Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Tønder
Tilføj
Indbakke
Søg

Motel Abild

Gem
Ribelandevej 66, Tønder 6270 Danmark
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
Orbitz.com
Hotels.com
83 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 22/11/19
Hotwire.com83 $
ZenHotels.com83 $
* Priserne oplyses af vores partnere, og de afspejler den gennemsnitlige værelsespris inkl. skatter og faste gebyrer, som vores partnere har kendskab til, og som skal betales på bookingtidspunktet. Du kan finde yderligere oplysninger hos vores partnere.

Om

Sted
Renlighed
Service
Værdi
Velkommen til Motel Abild! Dit "hjem" i Tønder tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold. Vartegn i nærheden, som for eksempel Zeppelin-& Garnisonsmuseum (2,1 km) og Guldhornsstenene (4,0 km), gør Motel Abild til et godt sted at bo, når man besøger Tønder. Værelserne har faciliteter som fladskærms-tv og skrivebord, og gæster kan komme online med gratis wi-fi på motellet. Mens du er i Tønder, får du måske lyst til at spise ribben på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Hotel Bowler Inn Restaurant. Hvis du har tid, er Abild Kirke en populær seværdighed, der ligger i gåafstand. Motel Abild giver dig det bedste af Tønder lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
Læs mere
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis internet
Billard
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Mødelokaler
Massage
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Internet
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Skrivebord
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Sprog, der tales
Dansk, Engelsk, Russisk, Tysk og 2 mere
14anmeldelser1spørgsmål og svar2værelsestip
Medlemsvurdering
  • 4
  • 2
  • 5
  • 2
  • 1
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Vi havde en dejlig tur til Sønderjylland, fik set vadehavet , møgeltønder og Tønder by. Vi boede på Abild kro og Hotel, på et enkelt og godt værelse med eget bad. høj kvalitet. Personalet var meget hjælpsomme og meget serviceorienterede.
Læs mere
Ankom lige til eftermiddagskaffe men der var ingen kage tilbage. Kom dog med et par stykker wienerbrød efter at vi spurgte til det. Serveringen kommenteret med "prøver så godt jeg kan, jeg er alene her" Hotellet er fuldt booket på grund af sweetdeal. Det undrede vi os over...Aftensmaden blev serveret til tiden, men uden præsentation af hvad vi skulle have at spise. Først når vi spurgte. Samme gentog sig ved andre borde. Suppen server knap lunken i en kold tallerken, samme med hovedretten. Synd, for ellers vil det har været fint måltid. Vinen blev skænket men jeg tvivler på at den vat "tilpasset" retterne, for tjeneren kendte ikke forskel på marsala og sherry 😉 Morgenmaden var heller ikke noget at råbe hurra for. Kl. 8.45 var der kun rester af pålæg, ingen ost, heller ingen kaffe efter den første kop. Vi spurgte om mere, men tjeneren forsvandt og efter 15 min gik vi, uden at vi så mere til kaffen eller tjeneren. De unge mennesker som driver kroen må heller opdatere deres viden om serveringen af mad, flink betjening er ikke nok, når man ikke ved det mindste om hvad man har gang i.
Læs mere
Vi havde en rigtig dejlig oplevelse ,hvor vi blev modtaget af Tina ,som kom med lun kringle til vores kaffe ,om aftenen sød betjening som sørgede godt for os, med både vin og mad , kokken skal også have ros for den dejlige mad, der var rent overalt , så efter morgenmaden takkede vi af med farvel og på gensyn.
Læs mere
Jeg vil Gerne sige tusind tak for en rigtig god og dejlig oplevelse af mit ophold på Motel Abild. kan kun sige vi er blevet taget så godt imod af ejeren Tina som vi oplever som sød og gæstfri og hjælpsom , maden var i top og personalet søde og venlige, alt i alt et dejligt ophold og vi kommer gerne igen. vi kan slet ikke genkende den beskrivelse af Tina (ejeren) som Maria beskriver tværtimod var hun meget i møde kommen og venlig. en ting er sikkert vi havde en meget positiv oplevelse og kommer helt sikkert tilbage. venlig hilsen Karin
Læs mere
Jeg vil på ingen måde anbefale stedet til andre. Ikke pga. maden, det ansatte personale eller værelserne – kun på baggrund af indehaver Tinas utrolig uprofessionelle opførsel, hvilket jeg stadig er dybt rystet og sur over. Vi tjekker ind fredag eftermiddag ind på stedet og går efterfølgende ned i fællesstuen hvor der er kage og kaffe – lækkert og super hyggeligt. I løbet af aftenen bliver jeg rigtig dårlig, men går alligevel med ned til aftensmaden som lød på 3 retters menu med vin. Super sød pige/kvinde er på gulvet og serverer flot og ydmygt vinen og maden og kvitterer hver gang vores tak med ’’velbekom’’. Mellem forret og hovedret bliver jeg dårligere og må derfor gå på værelset for at ligge mig. Super ærgerligt da min familie fortæller, at det var en super lækker hovedret. Jeg kommer retur i 5 minutter for at få dessert – hvilket også var super lækkert. Jeg går på værelset igen og ligger mig for at sove, mens min svigerfamilie hygger sig og ved afgang fra maden pænt får fortalt serveringe-pigen at det var super lækkert – derfor KÆMPE ros til kokken og maden som var helt perfekt! NÅ.. Vi sover og beslutter os at køre direkte hjem til Aalborg lørdag efter morgenmad, da jeg endnu ikke er på toppen. På vej ud af motellet bliver jeg stoppet af indehaveren Tina og herefter følger følgende samtale (i korte træk): Tina (T) = indehaver af stedet Maria (M) = mig (gæst) T: Hov.. Må jeg lige spørge dig om noget – føler du at du har fået noget for pengene med opholdet? M: Hmm.. Ja? T: Nå det var godt – for du behøver ikke komme igen! M: Øøøøøh.. Må jeg spørge hvorfor? T: Ja – du har opført dig ubehøvlet overfor vores personale ved aftensmaden i går og det vil jeg ikke finde mig i. Derfor. M: Øhm… (meget forvirret) Må jeg spørge hvad jeg har gjort/ sagt? T: Ja. Du har sagt at hun skulle få taget de tallerkener ud og arbejde for sine penge. M: Ej det har jeg altså ikke. Det kunne jeg aldrig finde på. Jeg lå på værelset stort set hele aftenen da jeg var syg. Er hun her nu så vil jeg da gerne lige høre hende? T: Nej det er hun ikke. Det var da hun skulle tage tallerkenerne ud efter hovedretten. Og hun blev rigtig ked af det. M: Det gør jeg dælme også for det passer ikke. Og det er lidt mærkeligt, for der lå jeg på værelset. T: Helt ærligt, det er en deal med et ophold til 1000kr, hvis du har højere standarter burde du tage på D’Angleterre. JA DET SAGDE HUN! Herefter går snakken frem og tilbage og hun nævner flere gange at det er påstand mod påstand. Der må tydeligvis være sket en misforstående mellem os og servitricen eller også har du Tina misforstået noget hun har sagt til dig – for den sætning er aldrig og vil aldrig komme over mine læber. Jeg arbejder til dagligt med at opdrage og lære børn at begå sig i livet – det kunne ALDRIG falde mig ind at tale sådan til andre mennesker. Modsat er jeg typen der samler tallerkenerne ind og gør det nemmere for personalet. Men nu kan jeg møde ind på arbejde i morgen og fortælle min 0. klasse denne historie fra virkeligheden og advare dem imod at tale sådan til andre og i øvrigt trække sig fra folk der taler til og behandler en på den måde. Et par andre ting, som jeg egentlig ikke havde i sinde at nævne, inden denne samtale sluttede opholdet og hvor vi faktisk havde snakket om at ville anmelde stedet som positivt og anbefale det til andre - kan jeg også lige nå at nævne. Ved ankomst, kommer vi til en låst fordør (kl. 15). Vi ringer på og min svigerfar tager fat i en dør hvorpå der står ’’Uvedkommende ingen adgang’’. Hvorvidt man er uvedkommende når man er gæst et sted kan man så diskuterer fra nu af og til vi dør. Døren bliver åbnet af Tina som surt siger ’’Ja det er privat – det burde vel være nok med et skilt på døren’’. Nå nå lad nu det ligge – PYT. Senere vil min kæreste og svigerfar nyde en øl og ved siden af vores værelse er der en trappe der fører ned til en lille hyggelig terrasse (og det er i denne forbindelse værd at nævne, at der INGEN steder står noget om, at det er privat eller uvedkommende ingen adgang mm.). Her kommer Tina pludselig ud og får (igen surt) fortalt, at det altså er privat osv. Men pyt nu også med det, små ting i vores verden. Til morgenmaden sidder vi os 4 og 10 øvrige gæster. Midt i vores mad og da de sidste 4 ankommer til morgenmaden, er der ikke mere brød, smør, knive eller juice (på det i forvejen sparsomme morgenbord) – noget man måske lidt forventer at der bliver tjekket op på løbende. Disse ting er noget jeg normalt ville smile af – men efter den opførsel i går, fortjener folk at få ren besked om hvad det er for et sted du driver. Et godt råd om god kundeservice er – SMIL, vær positiv og lær at sige PYT til nogle ting – husk at du lever af tilfredse kunder. Hvorfor jeg gider bruge tid på at skrive en anmeldelse af et sted jeg alligevel ikke må (eller vil) komme igen? Fordi jeg ikke ønsker andre mennesker skal stå overfor for så et uprofessionelt menneske. Og Tina – én ting er sikker, og det er du aldrig bliver ansat på D’Angleterre, så vi ses nok ikke mere da det nu engang er mine standarter. OG ja – 1000kr er ikke meget for et ophold, men 1000kr er sku også penge og man burde derfor kunne forvente at blive talt pænt til og blive respekteret SOM gæst. For som du siger – der er to sider af en sag, men du lod mig aldrig tale, du startede med et angreb – ikke en god taktik. HUSK – I DAG LEVER VI AF TILFREDSE KUNDER OG HER HAR DU 4 DER ABSOLUT IKKE ER TILFREDSE OG SOM ALDRIG VIL ANBEFALE DIG ELLER DIT STED TIL ANDRE! Men dit personale er super dedikeret, imødekommende og din kok laver fantastisk god mad.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
66 $ - 84 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
DanmarkJyllandSydjyllandTønder
ANTAL VÆRELSER
16
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Motel Abild
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Motel Abild?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Det Gamle Apotek (4,8 km), Museum Sønderjylland Kulturhistorie Tønder (5,2 km) og Møgeltønder Kirke (7,1 km).
Hvilke faciliteter er der på Motel Abild?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, lufthavnstransport og mødelokaler.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Motel Abild?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Stigs Restaurant, Restaurant ROS og Café Victoria.
Tilbyder Motel Abild lufthavnstransport?
Ja, Motel Abild tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Hvilke sprog tales af personalet på Motel Abild?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, tysk, russisk, tyrkisk, dansk og litauisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Motel Abild?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Guldhornsstenene (3,9 km), Zeppelin-& Garnisonsmuseum (2,1 km) og Uldgade (5,0 km).
Er Motel Abild handikapegnet?
Ja, der er kørestolsadgang. For specifikke forespørgsler anbefaler vi, at du ringer for at bekræfte.