Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Amari Koh Samui

Nr. 12 af 101 hoteller i Chaweng
Udmærkelsescertifikatet
Hotellets websted
Hotelpakker
14/3 Moo 2 Tambon Boput | Surathani, Chaweng, Bophut, Koh Samui 84320, Thailand (Tidligere Amari Palm Reef Koh Samui)
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Professionelle billeder
Amari Koh Samui
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 1.854 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 1.103
  • 549
  • 123
  • 49
  • 30
Se anmeldelser for
385
885
52
18
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    4,5 af 5 stjerner
  • Værelser
    4,5 af 5 stjerner
  • Service
    4,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    4 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Kinesisk (traditionelt) først
  • Kinesisk (forenklet) først
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Hebraisk først
  • Italiensk først
  • Japansk først
  • Først koreansk
  • Norsk først
  • Polsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Thai First
  • Tyrkisk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Bidrager på niveau
22 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 af 5 stjerner Anmeldt 3 april 2015

Super venligt og imødekommende personale, her vil jeg især fremhæve rengøringspersonalet og tjenerne i morgenmadsrestuaranten. Værelserne er pæne og velholdte, og airconditioningen fungerer upåklageligt. Morgenmaden er fantastisk og lukker først kl. 10.30 - hvilket er et ekstra plus, ydermere kan man få specialkaffe til morgenmaden uden ekstra beregning. Det der kunne forberedres: stranden lige ved hotellet er noget beskidt og det virker ikke som om der fra hotellets side bliver gjort rent på stranden - der lå sugerør og andet affald i vandet/strandkanten - og det virkede faktisk lidt ulækkert. Andre hoteller længere henne af stranden gjorde meget ud af oprydningen på stranden. Kommunikationen mellem receptionen og "Tourdesk/arrangementer" kunne også være bedre - men dette er småting og betød ikke det store for kvaliteten af vores ophold. Det er kun den beskidte strand der gør at jeg ikke giver fem stjerner. Man skal iøvrigt være opmærksom på at hotellet er "to-delt" dvs. det er opdelt af en vej, hotellet har dog personale til at sikre man kommer sikkert over vejen - det er suprior værelserne og suiterne der ligger på strandsiderne.

  • Overnattede Marts 2015, rejste som et par
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Anne-Ivalu G
Shane L, Manager hos Amari Koh Samui, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Hello Anne-Ival, Thanks for sharing your comments for all to read regarding your recent stay with us. Overall it seems... Mere 

Hedehusene, Danmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 af 5 stjerner Anmeldt 23 april 2014 fra mobile enheder

Er netop kommet hjem fra en fantastisk ferie, et dejligt hotel, fine værelser, super morgen buffet, sød og venlig betjening.. Poolen var perfekt til små børn.. Stranden var dog ikke noget at prale af, brunt og grumset vand, øv.. Vi var ellers blevet anbefalet netop denne strand fordi den var børnevenlig.. Og på trods at et ellers sødt og behjælpeligt personale, oplevede vi desværre en del passivitet, da vi stod med et kæmpe problem.. Min mor faldt og brækkede sit ben på en 3 dags udflugt til Kao Sok.. Og deres bagage var, sammen med vores opbevarede på Amari, da vi skulle tilbage der til og slutte ferien... Der var absolut ingen hjælp at hente, til at få deres bagage fragtet til Puket, hvor hun var indlagt.. Og det skuffer os en del.. Mange hilsner Tina Mere 

Nyttigt?
Tak, Tina G
Shane L, Manager hos Amari Koh Samui, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Hello Tina G, Thank you for sharing your comments about your recent stay with us and I am pleased to... Mere 

Resumé af hotelanmeldelse

Det siger de rejsende

  • Deluxe-værelse(23)
  • Italiensk restaurant(12)
  • Hovedvej(10)
  • Pool-området(9)
  • Morgenmadsbuffet(7)
  • Meget rent(7)
  • Kort gåtur(6)
  • Frisk frugt(5)
  • Super beliggenhed(4)
  • Virkelig god(4)

1.365 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (1344)
Set
Hotel og udendørs arealer (304)
Set
Pool/strandområde (426)
Set
Værelse/suite (164)
Set
Spisesal (92)
Set
Udsigt fra værelse (59)
Set
Badeværelse (26)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (4)
Set
Andet (269)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (21)
Set
Hotel og udendørs arealer (4)
Set
Værelse/suite (8)
Set
Spisesal (3)
Set
Pool/strandområde (4)
Set
Badeværelse (1)
Set
Andet (1)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Chaweng
0.9 km væk
Anantara Lawana Koh Samui Resort
3.2 km væk
OZO Chaweng Samui
OZO Chaweng Samui
Nr. 6 af 101 i Chaweng
4.5 af 5 stjerner 1.023 anmeldelser
2.0 km væk
Buri Rasa Village Samui
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.5 km væk
Chaweng Regent Beach Resort
2.3 km væk
Centara Grand Beach Resort Samui
0.2 km væk
Sareeraya Villas & Suites
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning