg vil være ærlig og sige, at det bedste i hele retten var de tre stykker chili - formentligt råsyltede - rødbedeskiver der var pynten på retten.
Var skuffet over denne ret.
Dog var mit glas rosé et godt valg.
Der var selvfølgelig brød til.
Et stykke hjemmelavet focaccia med pisket sort smør.
Vidunderligt smør - men brødet var koldt.
Havde brødet haft køkken temperatur, havde det været super lækkert.
Ind kom øllen og lige lidt senere - ulovligt senere ift tiden der gik før kødet kom - kom hovedretten.
Fint så det ud.
Men igen, 240kr for et stykke mørbrad af dobbelt str af den tidligere serveret laks.
Kunne ikke se ideen i de syltede syrlige “cherry tomater”, det grønne under kødet.
Men ellers smagte shiitake svampene, de confiterede kartofler og salten på kødet ok.
Og lige præcis kødet, må vi lige omkring.
Ja det var ok mørt, men det kræver ikke en videnskabelig uddannelse at tilberede et stykke mørbrad. Det er som regel altid ok mørt.
Men smagen var der ikke rigtig.
Manglede en god kødsmag, en indikator der kunne give en super oplevelse.
Ti retten var der “shiitake bearnaise”.
Ups fejl.
En bearnaise er med estragon.
Så kald det hvad det nærmere var.
En hollandaise med shiitake et eller andet.
I bruger ordet “bearnaise” en klassisk sauce.
I kan ikke bruge ordet og så fjerne kendetegnet ved en bearnaise (estragon) for så at tilføje navnet shiitake.
Og her kommer det næste.
Jeg kunne ikke finde smagen af shiitake.
Den mindede mest ad alt en “eddike sur hollandaise” lavet af en kokkeelev på første skoleperiode - og med dette er det ikke positivt ment.
Ingen sammenhæng mellem syre og fedme.
Jeg var glad for at være tilbage, men jeg forlod stedet med en følelse af skuffelse da jeg lukkede døren til restauranten bag mig.
Om jeg vender tilbage.?
Ved jeg ærlig talt ikke.
Der går nok en rum tid.
Skrevet d. 3. marts 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rene_Bjorn
København57 bidrag
okt. 2019 • couples
Dejlig middag med meget smagfuld mad. Det var en stor fornøjelse at spise hos Kul, hvor vi fik tre retter med tilhørende tre glas vin. Det jeg vil fremhæve er at alle tre retter havde rigtig meget smag. Det oplever man ikke altid på byens restauranter. Vi havde en skøn aften - hvor musikken heldigvis blev skruet ned kort tid efter vi ankom - så vi kunne tale sammen. Eneste kritik var at personalet hele tiden ser ned i gulvet, så det næsten er umuligt at komme i kontakt med dem, når man vil betale.
Skrevet d. 21. oktober 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Lars B
Kalundborg105 bidrag
okt. 2019 • friends
Vi var fire gamle gymnasievenner der havde bestilt bord. ( årgang 1986:-D).
Fin restaurant med meget imødekommende personale.
Selv om der var fuld booket var de meget opmærksomme.
Vi bestilte kammusling til forret og bøf bearnaise til anden ret.
Jeg synes retterne er små, så en sulten voksen, skal nok bedtille3-4 retter.
Vi fik pinot noir (bio) til, hvilket var et godt match!
Skrevet d. 5. oktober 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Lars M
København536 bidrag
sep. 2019 • couples
Et earlybird Køb. 5 retter og rigeligt mad hele vejen igennem. Lidt tungt mad med kød, men alle retter velsmagende og flot serveret. Høflig og hurtig servering. På drikkekortet fremkommer alkoholfri øl. Men ved bestilling, er man udgået for denne øl. Faktisk ret ofte det forekommer på restauranter.
Skrevet d. 20. september 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Engelhardt_syd
11 bidrag
aug. 2019 • couples
Fedt sted og rigtig god og lækker mad - vi havde købt en deal og fik en rigtig god oplevelse og fin betjening
Skrevet d. 28. august 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Sanne C
Frederiksberg9 bidrag
jun. 2019 • none
Vi var 4 mennesker der alle bestilte den 5 retters menu Kul har på kortet. Der var en pescetar i selskabet men det var ikke noget problem, en eller to af retterne blev blot udskiftet. Maden var virkelig god - gode råvarer tilberedt med et lille tvist, uden at det blev for prætentiøst. Portionerne passede perfekt til antal af retter og vinkortet supplerede maden super fint. Dejlig afslappet betjenning med smil på læben.
Skrevet d. 5. august 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Lisa
1 bidrag
jun. 2019 • couples
Det startede godt: Vi ville meget gerne flytte vores diningweek billetter til et tidligere tidspunkt, så jeg ringede til restauranten og fik fat i køkkenpersonalet, som desværre ikke kunne hjælpe mig. Et par timer senere fik jeg fat i samme venlige medarbejder, som lovede at vende tilbage når tjenerne mødte ind: Det lykkedes. Vi blev budt velkommen i døren og fik et bord, og 10 minutter senere en velkomstdrink.
Og herfra gik det ned af bakke: En lille bitte forret kom ind og før vi kunne nå at kigge på tjeneren var han væk igen: Vi havde slet ikke haft mulighed for at bestille vand og vin (og var det slet ikke blevet tilbudt heller) - vil I da ikke have mersalg?
Først da forretten var spist lykkedes det at bestille noget at drikke, selvom vi prøvede at fange flere af tjenerne.
Retten med rejer var lidt af et flop - det kunne enhver have lavet bedre: Rejerne lod til at være kommet direkte ud af en dåse, solsikkekernerne passede slet ikke til (og var bare hældt ud på tallerkenen?), skummet smagte af ingenting. Det eneste der var lagt den mindste smule arbejde i var mayoen. Resten af retterne kom med ret lang ventetid imellem, og de var virkelig små. Brødet kom ind midt mellem retterne, hvilket også virkede malplaceret og skulle nok egentlig være serveret før den første ret. Kaffe til desserten kom aldrig på tale.
Jeg plejer at blive mæt efter at have været til dining week (og det er jeg ofte til), men det blev jeg slet ikke her. Så Restaurant Kul tager prisen som den kedeligste restaurantoplevelse: Utroligt uopmærksomme tjenere og små uinteressante retter.
Vi tog videre på Mother og spiste pizza. Nabobordet var heller ikke blevet mætte og tog også videre til et andet spisested.
Skrevet d. 15. juni 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Line
1 bidrag
feb. 2019 • couples
Vi havde bestilt bord god tid i forvejen, men blev ikke i formeret om diningweek. Betjening var rigtig skidt og det sammen maden. Efterfølgende skrev vi en mail til Kul, men vi fik aldrig feedback på denne. Alt i alt en meget skuffende oplevelse. Desværre.
Skrevet d. 9. maj 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tommy C
33 bidrag
mar. 2019 • couples
Min hustru og jeg havde fået foræret gavekort til 2x7 rettes menu og vi havde derfor gennem længere tid gået og glædet os rigtig meget til besøget på Kul - Forventninger var rigtig høje - Og vi fik bare den bedste oplevelse. Alle forventninger blev mere end indfriet👍🏻👍🏻
Maden var af højeste kvalitet og blev på bedste vis understøttet af meget opmærksom og professionel betjening. Vi kan kun give restaurant Kul vores allerbedste anbefaling.
Skrevet d. 19. marts 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Aa4363
1 bidrag
feb. 2019 • couples
Kære Restaurant Kul
Jeg er glad for at modtage jeres mail og høre, at I er interesseret i feedback.
Min kæreste og jeg var inde og spise hos jer torsdag d. 28/02.
Det var mildt sagt en kæmpe skuffelse, særligt for mig, da det var min julegave til min kæreste og den på ingen måde levede op til forventningerne.
Vi bestilte en flaske vin til vores menu på 7 retter og vinen var det bedste vi fik hele aftenen.
Jeg bestilte pescetarmenu og min kæreste fik jeres almindelige menu.
For at starte med det første, fik vi serveret jeres brød med tilhørende kul-dip til. Det smagte godt. Dog var vi lidt ærgerlige over, at brødet var køleskabstemperatur og derfor smagte af meget lidt. Vi ønskede som det eneste vi fik at spise den aften, at netop brødet, også havde været en tur på grillen.
De første retter var sådan set fine. For os ikke noget speciel oplevelse, men det var heller ikke dårligt.
Men særligt retterne i midten skuffede en hel del. Og selvom restauranten hedder KUL, hvor der mange af komponenterne der efter vores smag, var tæt på uspiselige grundet sin brændte smag.
Jeg havde som sagt bestilt vegetar og oplevede at få serveret det samme på flere af retterne. Det holder altså ikke, for en middag der endte med at koste os 1400 kr. To retter i træk fik jeg serveret en cremet perlebyg og to retter i træk var der brugt samme grønne spicy-creme. Det mener jeg ærlig talt er at hoppe over hvor gærdet er lavest.
Jeg fik serveret en ret med jomfruhummer og med avokado til. Avokadoen smagte decideret dårligt, helt grynet og for gammel, og uden at jeg kan sige om jeg har smagt retten på en anden restaurant, mener jeg, at have fået selvsamme halvkedelige servering, da jeg besøgte jer for godt og vel tre år siden.
På samme tidspunkt som fik jomfruhummer, fik min kæreste serveret kød på et spyd, der smagte så brændt, at det var svært for ham at komme igennem retten. Efterfølgende fik han serveret, som han selv sagde det, “det tørreste stykke kylling han nogensinde havde smagt” med dertilhørende uspiseligt garniture, som var en grønlig og brun sauce der smagte helt forfærdeligt. Den brunlige sauce, smagte som stegefedt, der var brændt på.
Desuden var desserten så parfumeret (isen), at det føltes som om man havde drukket af sin parfume og jeg tog en bid og spiste ellers kun tongabønnecremen.
Vores tjener var mildt sagt, totalt fraværende og stort set hele aftenen skulle vi selv bede om mere vand. Vi bad om danskvand og fik konsekvent serveret alm. vand og til sidst gav vi op. Desuden var tempoet hele aftenen igennem utrolig langsomt og vi ventede både længe på vores mad og på at tomme tallerkner blev taget væk igen.
Vi overvejede at flere gange at forklare vores tjener om vores utilfredshed, men både bordet ved siden af var utilfredse og det samme var bordet bag os, og han virkede ikke specielt interesseret i deres kommentarer.
Vi ankom kl. 19 og gik først kl. 23. Og ikke at vi ikke hyggede os i hinandens selskab, men 7 retter på 4 timer er godt nok at trække den til det længste.
Skrevet d. 4. marts 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Peter H
Frederiksberg5 bidrag
feb. 2019 • family
Havde på første aften i Copenhagen Dining Week 2019, en helt igennem elendig oplevelse på Restaurant Kul.
Det startede med at vi blev 3 personer forsøgt placeret på barstole uden ryg i vinduet. Da den ene af gæsterne er en ældre dame, bad vi dem om at finde os et regulært bord med almindelige stole. Da fik vi at vide, af tjeneren at vi havde købt de ”billige” dining week billetter og ikke dem der berettigede os til et bord. Jeg insisterede på, at der kun findes ét prisleje for Dining Week, og at hun i givet fald må dokumentere hvor på websitet man kunne vælge i mellem flere prislejer. Så sagde hun pludselig, at det måtte være slettet fra websitet. Den fungerende manager blandede sig og sagde yderst spydigt, at han godt kunne spørge samtlige gæster om de ville bytte plads med os. Efter 10 minutters diskussion med ham, blev vi sat 3 personer ved et 2-personers bord.
Aftenen fortsatte med markant uprofessionel servering. Blandt andet blev vi spurgt om ekstra brød af én tjener, da det ikke kom rykkede vi to andre to tjenere, som så sagde at det kunne vi ikke få.
Hvis maden havde været i orden, kunne det have kompenseret en lille smule for ovenstående. Det var desværre ikke tilfældet. Retterne var kolde og triste og mindede mest om noget der havde stået i en udstillingsmontre.
Hvis ikke man kan håndtere et stort antal gæster og hvis man ønsker at behandle Dining Week gæster som andenrangskunder, så bør man ikke være en del af Dining Week.
Vi sætter aldrig mere vores ben på Kul, men kommer hellere på nærliggende Fleisch eller Nose2tail, hvor vi har haft fantastiske oplevelser, OGSÅ på Copenhagen Dining Week.
Skrevet d. 14. februar 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
NikolajJ106
Hej Peter,
Først og fremmest vil vi gerne beklage, at dit besøg hos os under Dining Week ikke levede op til jeres forventninger.
Fra vores side skal vi beklage den manglende information. Men som oplyst på selve aftenen, er fejlen i vores optik placeret hos Dining Week, der er selskabet bag eventugen.
Dining week har fået oplyst at pladserne var i spisebaren, men har ikke videreformidlet informationen ved gæste-reservation.
I jeres situation var det særlig uheldigt, grundet din mors alder. Men derudover har vi ikke modtaget andre klager om placering i spisebaren, som har en god dybde og masser af skulderplads og en behagelig højstol, der normalt fungerer godt for gæsterne.
Vi har efterfølgende været i tæt dialog med Dining Week for at sikre, at sådan en fejl ikke vil ske igen.
Hvad angår jeres reservation på selve aftenen, så vi også helst at der var muligt at løse problemet ved at ændre på bordopsætningerne. Men Dining week var et fuld booket event hos os, og ved jeres ankomst var restauranten fyldt op, hvilket låste os i muligheden for at finde en løsning. Ligeledes gælder et hensyn til de gæster, som havde booket bord i restaurantens lavbordsområder og som havde modtaget den rigtige information inden ankomst. Vi var derfor ikke i stand til at ændre jeres booking, med mindre I var villige til at vente på et ledigt bord, hvilket I afviste og ligeledes ønskede I ikke at annullerer bookingen og få refunderer beløbet. Dermed havde vi ikke anden mulighed end tilbyde jer den bookede placering i spisebaren.
Hvad angår service og menu under Dining Week, tager vi jeres kritik til efterretning.
Konceptet bag Dining Week går ud på, at publikum får mulighed for at besøge en deltagende restauranter, som til eventet har sammensat en 3 retters menu til en fast lav enhedspris på 215 kr (resten tilgår Dining week). Menuen skal vise restaurantens dna og den lave indtjening skal kompenseres ved at reservations planen på ugen ændres, så gæsterne maksimalt har 2 timer til restaurantoplevelsen. Koncept og den lave pris medfører et forventeligt pres på bl.a. service, især når der bookes bord på en af de mest eftertragtede restauranter under eventugen.
- Restaurant Kul
Skrevet d. 20. februar 2019
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Jan G
Greve38 bidrag
feb. 2019 • family
Vi var 4 personer der besøgte stedet mandag den 11. februar i forbindelse med Dining Week 2019, hvor menuen er givet på forhånd. Fik anvist et bord i et lille mørkt tilstødende lokale der var helt isoleret fra selve restauranten. Der var hundekoldt i lokalet, så det føltes næsten som at sidde i et køleskab. Vi forsøgte at påtale dette over for tjeneren, men hun svarede at det var der ikke noget at gøre ved, og at vi kunne håbe at det blev bedre når de begyndte at lave mad. På bordet lå der et kort med dagens menu samt forslag til 2 vinmenuer og ikke andre drikkevarer. Ca. 5 minutter efter vi havde sat os kom en ny tjener med første ret. Vi spurgte om det var muligt at bestille noget at drikke (udover vin). Hertil svarede tjeneren og vi kunne gå op i baren og spørge bartenderen. Maden bliver serveret hurtigt, men upersonligt, virker nærmest som om det er robotter. Betjeningen halter gevaldigt, man føler sig ikke velkommen, virker nærmest som om man er til besvær. hvilket er synd for maden er virkelig lækker og velsmagende.
Skrevet d. 13. februar 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Henrik
Silkeborg19 bidrag
nov. 2018 • business
Kan kun anbefale denne restaurant - kæmpe oplevelse, med god mad og betjening.
Fik en plads i baren - her kunne man se kokken i sving 👍👍
Skrevet d. 13. februar 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
jakobmh
Vanløse134 bidrag
feb. 2019 • couples
Spiste på Kul i forbindelse med Copenhagen Dining Week. Pæn modtagelse, og tilfredsstillende service selvom restauranten var fyldt.
Forret: en forret med et stykke tun sashimi. Absolut neutral i smagen.
Hovedret 1: Friteret krondyr - en skuffelse. Krondyr bliver tørt når det gennemsteges, og det er mishandling, at lave en slags “pulled deer”, og fritere det. Det savnede i den grad krydderi og smagte slet ikke af vildt. Tilbehøret var ok.
Hovedret 2: Lækkert og velsmagende oksekød, og specielt den røgede kødsmag var fremragende. Lækkert tilbehør, undtagen “friteret bearnaise”. Dej, der smager af bearnaise?? Hvorfor?
Dessert: Særdeles lækker og velsmagende passionsmousse med en god kombination af surt og sødt.
Købte en flaske hvidvin til 550,-, på Vivino koster den 157!
Havde vi ikke benyttet tilbuddet på Dining Week havde prisen for denne middag været ca. 1300,- for 2, og det kan kvaliteten på ingen måde bære.
Skrevet d. 12. februar 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
mofand
København44 bidrag
feb. 2019 • couples
God mad, men oplevelsen var præget af fortravlet og forvirret personale.
Bortset fra forretten, som ikke smagte af så meget var maden velsmagende og spændende. Ikke så store portioner, men når der var fire retter var det ikke noget problem.
Til gengæld levede betjeningen ikke op til madens niveau. Det virkede som om der var rigeligt på arbejde, men alligevel styrtede de forvirrede rundt. Tjeneren ved vores bord spurgte pr. automatik om alt var godt, men virkede på ingen måde interesseret og var ligesom ved præsentationen af retterne, der var blevet liret hurtigt af, ellers videre med det samme.
Ved et andet bord var en anden tjener oppe og småskændes med gæsterne og endte med midt i restauranten at slå hånden højlydt i væggen i frustration. Om gæsterne havde været urimelige skal jeg ikke kunne sige, men uanset hvad giver sådan et optrin ikke indtryk af et professionelt personale.
Endelig foregik det hele i så højt et tempo, at vi nåede igennem fire retter og stod på gaden igen en time efter vi var gået til bords - for at det kunne nås var regningen naturligvis blevet smidt på bordet uden spørgsmål til om vi ville have kaffe eller andet - dette på trods af, at der var flere ledige borde, da vi gik. Det kan også nævnes, at før nabobordet havde spist deres forret i et helt almindeligt tempo, så fik de anden ret serveret.
Spiste der godt nok ifm. Dining Week, men derfor siger min erfaring mig bestemt ikke, at det behøver at være en dårlig oplevelse.
Har oplevet bedre service og nærvær på McDonalds.
Skrevet d. 10. februar 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Viser resultaterne 1-15 af 72
Bedste gourmetrestauranter
Se alle
Bedste i nærheden
Vi rangerer disse hoteller, restauranter og seværdigheder ved at opveje anmeldelser fra vores medlemmer mod, hvor tæt de befinder sig på dette sted.
De bedste hoteller i nærheden
Se alle De bedste restauranter i nærheden
Se alle De bedste seværdigheder i nærheden
Se alle Er dette din registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din gratis registrering