



















Hvis du er meget sulten og higer efter en stor portion asiatisk mad, er valget simpelt: kom her. Præsentationen af stil, service og mad er uformel. Det er bestemt ikke den mest raffinerede og heller ikke den mest autentiske vietnamesiske - thailandske restaurant, men hvis...du længes efter et uhøjtideligt overkommelig asiatisk måltid med et par øl, kan du ikke gå galt med at vælge dette sted.Mere



Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Regner sig som thailandsk og vietnamesisk. Meget god værdi 2-retters frokostmenu. Jeg havde svinekød nems (crispy foråret ruller), der fulgte med salat blad og mynte til wrap runde før dipping i saucen. Hovedret var duck stegt med basilikum og ris. Jeg undrede mig først, hvis...de havde bragt ænderne med grøntsager, men jeg fandt basilikumet til sidst. Meget godt; mere end 4 stjerner men mindre end 5.Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Så vi bestilte 2 # 130 samme skål og du ville tro ville komme ud på samme tid. Godt kommer man ud 20 minutter senere, mens resten af restauranterne 4 tabeller måltider blev serveret hele tiden min kommer. Denne samling var at have rejer ikke...en i syne. Så halvvejs gennem måltidet finder jeg en lang hårstreng. Jeg kan ikke engang skrive mere lige igennem. Nå, jeg troede, jeg var færdig. Kokken forsøgte at fortælle mig, at det var mit hår, men jeg er skaldet og håret var 5 inches langt. Jeg forstår ikke, hvordan det sker. Jeg har arbejdet i restaurantbranchen i over 7 år og ville aldrig gøre noget som det for et gratis måltid, ikke så alvorligt. Du bør ikke fortælle din kunde, at du vil tage sig af det og derefter fortælle dem, at håret kom fra dem, selv om det var tydeligt begravet i maden. Jeg er færdig.Mere

Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Jeg var der med en ven, der anbefalede dette sted som en uhøjtidelig en med god mad og hun havde ret. Prisbillig, ren sjælfuld mad med simpel men god service. Det er ikke en stor restaurant, men det kan rumme omkring 20 til 30 personer....Anbefales!Mere
Tak, fordi du indsendte en ændring. Vi gennemgår dit forslag.
God
OK
Dårlig Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Klik her for at få mere at vide eller for at administrere dine indstillinger. Ved at klikke på eller benytte websitet accepterer du vores brug af cookies.