Express by Holiday Inn Montmelo er et godt valg, når du besøger Granollers. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det familievenlige omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Vartegn i nærheden som for eksempel La Porxada (4,5 km) og Església de Sant Fèlix (4,6 km) gør Holiday Inn Barcelona til et godt sted at bo under et besøg i Granollers.
Express By Holiday Inn Montmelo Hotel har en lang række faciliteter, som for eksempel aircondition og skrivebord, og det er muligt at komme online, fordi der er internet.
Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, kuffertopbevaring og valutaveksling, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også morgenmad. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til gratis parkering.
Mens du er her, så husk at besøge nogle italienske restauranter, som for eksempel Guga's Indoor, El Italiano Ristorante & Pizzeria og La Tagliatella Granollers, der ligger lige i nærheden af Holiday Inn Barcelona.
Hvis du er interesseret i at udforske Granollers, så prøv at besøge et naturhistorisk museum, som for eksempel Museu de Ciències Naturals de Granollers.
Hos Express by Holiday Inn Montmelo, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til Granollers.
Lige vendt tilbage fra en uges ophold på hotellet. Hotellet er super rent og tilbyder en god morgenmad. Men jeg hader at sige, at vi er så skuffede over receptionisternes tilgang. Vi er en familie på 5. . . 2 voksne og 3 børn og havde således 2 sammenhængende værelser. Ved en fejl låste et af børnene et af værelserne med kæden og kunne dermed ikke åbne døren. Vi bad receptionisterne (2 unge damer) om at hjælpe os. Efter noget i retning af en times ventetid fortalte de os, at vedligeholdelsesmanden ikke kan nås. Vi bad om en scew driver til at skrue kæden af, og de fortalte os, at vi skulle give vores visum nej, da disse var d instruktioner. Naturligvis nægtede vi, og efter endnu en time eller deromkring, måtte jeg genforklare, at jeg havde imp-medicin på værelset og ikke kunne overnatte udenfor uden. Først da besluttede en af dem at komme op og se min mand låse kæden op om 2 minutter! Ingen undskyldninger intet. . . . En anden dag spurgte vi, hvordan vi kan komme til en forlystelsespark med børn. Da vi ikke havde en bil, fortalte de os, at det er praktisk talt umuligt. Det er tydeligt, at de (igen de 2 damer) ikke aner det. . . . Absolut. . . . Hvordan man informerer kunder om, hvordan man kommer dertil. Vi var nødt til at bede lokalbefolkningen om at hjælpe os. . . . Og vi klarede Illa forlystelsespark og også Porta Avventura uden besvær overhovedet ved at bruge et tog! Utrolig. Når vi havde brug for en taxa en hjælpsom receptionist, ringede Marc altid efter os, og taxaen kom på ingen tid. Men da vi spurgte de samme 2 receptionister. . . . De ville give os nummeret på chaufføren, og vi måtte ringe. Jeg er så ked af at klage, men jeg mener, at receptionisterne skal have grundlæggende manerer og informationsfærdigheder for at lede deres klienter på en anstændig måde. Situationen var så sjov, at jeg nogle gange troede, de spillede en joke med os?…
Vi søgte efter et hotel nær Barcelona lufthavn med gratis lufthavnstransport, og dette hotel kom op i søgeresultaterne. Vi reserverede og kaldte derefter hotellet bare for at finde ud af, at hotellet ligger over 40 km væk fra BCN-lufthavnen uden en shuttle. Deres afbestillingspolitik tillader ikke refusion. At narre folk til at booke dette hotel for at få deres numre er ikke ok. Men det er en måde at tjene penge på.
Jeg arbejdede på kredsløbet di Catalunya, og vores team boede på hotellet. WiFi var ok, og personalet var meget hjælpsomme. Morgenmaden er forfærdelig. Frugt æbler og appelsiner og nogle var dårligt mærket og markeret. Frugtsalat var ud af en dåse. Brød til det billigste og usmageligt brød. Morgenmadskager er heller ikke særlig gode. Kaffen forfærdelig, bare varm mælk. Sengen var ok, men puderne var virkelig hårde klumper af skum. Badeværelset var ok. Jeg ved, det er en kro, men vi bo på masser af basale hoteller, og dette var sandsynligvis det værste til morgenmad. Når du arbejder på et racerspor, har du brug for morgenmad på hotellet, og det var en stor skuffelse.
Havde en dejlig nat på hotellet. Min flyvning kom sent efter midnat, modtagelse er åben 24 timer i døgnet. Clean room, badeværelset er toppen. Gratis parkering ved siden af hotellet. Ikke så langt fra Barcelona. Morgenmad er også god.
Vi boede her med min udvidede familie. Vi modtog god service, rene værelser, anstændig morgenmad og stor værdi for pengene. Vi ankom meget sent om aftenen - ligetil checkin. Vi fik også lov til sent at tjekke ud i 2 af vores værelser, hvilket gjorde tingene praktisk.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering