Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

First Hotel Arlanda Airport

Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Shuttle-service
Gratis parkering
Kørestolsadgang
Restaurant
Bar/lounge
Lufthavnstransport
Wi-fi på offentlige områder
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Concierge
Konferencefaciliteter
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Mødelokaler
Forretningscenter med internetadgang
Fitnesscenter
Flersproget personale
Røgfrit hotel
Morgenmad tilgængelig
Sauna
Opladningsstander til elbiler
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Handikapegnede værelser
Familieværelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Familiehotel
Mellemklasse
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
Sådan kommer du derhen
Arlanda Lufthavn5 km
Bromma Lufthavn29 km
Se alle hoteller i nærheden
Restauranter i nærheden
Se alle restauranter i nærheden
Seværdigheder i nærheden
Se alle seværdigheder i nærheden
Anmeldelser (146)
Filtrer anmeldelser
21 resultater
Medlemsvurdering
8
6
4
2
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
8
6
4
2
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 21 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 2. juli 2017

Dette hotel i nærheden af lufthavnen er dyrere pr. nat end andre lufthavnshoteller, men der mangler basale fornødenheder. Værelserne har ikke telefoner. Du kan ikke ringer ned på noget som helst. Hvis du rejser internationalt og er strandet uden mobil-service eller dit batteri er død,...ledte desperat behov for at få lokale telefonopkald om at arrangere transport eller endda så meget som en telefon - ring - - du kan ikke. Du kan ikke ringe til receptionen for sæbe og håndklæder. Hvis du glider. i den badekar eller dit værelse fangster brand du er nødt til at gå nedenunder, og siger til den concierge-i person. Hvis et toilet er læk i midten af den aften, få tøj på og gå nedenunder. Hvis din bagage ikke ankom, og din bærbare var inde i din kuffert, kan du ikke Skype - ring til conciergen eller nogen anden. Hvis du er der på grund af en aflysning, da jeg forventede at komme til mit hotel og ringe til mit rejsebureau og flybilletter kundeservice (brugte lokale og toll - gratis numre) - forestil dig min overraskelse da jeg opdagede, at der var, og der er ingen guide til hotellet på engelsk, kun et stykke papir indbydende nogle Volvo business-team skrevet i svenske instruktionsmanualen var ingen. Jeg fik jeg og klædt ved midnat og gik nedenunder for at få hjælp, kun for at finde en lang kø af de andre gæster, som formodentlig også ofre for de deres afbestillingspolitik, havde givet mig til at reservere på første Hotel. Jeg som formidles mine bekymringer til conciergen, og hans forklaring var: Alle har mobiltelefoner. Så hvis du rejser fra Australien, brug din australske cell til ringer ned. I et lufthavnshotel, det mindste man kunne få for rejsende, er evnen til at bruge en lokal enhed til at ringe til receptionen for dem HVIS DU HAR BRUG FOR HJÆLP. Omfatter en multi - sprogguide så kunder med at forstå hvilke ydelser hotellet byder på. Det virker? De to stjerner er til sengen og badeværelset. De to stjernerMere

Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 25. juni 2017

Vi boede på det første hotel for en nat før en tidlig morgen afgang. Men hotellet er ok, og værelserne standard, service var meget dårlig. Vi har kaldt til transport fra lufthavnen og blev fortalt, at det ville ankomme mellem lige nu og 30 minutters!...Efter 30 minutters Jeg ringede igen og fik at vide at Ait længere. Efter yderligere 10 minutters 5. okt dukkede op og jeg ringede igen. . . . Så alt i alt ender vi måtte vente 45 minutter på en bus til hotellet. For de associerede ikke var meget hjælpsom. . . Ved check - i min partner og jeg blev bedt om det flere gange om vi er sikre på, at vi ville have en king - size seng, og ikke raher to separate senge. . . Virkelig? I 2017 to mandlige rejsende stadig skabe forvirring i Sverige? Jeg fandt dette ser ud og holdning til receptionspersonalet temmelig uforskammet. Jeg vil nok betale lidt mere for at bo på hoteller tæt på lufthavnen så man behøver ikke at have noget med bussen. Helt sikkert vender ikke tilbage her.Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra Madeleine G, Chef hos First Hotel Arlanda AirportSvarede d. 31. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 29. maj 2017

Hvis du er fast midt om natten på Arlanda (Stockholm) lufthavn, så er dette hotel kunne gøre din dag. Det er nyt og rent og tilbyder egen transport fra lufthavnen til hotellet og tilbage igen. Jeg er sikker på, at der er bedre grunde til...at bo i Arlanda men jeg tror, at en hel del mennesker bo der, fordi deres rejseplaner fik skruet af en aflyst flyafgang som det skete for mig. Efter at have et udmærket hotel til rask og netværk til endnu - arrangere rejseplan er afgørende.Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra Madeleine G, Chef hos First Hotel Arlanda AirportSvarede d. 31. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 22. maj 2017

Jeg brugte dette hotel som et sted at lur efter en red eye flyrejse. Jeg fik en rigtig billig pris online. Det var rent og komfortabelt, hvis det grundlæggende, med en gratis lufthavnsbus. Min eneste klage er, at receptionen fortalte mig, at en taxi var...min bedste bud ind til byen. Efter at blive dyrt til omkring $100 for den pris, jeg fandt ud af på mit næste hotel, som den taxaer til lufthavnen skal tilbyde en fast sats, og det meget turistagtig er den måde at tage hen til den bedste tilbud i at komme rundt i Stockholm. Man skulle tro en portner på et lufthavnshotel ville vide det.Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra Madeleine G, Chef hos First Hotel Arlanda AirportSvarede d. 29. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 1. maj 2017

Kom sent til hotel, men de kunne ikke første finde mig et værelse, fik et værelse uden varme, formoder, at receptionisten ikke vidste, hvordan man skal opgradering, hvis de var ellers fuld. Værelset var ellers OK. Morgenmaden var ikke så god. Godt til forretningsrejserMere

Dato for ophold: januar 2017
Svar fra Madeleine G, Chef hos First Hotel Arlanda AirportSvarede d. 29. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos First Hotel Arlanda Airport.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
83 $ - 170 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
SverigeSigtuna MunicipalityArlandastad
ANTAL VÆRELSER
150
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering