Det er altid en fornøjelse at spise jos jer veltillavet mad og nok af det😊vi bar 9 personer der alle glæder os til at komme igen
Det er altid en fornøjelse at spise jos jer veltillavet mad og nok af det😊vi bar 9 personer der alle glæder os til at komme igen
Ubehagelig og nedværdigende adfærd….. Min familie og jeg har flere gange benyttet os af restaurant sommerlyst, hvor vi har været meget tilfredse, både med mad og personale. Men efter vores oplevelse i dag, så kommer vi ikke til at ligge en krone derude mere. Magen...til adfærd fra restaurant ejeren. Vi er en forsamling til brunch derude på ca 30 mennesker. Der er en masse familier derude med deres børn. Vi har vores søn med på 2 måneder og deres flinke personale viser os hvor vi har mulighed for at skifte ham. Han bliver skiftet og vi står tilbage med en ble pakket ind i en lukket blepose. Den vælger jeg selvfølgelig og smide ud i skraldespanden og går udenfor for at nyde den solen og omgivelserne med min familie. Efter et par minutter kommer ejeren gående ud med bleposen i hånden står, vifter med den, og spørger om det er en af os der er ejer af den, imens han kigger bebrejdende på min kone og søn som står nærmest døren. Dertil svarer hun “det er nok min mand som lige har været inde og skifte vores søn. Er det fordi at har glemt den på bordet på toilettet?” Restaurant’s ejerens svar var “nej, den lå i skraldespanden, men det er da ulækkert når man skal have hånden ned i skraldespanden og sådan noget ligger dernede”. Restaurantejeren vifter fortsat med bleposen, vender øjne af min kone og kigger ud på forsamlingen hvorfor min kone siger at han kan lægge den på trappen og vi så vil tage den med når vi kører, hvilket han gør og går. Der er det jo så at jeg tænker. 1. Hvad er det generelt man smider i en skraldespand og hvorfor skal du have hænderne ned i den? (Bleen var pakket ned i en blepose som der var bundet en knude på) 2. Hvis du tager og vender situationen om. Hvis det var dig som havde smidt en ble i skraldespanden og der kom en restaurant ejer ud og anklagende en på den måde foran et selskab på 30 mennesker. Hvad ville du så tænke efterfølgende? Min tanke er at det er manglede forståelse på situationsfornemmelse og utrolig dårlig kundeservice. Vi håber dette får dig til at reflektere lidt over, hvordan du måske bør gribe sådan en situation an ved en anden lejlighed. Der er ihverfald en ting som er sikkert og det er at vi ikke har lyst til at komme derud mere da vi fandt opførslen nedværdigende og svært uprofessionel. Det skal lige siges dit personale gjorde et fremragende arbejde- var servicemindede og hjælpsomme, så det kunne være du kunne lære lidt af dem.Mere
Sammen med et hold venner besluttede vi at afprøve en af de få, lokale danske restauranter i Korsør. Det skulle være buffet med helstegt gris, marineret kalvecuvette og ramsløgmarineret kylling. Hertil salater og div. kartoffel. Stedet ligger ideelt og er hyggeligt og indbydende i Korsør...Lystskov. Ved ankomsten var der ingen der tog imod, og da vi kunne se vort bord med vor reservation, sætte vi os. Efter nogen tid kom betjeningen og bød velkommen, selv om personen var lidt i vildrede med om det nu var de rigtige personer, blev vi tilbudt en velkomstdrink. Da temaet var rababer, kom et glas med en sødlig væske, der smagte af rababer og for så vidt var udmærket. Tror uden væsentlig spor af alkohol. Vi bestilte en flaske italiensk rødvin til en overkommelig og fornuftigt pris. Den kom sammen med en flaske vand til bordet. Vi fik orientering om aftenens buffet og mulighed for desserter, der altsammen lød godt. Lad os tage det positive først. Køkkenet skal have ros for grisen. Den var perfekt. Resten af buffeten var for at sige det mildt en skuffelse, og ingen af os havde lyst at gå anden gang. Vi blev enige om at vi måtte prøve rababerdesserten. Trifli og crumble. De var ok, men ikke lavet med nogen begejstring eller faglig stolthed. Vi bestilte 4 cappuccino da vi kunne se, at de havde cappuccinomaskinen der kunne levere denne vare. Man kunne desværre kun lave caffelatte 🤭 Kaffen blev dog udmærket alligevel, leveret i høje glas. Selvom prisen på ca 400 pr person kan synes rimelig for ovenstående, er køkkenets præstationer ikke godkendt, som i langtfra godkendt. På en skala fra 1-10 Kan vi måske slæbe os op på 2, men kun på grund af grisen og ? Og så alligevel ikke. Ærgerligt for den beliggenhed. Personalet er et kapitel for sig selv. I grunden søde og venlige nok, men totalt ubehjælpsomme og uprofessionelle.Mere
Ringe mad og service desværre. Ikke et sted vi kommer igen, personalet virket ikke interesseret i at maden ikke var tilfredsstillende og der blev taget fuld pris
Tør winersnitzel med bløde pomfritter gummikartofler og pulversovs og til dessert en opvarmet tysk apfelstrudel
Fantastisk Brunch bord med alt hvad vi kunne ønske os. Rigtig god betjening. Jesper som ejet stedet er altid frisk på en kommentar. Hyggelige omgivelser, kan kun anbefale stedet .
God mad og venlig betjening. Alt i alt en god oplevelse. Vi vil helt sikkert anbefale denne restaurant.
Absolut ikke tilfreds. Da vi ankom til udestuen, hvor der er en disk, stod vi længe og ventede. Til sidst gik jeg ind i restauranten og kaldte halloooo. En tjener kom ude fra køkkenet med tallerkener, hun gik lige forbi os ned til et bord...med kunder og serverede til nogen af kunderne. hun gik lige forbi os igen ud i køkkenet. Der gik lidt så kom hun tilbage igen med noget i hænderne og serverede videre til det samme bord. SÅ kom hun hen til os. Vi kunne sætte os hvor vi ville. Vi ville gerne side i denne hyggelige udestue og valgte at sidde nede i hjørnet. Hun lagde et par menû kort og forsvandt hurtigt igen. Så vi nåede ikke lige at bede om lidt drikkevarer. Vi ventede lææænge før en ny tjener kom til vores bord. Vi fortalte at vi havde set et tilbud på jeres facebook side med wienersnitzel og en øl til. Tjeneren erklærede lidt irriteret og hånfuldt at der ikke var et sådan tilbud og hvis der var det på facebook så måtte det være et gammelt opslag. Jeg fortalte at jeg havde set det tidligere i dag og at opslaget var lagt op for 4 timer siden da jeg så det. Stille og roligt fandt jeg det frem på mobilen og viste tjeneren det. Hun fortalte at hun havde haft selskab her hele dagen og ikke havde haft tid og kigge på facebook og at hun ville gå ud og skældt chefen ud over ikke at have informeret videre. Inden hun gik, sagde min mand at vores wienersnitzler gerne måtte være uden dreng. Vi ventede en rum tid. Der kom et par mere og satte sig meget tæt på os. De fik også afgivet bestilling. Og så fik de deres drikkevarer. Der sad vi stadig uden vores drikkevarer. Så kom vores drikkevarer. Efter lang tid igen, fik de her gæster der sad lige ved os deres mad, nøjagtig det samme som vi havde bestilt, de var bare kommet EFTER os og havde bestilt mad EFTER os... Vi blev enige om, at de nok havde glemt det med at vores skulle være uden dreng og derfor havde givet dem VORES mad. Efter yderligere at have ventet en rum tid (40 minuter fra bestilling af maden) kom vores wienersnitzler MED dreng på. Vi gjorde opmærksomme på at vi havde bestilt uden, men var så sultne nu, så vi godt selv kunne fjerne dem fra tallerknerne. Tjeneren beklagede. Vi spiste og sludrede og hyggede. Maden var på ingen måde prængende, men ganske ok. Jeg havde forventet bedre af et sådan sted. MEGET kedelig sovs. Og udkogte ærter. Da vi var færdige og tænkte at vi skulle videre og min mand sad og dinglede med dankortet og prøvede at få tjenerens opmærksomhed, gik jeg på toilettet. Da jeg kom tilbage sad han stadig og dinglede med sit dankort. Men den ene tjener som havde vist os over til dette bord, det var meget tydeligt at det ikke var hendes bord, så hun kiggede bare for over hovedet ikke at fortrække en mine. Den anden som havde vores bord, for frem og tilbage uden at kigge ned til os. Da det ligesom blev for meget for mig, fulgte jeg efter hende ind i restauranten og kaldte efter hende, spurgte om vi kunne få en regning, om vi skulle betale ved bordet eller komme ind i baren og betale? Hun ville komme ud til bordet. Det gjorde hun så, min mand prøvede at betale, men det viste sig at maskinen ikke virkede. Så han måtte alligevel med ind i baren. Her prøvede tjeneren at snakke med en mand om problemet med den håndholdte dankortmaskine, men det havde han absolut ikke tid til at tage sig af. Så hun måtte selv klare det. De fik klaret det. Men min mand stod nu og var lidt usikker på om beløbet ville blive trukket 2 gange. Det blev det dog ikke. Jeg vil lige sige at umiddelbart så var der 2 små borde med kunder da vi ankom. Og der var måske kunder ved 10 borde da vi kørte ca. Så det kan simpelthen ikke være fordi der var specielt travlt. Jeg er nødt til at sige at jeg som kunde ikke følte mig specielt velkommen, godt taget imod, og slet ikke ordentligt behandlet. Tjeneren var sød og behagelig og prøvede at joke lidt. Men at hun valgte at starte med at kalde mig en løgner, det overskygger jo bare alt. Og at ingen ligesom bød os velkommen da vi kom og vi skulle kalde efter en tjener, som så fuldstændig ignorerede os. Hvor svært er det lige at sige Velkommen jeg skal være ved jer lige om et øjeblik?? Så havde vi vidst at hun ville komme til os, så snart hun havde tid. Alle virkede trætte og fortravlede. Virkelig ærgeligt.Mere
Fantastisk sted. Vi er tosset med søndags bordet,og jeres Colorado steak aften. Og vi nyder det hvert eneste gang. Håber i også snart laver en ål aften igen,så er vi der straks.
Ikke ok, at tjeneren ikke havde styr på hvad restauranten kunne servere, den dag vi aflagde besøg (4.8.21). Det er absolut ikke i orden😡