Hotel Dänischer Hof Altenholz by Tulip Inn er et perfekt valg for rejsende, der besøger Altenholz. Det tilbyder mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne på Hotel Dänischer Hof Altenholz by Tulip Inn har minibar, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.
Hurtig indtjekning/udtjekning er en af faciliteterne på hotellet. Indendørs pool og morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til Hotel Dänischer Hof Altenholz by Tulip Inn, er der parkering.
Hvis du leder efter en god steakhouse-restaurant, kan du prøve Das kleine Steak-House Altenholz mens du bor på Hotel Dänischer Hof Altenholz by Tulip Inn.
Nyd dit ophold i Altenholz!
Vi ankommer til hotellet fredag aften og møder en receptionist, der byder os velkommen. Hun kan meget lidt engelsk og det samme gør sig gældende for hendes kolleger for resten af opholdet. Der er gratis parkering i P-kælder hvilket er rigtig dejligt. Værelset vi ankommer til er ganske fint - havde ikke forventet mere i forhold til resten af standarden på hotellet - altså ganske fint. Der er var OK rent, men hele hotellet kunne godt bruge en hovedrengøring og små reparationer rundt omkring. Vi fandt gamle, løse chips i skabet, der var spindelvæv i hjørnerne og beskidt op af væggene, men ikke noget der gjorde noget. Toilet, bad, senge, gulv mm var fint rent. Der er opvarmet pool på hotellet inkl. sauna. Ikke noget fancy, men ganske dejligt. Den var åben trods corona. Morgenmaden var udmærket, men ikke fancy - følger resten af standarden. Der var 2 slags æg, brød, bacon/pølser og pålæg samt juice og kaffe/kakao. Der var rengøring på værelset dagligt, der blev skiftet håndklæder mm. Vi efterspurgte en ekstra dyne og pude og fik dette uden problemer. Alt i alt et ganske udmærket hotel. Der var gratis wifi på hele hotellet, hvilket var rigtig positivt. Hotellet ligger ca. 10 min fra Kiel centrum. Der er et lille bycentrum 5 min fra hotellet, hvor der er få butikker og 2 restauranter. Vil anbefale det, hvis man blot ønsker en lille getaway, hvor man ikke forventer at bruge meget tid på hotellet.…
God størrelse værelser. Ældre og lidt slidt. Men okay. Men restaurant og poolområde lukket og ingen rengøring på værelset. Alt grundet corona. Det er måske hvad der kunne forventes. Men den ikke nødvendigvis gode karakter går mere på at der ingen information er omkring dette. På hotellets hjemmeside er der ingen information om dette. Og på hotellet er der ikke den store interesse i at hjælpe gæsterne til hvordan man så kunne indrette sig. I forhold til info om lokale restauranter. eller hvis vi havde taget mad med hjem til hotellet, i forhold til at låne service og andet. Alt var på eget initiativ og arrangement. Intet var forsøgt at imødekomme fra hotellet på forhånd.
Vi ankommer til hotellet og bliver budt velkommen af en ok flink receptionist, som dog siger han ikke forstår engelsk selvom han taler engelsk til os 🤷🏻♀️ Værelset er ok, lugter lidt mærkeligt men ok rent. Så kommer vi ned til den 3 retters menu vi har betalt for og her starter farcen så.... Den 3 retters menu er på buffet, en tomatsuppe som ligner dårlig mave, kolde wienersnitzler, en gang fisk som lugter RIGTIG MEGET af fisk, udkogte kartofler og en gang frosne grøntsager som ser ud som om de var fra dagen før. Salaten var så tør at agurkeskiverne vendte indad, desserten lignede noget som havde været en tur i maven en gang. Og havregryn/cornflakes mm de stod stadig på buffeten fra om morgenen. Jeg klager over maden og siger at det der det er ikke det jeg har betalt penge for, så siger den ikke særligt imødekommende tjener (med ekstremt lange negle, som på ingen måde kan være særlig hygiejniske) at der var sket en ændring, da jeg så siger at jeg har jo stadig betalt for det, så trækker hun bare på skuldrene. Vi er så 2 par som til sidst stiller os op og siger til hende at den mad den er uspiselig, så går hun ud i køkkenet og bliver LÆNGE væk kommer så ud uden at se eller tale til os og betjener de andre kunder, jeg spørger så om der sker noget JA siger hun med ryggen til... Så går jeg ud til hende hvor hun står og snakker afslappet med portieren og spørger samtidig efter den sodavand som vi stadig ikke har fået, tjeneren ignorere os og portieren tager over. Nu kan vi så pludselig bestille mad fra et lille håndskrevet menukort ( ikke det samme som de andre gæster kan bestille fra) og så kommer der noget mad og han siger så at vores drikkevarer er gratis. Vores forret og dessert er dog stadig det fra buffeten. Her til morgen kl 9 står vi så og er lige kommet ud af badet, så åbner rengøringen døren... vi skal først tjekke ud kl 11. Og vi har så endnu ikke smagt morgenmaden, men vores forventninger er mildest talt ringe. …
Hotellet er rigtigt fint til prisen. Værelset var fint, senge og hovedpuder var super gode. Pool var medium, men den er der. Dejligt med parkeringskælder. Ja, hotellet ligger i bolig/industri område, men vi tænkte mest hotellet som base for dejlige Kiel, hvor man kun er 15 min fra centrum.
Vi, 2 voksene og 1 barn, havde et 3 dages ophold på hotellet. At det lå midt i et industrikvarter var lidt underligt. Værelset var pæn og stort i.f.t. at det er et 3* hotel. Personalet var søde og imødekommende, selvom de havde utroligt travlt. Da vi havde bestilt opholdet gennem Riskov bilferie, var der ligeledes en 3-retters menu med i prisen begge aftener. Valget af hovedret foregik via et specialfremstillet ala carte menukort med 8-10 retter på (lamineret) - ikke det kort, de øvrige restaurationsgæster fik præcenteret. Forretten var en overraskelse, som tjeneren sagde. Det må man sige ja til. Den første aften var det broccolisuppe den anden aften bønnesuppe med bacon. Broccolisuppen kunne da lige spises, men bønnesuppen kunne selv tjeneren ikke lide. Lignede og smagte også som noget der burde have været skyllet ud. Hovedretterne, vi valgte, smagte udmærket. Men hvorfor var det lige, at der var forskel på størrelse og tilbehør i.f.t. det, andre valgte fra deres "rigtige og flotte" menukort? Desserterne, som også var en overraskelse fra husets side, havde man på fornemmelsen af, var fremstillet på discountvarer, bl.a. rester af frugt mm. fra dagen før. Skal siges, at det ikke var børnevenlige retter - især ikke supperne, som vores 10 årige datter selvfølgelig smagte på, men absolut ikke kunne lide. Desserterne ligeså. Morgenmadsbuffet var fin, og der var et pænt udvalg, så alle kunne blive mætte. Alt ialt, var det et udmærket hotel at overnatte på som base for udflugter. Hvis vi skulle komme der igen, via Riskov, vil vi nok forsøge at vælge maden fra for selv at kunne vælge fra deres "originale" ala carte menukort eller spise inde i byen.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering