Hotel Rubino Deluxe
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Velkommen til Park Hotel & Club Rubino Executive! Dit "hjem" i Campitello di Fassa tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne på Park Hotel & Club Rubino Executive har fladskærms-tv, aircondition og minibar, og gæsterne kan holde sig forbundet med internet.
Der er også pool og lounge på Park Hotel & Club Rubino Executive. Har du brug for et sted at parkere? Der er gratis parkering på Park Hotel & Club Rubino Executive.
Hvis du er på udkig efter en fisk- og skaldyrsrestaurant, så overvej at besøge Della Villa Restaurant eller Ristorante Tobià, som alle ligger en kort afstand fra Park Hotel & Club Rubino Executive.
Det bedste af det hele er, at Park Hotel & Club Rubino Executive gør det nemt at oplevel mange fantastiske seværdigheder i Campitello di Fassa, som for eksempel Col Rodella (0,4 km) og Chiesa di Nostra Signora del Carmelo (0,3 km), som ligger lige i nærheden.
Park Hotel & Club Rubino Executive giver dig det bedste af Campitello di Fassa lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 511
- 79
- 31
- 24
- 8
- Filtrér
- Dansk
Hotel manager Minnucci Fabrizio gør en stor indsats for at tilfredsstille sine kunder.
Der er kø ved den store lift om morgenen.
Ellers er der god adgang til et super ski område.
Manager Fabrizio er uovertruffen serviceminded. Uanset hvad du har brug for - så findes der en løsning.
Forkælelse med prosecco giver oplevelsen et ekstra pift.
Restaurantchefen Alextius sørger sammen med hans søde og hårdtarbejdende tjenere for at oplevelsen i restauranten er super god og af og til indlagt dejlige overraskelser.
Hotellet har en dejlig wellness afdeling som er åben 15-19. Mindre pool, dejlig stor spa ( trænger dog til at få renset dysser ), lækker sauna og dampbad. Lige hvad man har brug for efter en dag på ski.
Hotellet ligger 300 meter fra liften - dejlig nemt og bekvemt.
Et hotel som klart får en anbefaling og flere besøg værd😄
I spaen er meget god og vigtig del af efter ski oplevelse. Hotellets Manager, Mr. Minnucci Fabrizio, er en meget professionel, venlig og holder den højeste standard for service og opmærksomhed.
Enhver anmodning, eller har brug for dem kan have, vil blive behandlet med den højeste prioritet. Vi havde et problem, der blev løst ud over vores forventninger!
Opholdet her opgraderet vores samlede ferieoplevelse. et sted at komme tilbage!
Vi blev sat af en kort gåtur væk Crystal Ski transfer men velkomsten fra hotellets personale var ikke, hvad man ville kalde venligt og var bogstaveligt talt lige puster af checke os ind. Intet andet blev forklaret om nogen af de faciliteter eller tjenester, der udbydes andre end gange til middag og morgenmad.
Da det kom til middag, aften, vi fik en menu til at vælge fra en håndfuld muligheder, og også alle menuerne for en uge i et ringbind. Desværre er " vegetar " muligheder for alle, men en af to aftener var fisk. At tale med personalet i restauranten de blot sagde " Hvad vil du så? " . En passage, som skal lyde imødekommende og hjælpsomme, men i stedet bare lød som vi var skyld for meget besvær. Dette fik os ikke kan sidde lige på alle som der er tegn på op ad alle rundt omkring hotellet sagde at de er glade for at skaffe os mad for få glutenfri gratis og andre særlige kostbehov.
En lille niggle var, at Crystal annonceret gratis wifi, men det var der faktisk betød dette hotel byder 1 time pr. dag gratis wifi. Det er en smertefuld proces at få adgang til det så man er nødt til at oprette en konto hver gang, og du får to 10-cifret tal om brugernavn og password, og du kan kun oprette en konto pr. 24 timer. Du kan også login via Facebook certifikater, så gør du vente 60 sekunder før tilslutning til wifi, medmindre du " " deres facebook side. Dette forklarer de 900 "synes godt om" på deres facebook-side.
Vi klagede til Crystal om mangel på mad til min kone, vi var flyttet ind i en separat spisestue, hvor de tilbyder en " bedre " menu. Dette ene tilbød en ordentlig vegetarudvalg i vegetariske retter for hver aften. Men det virkede som om vi var en byrde i stedet for service stadig sine gæster velkommen.
Hotellet tilbyder salg af skabe men vi var nødt til at få noget at vide om de os selv og bede om en nøgle, der blev vi accepterede modvilligt i betragtning. Det er meget værdifuldt på trods af den ski-værelse efter at have et tastatur til at låse op for, da det var åben hele dagen og ud på aftenen så man kunne gå ind fra gaden og ind i den ski-værelse. Det er et stille område dog, men stadig. Ulempen er den tastaturadgang er afbrudt natten over så hvis du går ned før den åbne det (vi tog ned på 8 . 10 For at få den første lift kl. 8 . 30:00) du vil ikke være i stand til at komme ind. Vi endte med at vente 15 minutter en morgen og da min kone gik hen for at spørge nogen om at lade os ind, fik hun råbte af af en mand arbejder bag receptionen! Han råbte " ok, ok! " Og skar sin ved at tale. Forfærdelig opførsel for nogen, men ikke mindst for et hotel ansat til at gøre, for at en betalende gæst.
Den besættelse af dem Locking ting går videre. Vi skulle afhentes på 5 . 50:00 af overførslen. Vi har tjekket før og betalte vores regning. Vi vidste ikke noget om 1 EUR for vand fra hanen hver aften, (selv om vi vidste fra at tale med vores tjener han var på arbejde oplevelse og arbejder for ingenting! ) De vidste, at vi skulle afsted kl. 5 . 50:00 og på trods at vi gik ned til en tom reception og hoveddøren låst helt! Ja, vi var låst inde i. Der var absolut ingen omkring på hotellet og nøglen til værelset ikke låse frontdørene. Jeg ville gerne have syntes, at det var ulovligt, at der var en brand fungerer det ikke bære at tænke sig om. Heldigvis, var de dobbeltdøre og bolte, der holder dørene lukket blev løst nok til at lade begge døre åbne. Vi havde ingen anden udvej end at forlade dem totalt åbent - ja Rubino ledelsen - det var os! Du låst os i!
Det til trods følelsen af at være meget dig uvelkommen hele ugen, og de rent faktisk havde ikke lyst til at tage af sted!
Jeg mener dog at maden var ok, når vi blev flyttet til " og hvor jeg kan lide at være positiv og værelset var en god størrelse og er rent hvis lidt slidt og VIP spisestue ". Køleskabet på værelset var nyttigt at have og sengen, selv om to enkeltsenge skubbet sammen var meget behageligt.
Sig selv er lidt stille med ikke foregår meget i Campitello Canazei uden for hotellet, er en meget bedre løsning, men det er kun en kort bustur væk. Du skal ikke betale for at bussen enten, vi betalte 06 EUR hver for en uge lang ski-bus kommer forbi og blev ikke bedt om at vise det hele ugen!
En ting - en aften de havde en " gallamiddag " som var ret stort set det samme som enhver anden aften undtagen de havde en sanger kommer til hotellet - hun var forfærdelig!
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering