Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Atlantica Sea Breeze

Vinder af prisen Travelers' Choice
4.0 af 5
Hotellets websted
75 Vrisoudion St | Box 33477, Protaras, Paralimni 5314, Cypern (Tidligere SENTIDO Kouzalis Beach Hotel)
Priser fra vores online rejsepartnere er ikke tilgængelige
Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Protaras
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Billeder fra ledelsen
Atlantica Sea Breeze
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 479 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 313
  • 121
  • 36
  • 5
  • 4
Se anmeldelser for
9
410
2
Forretning
0
Oversigt over vurderinger
  • Søvnkvalitet
    4,5 af 5 stjerner
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    4,5 af 5 stjerner
  • Service
    5 af 5 stjerner
  • Værdi
    4,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (2)
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Engelsk først
  • Norsk først
  • Russisk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Nørre Alslev, Danmark
Bidrager på niveau
5 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 7 oktober 2015

ET rigtig lækkert Hotel beliggende 50 m fra stranden. Ved ankomst blev vi mødt af et venligt personale, der som det første bad os sætte os på terrassen og kom herefter med en drink, alt i mens vores kufferter blev bragt på værelset. Værelset var super og virkelig pænt og rent, med daglig rengøring og udskiftning af håndklæder m.v. Friskt vand leveret u/b hver dag, og der var køleskab på værelset. Elkoger med daglig opfyldning af kaffepulver m.v. Udsigten fra vores værelse var med begrænset hav udsigt, dog i 2 retninger. Aftenbuffet som vi tilkøbte nogle gange, var af meget høj kvalitet, mange tilbud af retter. Morgenbuffet som var incl. også en stor oplevelse. Beliggenheden god for udflugter og ca. 4 km til nærmeste by, hvis man ville have lidt mere at se på og natteliv. Hotellet havde levende musik hver aften og om eftermiddagen ved poolen, var der underholdning, Bus hvert 15. minut i hver retning og til 1.f Euro. Taxa til 6 personer- ca 2 euro pr person til nærmeste by. En rigtig god oplevelse og et særdeles venligt og serviceorienteret personale..

  • Overnattede September 2015, rejste med venner
    • 5 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Willy956
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you very much for spending some of your valuable time to share your experience in staying in... Mere 

Denmark
Bidrager på niveau
15 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 26 august 2015

Den korte ! Arrogante og ignorerende tjenere. Kedelig mad. Dårlig hygiejne. Rengøring på værelserne ikke tilfredsstillende når det det er afløseren der udfører jobbet. Høj musik til morgen maden. Alt for høj musik til underholdningen. Det er uacceptabelt at der ryges på E-cigaretter indendørs. Den lange ! Vores allerførste indtryk af hotellet får vi da vi står af bussen og står uden for hotellet, det er da godt nok kedeligt at se på, men vi vil ikke lade os styre af det første indtryk, vi kommer ind i receptionen og bliver meget venligt modtaget. Der er et par der checker ind før os som har været der før, vi høre dem sige at de ville gå ned og få frokost inden restauranten lukker, ikke en information vi fik ved check ind sørgeligt nok. Vi gå som det andet par ned og vil indtage lidt frokost, og igen her får vi det kedelige indtryk som da vi stod af bussen, det var da godt nok noget kedeligt mad og fadene var nærmest helt tomme til trods for at der endnu var 45 minutter til frokosten var slut. Efter endt frokost går vi en tur rundt ved poolen, som ved første øjekast ikke virkede som noget særligt, og på græsset som fører ned til stranden, det ser ud til at der er sol senge nok til alle. Vi beslutter at vi må se dagene an og igen ikke lade os styre af de første indtryk. Vi gå så op på vores værelse, igen ikke noget særligt, et lille "hummer", men folk ville jo nok sige at det er jo ikke der i skal opholde jer hvis i har valgt en ferie med sol og varme, og der kan vi godt blive enige. I informations brevet fra hotellet står der at hotellet er nyligt renoveret, her burde de så have renoveret badeværelse noget bedre, da der var et meget smalt badekar som var svært at komme op i især hvis man var lidt dårlig til bens, og det var så smalt at man havde svært ved at få et ordentligt brusebad uden at oversvømme badeværelses gulvet som ikke havde et afløb. Hvis man havde været en lidt stor størrelse, så havde man meget svært ved at bevæge sig rundt når man skulle have et brusebad. De burde have taget det badekar ud og lavet en god og rummelig bruseniche. Ellers ses det tydeligt at det er et gammelt hotel, bla. fliserne på altanen var alle sammen løse. Dagene går og vi begynder at danne os et ordentligt indtryk af service personalet, maden og omgivelserne, og vi må sige der er kun enkelte positive ting at berette. Maden i hoved restauranten og lidt om hygiejnen: Maden er meget kedelig, med et forsøg på at gøre den spiselig ved at dække den lidt pæn op. Hvis vi ville have smagt det Engelske køkken så var vi taget til England og ikke Cypern, alle retter var af Engelsk afstamning med nogle salater med et Græsk islæt. Og det der blev serveret til aften den ene dag blev serveret ved friture gryden den næste dag til frokost. Med hensyn til morgenmaden, så var den som så mange andre steder, dog havde man forsøgt at bage forskellige typer brød og boller selv, men det virkede som om at man ikke havde taget sig tid nok for både brød og boller kunne godt have været bagt lidt længere, så havde det været mere lækkert. Desværre serverede de gentagne gange sur skumme mælk, så sur at den kom ud i klumper når man hældte den op, det burde de da kunne have set ude i køkkenet inden de hældte den på kanden og stillede den ind til gæsterne, det tyder på ligegyldighed blandt personalet. På frugten så vi flere gange små fluer, men ikke på den samme frugt hver dag, men tilsyneladende den frugt der var mest dårlig den pågældende dag. Hver morgen blev man blæst ud af øredøvende høj musik. Fra poolen og ind til hoved restauranten er der et toilet, dette blev brugt af både badene og gæster i restauranten, når man har en buffet bør man også sørge for at minimere mulighederne for smitte, så der skal være de bedste muligheder for at kunne vaske hænder med sæbe efter et toilet besøg (ved godt at mange mener at skylle med vand er ligeligt, så det gentagne gange), men den ene sæbe automat manglede i de 14 dage vi var der, og det opfordre bestemt ikke til bedre hygiejne. Jeg kan så kun beskrive herre toilettet, men min kone observerede at en af de damer der serverer drinks havde samme holdning at brug af sæbe til håndvask ikke var nødvendig efter toilet besøg. Restaurantens drikke automater til juice og vand, som blev brugt hver dag til morgenmaden, havde i de 14 dage ikke set en rengørings klud, og de dysser hvor væsken kommer ud bør renses daglig, og det bliv de ikke i de 14 dage vi var der ( se vedhæftede foto ) Det samme gælder for restaurantens 2 kaffe automater ( se vedhæftede foto det er taget lidt efter der var åbnet for morgen maden ved 7 tiden ) Personalet i hoved restauranten: Man blev hurtigt vist hen til er bord og der blev taget imod bestilling af drikkevare, men det var stort set også det, ville man have mere end ét glas vin så var det en kamp at få en tjeners opmærksomhed til bestilling nr. 2. Det gik dog en smule bedre i det område hvor Maria var tjener, omkring bord nr. 4. Og så var der Victoria, hun stod for afrydningen, hun var altid meget smilende og imødekommende. Ellers var man bare ladt til sig selv, og havde man ikke en Britisk accent så var der hverken smil eller venlig tale. Den lille Italienske restaurant: Vi kunne en gang om ugen besøge den lille Italienske restaurant og bestille A La Carte, det var nu ganske fint, dog var fremstilling af maden igen overskygget af det Engelske køkken, med et forsøg på at pifte portionerne op på en Fransk måde. Deres forretter var meget små, og deres melon og skinke var fuldstændig misforstået på den måde det var anrettet, man tager ikke 4 skiver parma skinke og vrider dem om sin tommelfinger til en hård klump, for der efter at stille dem på tallerkenen som et forvokset fingerbøl. Deres reje anretning havde helt klar et pift af det Franske køkken, der var 4 rejer på en kæmpe tallerken, en i hvert hjørne, og så med er klat creme fraice. Når der var mange mennesker havde de 2 tjenere svært ved at følge trit, og den ene svedte værre end et springvand, så man var bange for at få en fremmed persons kropsvæske i mad og drikke, ikke særligt appetitligt. Også er der igen lige musikken, den er så høj så det er svært at føre en normal samtale. Poolbaren Neptun: Her kunne vi få alt hvad hjertet begærer af drikkevare, dog var det igen sådan hvis du ikke havde et Engelsk accent så blev man ikke forstået, man blev nærmet misforstået med vilje. Den "kære" Olga der oftest stod i baren var virkelig svær at drive et smil af, dog havde hun ikke problemer med at smile og grine sammen med sine kollegaer, og lige ledes gjaldt det også her at havde du et Engelsk accent, så fik du et smil og en venlig bemærkning. Med hensyn til bar manden Angelos, så var han den værste arrogante skid vi mødte på denne ferie, han var virkelig den værste af dem alle. Dog havde han en ligemand med hensyn til arrogance, og det var Georgo, han som et par andre serverede drinks og forfriskninger på græs området så gæsterne ikke skulle gå en tur i baren, men kunne nyde solen, han undgik konsekvent vores sol stole, og da jeg den ene gang kom op i baren selv stod han og lavede ingen ting, han havde set mig, og Olga var i gang med en drink til en anden kunde, der kom så en med Engelsk accent og straks blev hun betjent, og jeg måtte pænt vente til Olga var færdig med sin anden kunde mens Georgo ignorerede mig. Det er ikke brok over at man bliver sprunget over i en kø, for det var der ellers ikke noget af på det hotel, det er en klage over at man bevist bliver ignoreret. En positiv ting er dog Andreas, han spurtede rundt og ryddede op, samt betjente de liggende gæster med drinks, der ibland også os. En anden positiv ting er at de dagligt kom omkring med enten is, shots, smoothies eller frugt, vi fik det af alle de andre end Georgo. De ryddede også op for os, samlede glas og kopper sammen, dog var der ofte at der lå sugerør der var blæst væk, eller en serviet, men disse undgik de bevidst at indsamle, det undre en når der eller så meget pænt ud. Underholdning og lobby baren: Den første aften var volumen på underholdningen nogenlunde, men de efterfølgende dage blev der skruet højere og højere op, så det var som at være på et diskotek, det var ganske simpelt uudholdeligt, så vi flygtede hver aften, til trods for vi havde set frem til en hyggestund med noget behageligt musik inden vi skulle i seng. Det hed sig dog at pool baren var åben hvis man ville have fred, men det var den ikke altid. Den ene gang var den lukket på grund af det var søndag, hvad undskyldningen var det andre dage ved vi ikke. I lobby baren havde den arrogante tjener Angelos også sin gang, og her var han bestemt ikke bedre. De piger der ellers betjente os var meget flinke og venlige. Med hensyn til E-cigaretter, så anser vi dem på lige fod som almindelige cigaretter og hvis der er rygning forbudt inden for, så gælder dette i vores øjne også for E-cigaretter, men ikke alle havde den opfattelse, og vi henvendte os til flere og bad dem om at stoppe. Da vi havde gjort dette nogle gange henvendte vi os så til portieren og spurgte om de ikke kunne gøre noget ved dette, da vi var lidt trætte af at skulle bede folk om at stoppe denne form for rygning, der fik vi til vores overraskelse beskeden " Jeg ved ikke om det er tilladt eller ej at ryge på disse E-cigaretter indendørs, så jeg får manageren til at kontakte jer i morgen" endnu mere overraskende blev det da han fortalte at det var helt okay at pulse på disse E-cigaretter indendørs, da han havde fået at vide at der ikke var nikotin i væsken. Jeg fortalte ham så om alle de andre skadelig stoffer som vi som passive E-rygere ikke ønskede at indtage, men det var han fuldstændig ligeglad med, og så var den ikke længere. Nogle dage efter var vi på en sejltur hvor der var et par der også sad og røg på disse E-cigaretter, og vi spurgte så ind til hvad der var i den væske, og det første de fortalte var at der var naturligvis nikotin i den. Det får mig til at tænke på, at hvis man bare lyver så er det okay at pulse på disse E-cigaretter inden for på hotellet. Rengøringen på værelset: Den var helt okay, dog kun så længe det var den rengørings damen der havde tjansen på daglig basis, for når hun havde fri eller havde andre opgaver, og det var hendes afløser, så var der hverken fyldt op med kaffe, hårdshampoo eller sæbe. Den ene gang hvor det var afløseren der havde gjort rent, så lugtede der som om man havde vasket gulv i det samme vand som man havde brugt i 20 andre værelser, der stank virkelig af sure sokker. Med hensyn til sæben, så ville vi have ønsket at det vare en almindelig fast håndsæbe, og ikke det flydende shower gel. Vær OBS på at der hentes skrald hver mandag ved 4 tiden om morgenen, hvis du har værelse til den side hvor der er nedkørsel til køkkenet vil du helt klart blive vækket. Hver morgen kl. 06:45 startede der en eller anden stor maskine på hotellet, der gjorde at man kunne høre en irriterende rungende lyd på værelset. Hvis du ankommer omkring D.15/08 som er deres helligdag, så forvent ikke at der er sol stole nok til alle, for når hotellet er fyldt så er der kamp om dem. Vi valgte dette hotel grundet de mange gode reviews, men nu forstår vi hvorfor der er så mange, de er stort set alle fra England. Vi kommer ALDRIG mere på dette hotel. WIFI er meget dårlig

  • Overnattede August 2015, rejste som et par
    • 2 af 5 stjerner Sted
    • 2 af 5 stjerner Værelser
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Fedtmule64
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you for spending some of your time in reviewing our hotel. I am sorry that we did... Mere 

København, Danmark
Bidrager på niveau
8 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 19 juni 2015 fra mobile enheder

Yderst venligt personale, som stod klare med en kold velkomstjuice ved ankomst. Frisk frukt, en flaske brusende vin samt en flaske vand i velkomstgave på værelset. Efter god rengøring, stod en ny flaske vand på værelset hver dag. Wi-Fi virkerede meget dårligt, hvorfor jeg ikke vil give 5*, da de reklamerere med fri Wi-Fi. Stedet ligger lidt udenfor byen, men det er nemt at komme til byen på gåben eller bus, hvor man nu skal hen. Mere 

Nyttigt?
Tak, Irdi M
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guests, Thank you very much for spending some of your valuable time to share your experience in staying to... Mere 

Aalestrup, Danmark
Bidrager på niveau
13 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 2 juni 2015

Dette hotel byder på alt, god mad, fremragende service, skønne drikkevarer og en dejlig have med pool. Vi tilbragte den sidste uge af maj, på dette dejlige hotel, beliggenheden er perfekt, lidt uden for byen, men bussen til nærmeste større by, holder lige uden for døren-15 min. Er et besøg værd!Værelserne er gode, store og rene, hver dag leveres en flaske vand af rengøringpersonalet, så der er ikke grund til at købe flaskevand. Ønsker man mere, kan det fås i resturanten.Vejret var også med os, ca. 30 grader hver dag. Der er en dejlig terrasse uden for resturanten, hvor vi indtog alle vores måltider. Dorthe og Ejvind, Aalestrup, Danmark.

  • Overnattede Maj 2015, rejste som et par
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, dbn2053
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guests, Thank you very much for spending some of your valuable time to share your experience in staying to... Mere 

1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 af 5 stjerner Anmeldt 17 august 2014

Kanon velkomst, kæmpe venlighed, super service, rigtig fin all inclusive-buffet og gode omgivelser/fasciliteter. Kan virkelig anbefales. Specielt Neptune bar med barstole og bestillingsmulighed direkte fra poolen var specielt og en oplevelse

  • Overnattede August 2014, rejste som et par
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
1 Tak, Jeppe L
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you very much for spending some of your valuable time to share your experience in staying to... Mere 

Kokkedal
Bidrager på niveau
37 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 1 juli 2014

Vi var et par 60+, der for første gang var på besøg på Cypern. Det var med stor fornøjelse at vi ankom til hotellet, modtaget af et yderst venligt personale, kold juice til alle, hvilket var dejligt efter en lang tur fra Danmark. Vi fik et dejligt værelse med havudsigt. Overaskende stod der hver dag, efter den fine rengøring, 1 L. mineralvand, herligt. Vi spiste flere gange i den Italienske restaurant på hotellet, hvilket også var en dejlig overraskelse, både når det gælder mad, men også betjening, men ikke mindst prisen, var attraktiv. Det var på intet tidspunkt svært at finde plads til soldyrkning, gode solsenge/ parasoller. Hver dag serverede Pool baren, en lille anretning, direkte til alle solbadende, positivt. Hverdag var der i poolen, mulighed for at deltage i gymnastik, og boldspil. Ved afrejsen fra hotellet, var der selvfølgelig, en kold mineralvand til busturen, undervejs til lufthavnen. Vi kommer meget gerne igen, dog på et senere tidspunkt på året, da varmen var voldsom.

  • Overnattede Juni 2014, rejste som et par
    • 5 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, Finn P
Panayiotou, General Manager hos Atlantica Sea Breeze, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you for sharing your experience in staying to our hotel. We are very pleased to see that... Mere 

Resumé af hotelanmeldelse

Det siger de rejsende

  • Rigtig god(48)
  • Poolbar(35)
  • Solseng(14)
  • Aftenunderholdning(10)
  • Grass area(10)
  • Ayia Napa(7)
  • Pool-området(6)
  • Venlige og hjælpsomme(5)
  • Receptionister(3)
  • Lokalbussen(3)

327 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (284)
Set
Værelse/suite (17)
Set
Pool/strandområde (42)
Set
Badeværelse (2)
Set
Hotel og udendørs arealer (74)
Set
Udsigt fra værelse (19)
Set
Spisesal (32)
Set
1:51
Videoklip (3)
Set
Andet (95)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (43)
Set
Hotel og udendørs arealer (7)
Set
Pool/strandområde (10)
Set
Spisesal (10)
Set
Værelse/suite (11)
Set
Badeværelse (1)
Set
Andet (4)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Protaras
4.3 km væk
Capo Bay Hotel
Capo Bay Hotel
Nr. 5 af 69 i Protaras
4.5 af 5 stjerner 1.221 anmeldelser
0.2 km væk
Crystal Springs Beach Hotel
1.8 km væk
Malama Beach Holiday Village
Vis priser
Vis priser
Vis priser
4.1 km væk
Sunrise Gardens Hotel
Sunrise Gardens Hotel
Nr. 1 af 69 i Protaras
5.0 af 5 stjerner 178 anmeldelser
3.7 km væk
Sunrise Pearl Hotel & Spa
1.7 km væk
Pernera Beach Hotel
Pernera Beach Hotel
Nr. 14 af 69 i Protaras
4.5 af 5 stjerner 765 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter