JOIA El Mirador by Iberostar
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et romantisk hotel i Costa Adeje, så led ikke længere end Iberostar Grand El Mirador.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i Costa Adeje, som f.eks. Ghe Pel Ling Canarias Centro De Estudios De Budismo Tibetano Mahayana (1,9 km) og Estacion De Guaguas (2,2 km), er Iberostar Grand El Mirador et godt valg for turister.
Værelserne har fladskærms-tv, aircondition og minibar, og Iberostar Grand El Mirador gør det let at komme online med gratis wi-fi.
Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som hotellet tilbyder, for eksempel reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og concierge. Derudover har gæster adgang til pool og morgenmad. Som en ekstra service er der gratis parkering for gæsterne.
Rejsende, der er på udkig efter tempura, bør prøve Coeur de Filet, Miishi Restaurante eller SOBO. Du kan også prøve en steakhouse-restaurant som for eksempel Bravo, Victoria eller Los Amigos.
Det bedste af det hele er, at Iberostar Grand El Mirador gør det let at opleve nogle fantastiske seværdigheder i Costa Adeje, som for eksempel Club Nautico Puerto Colon, hvilket er en populær lystbådehavn.
Personalet på Iberostar Grand El Mirador ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 3.072
- 341
- 105
- 38
- 20
- Filtrér
- Dansk
Vi har været 12 gange nu, og det føles som hjemme, vi har aldrig haft denne oplevelse i noget andet hotel, og vi er godt rejst. Ting, du ikke forestiller dig, som jeg købte bukser, der havde brug for at ændre, inden for 10 minutter efter at have spurgt, var der en sømme i vores værelse.
Jeg anbefaler stærkt at spise i restauranten. Der er et valg af hot al a carte, varmt fra buffet eller en kold buffet. Så ordet buffet gør det ikke retfærdighed, der er hver salat, du kan forestille dig, og du kan vælge mellem hummer, østers, langoustine, kaviar, calamari, foie gras samt et stort udvalg af kød. Du kan også bestille 30 dage gammel steak, som er kogt på BBQ og købt til dit bord, hvis du ønsker. Der er et fremragende ost udvalg, der ville matche enhver London restaurant, som er serveret til dig af en meget kyndig kok. Ørkenerne er fantastiske, og selvom jeg normalt ikke spiser ørkener, kan jeg ikke hjælpe mig selv, da de er lækre. Udvalget af vine er også stort og har nogle af de bedste vi har set.
Der er også to separate al a carte restauranter på stedet, som også er fremragende, men til ekstra omkostninger, medmindre du har spist i buffetrestauranten flere gange i en uge, så er det buffetprisen at spise der for en nat. Buffetrestauranten koster 50 euro pr. person pr. nat. Vi har tidligere spist på restauranter uden for hotellet, men kan ikke finde det valg, kvaliteten af mad og service, du får i hotellet.
Spaen er fantastisk, meget fredelig og afslappende det tilbyder enhver behandling, som du ville forvente fra en 5 stjernet feriested, herunder al den nyeste teknologi.
Der er hoteller, der kan tilbyde alle ovennævnte, men hvad der gør El Mirador speciel er ikke kun den smukke omgivelser, men alle de vidunderlige personale, der virkelig bekymrer sig og er for talrige til at nævne alle deres navne, men hvis du har nogen forespørgsler, så spørg først i receptionen, og hvis de ikke kan løse din forespørgsel, så kundeforhold vil, de omfatter Tiziana (assist manager), Carla, Claudia og Victoria.
Eliza ventede på os omkring området var også en fornøjelse, fordi hun dukkede op lige når du havde brug for noget. Alle servitørerne var også stor og bringe ud godbidder af cocktails og is var dejligt og en dejlig touch.
Yoiry til morgenmad og i La Pergola ved frokosttid var dejligt. Han har været her hver tur vi har gjort og er så dejligt at se ham sammen med alle de andre servitører også, alle venlige ansigter herunder Paola på receptionen, altid hjælpsomme og smilende.
Vores chmabermaid Kelly holdt vores værelse spotless og var altid glad for at rumme alt, hvad vi havde brug for. Hele personalet vores vidunderlige og er svært at huske alle navnene.
Men en speciel omtale til Tiziana, selv om at have haft en baby tog tid til at e-mail og tjekke alt var ok, dejlig touch. Til sidst selvom vi må nævne Carla, der gjorde gå væk på ferie i slutningen af vores første uge, velfortjent dog, gjorde en ekstraordinær arbejde med at give os et dejligt værelse med balkon og liggestole. Værelse 5023 fantastisk. Også anerkender min mands fødselsdag, ikke helt som jeg havde bedt, men en dejlig touch med champagne og vin i rummet.
I alt 10 / 10 og vi vil være tilbage.
- Tak.
Vores suite var dejligt, altid holdt rent af den vidunderlige personale.
En særlig omtale til poolens personale, der altid sørgede for, at vi fik en liggestol præcis hvor vi ønskede. Vi vil vende tilbage meget snart.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering