Santarém er en af de mest typiske byer i Portugal, og en af de gamle. Denne by er hovedstaden i regionen af Ribatejo ( "Tejo floden) et af de vigtigste områder, hvor der er tyre og hest e avl og en af de vigtigste område med vinmarker". Også nogle vigtige monumenter, som f. eks. " Pedro Álvares Cabral " grav på kirken ved navn " Igreja de Graça". Der er andre antikke monumenter som domkirken, Tower of " cabaças " hvor er nogle skjulte hentydninger om og i nogle af de beslægtede instrumenter til. Der går til Santarém skal se haven " Portas Do Sol " med er væggen fæstning og en fantastisk udsigt over landskabet og også kirken i nærheden. Men jeg tror, at du skal se på dig selv så besøg Santarém og den typiske landsbyer og landsby, der surronds hovedstaden. Spis på " Almeirim " og smage den berømte " sopa de pedra " ( stone suppe) . På Santarém glem ikke at smage " celestes " en af de har et meget typisk restaurant, som hedder " Taberna gøre Quinzena Santarémalso af den typiske slik " det var en gammel kro med meget gode mad og vin. På Santarém du har flere hoteller og hostels, som du kan finde og bestille på trip advisor. Har en god rejse.…En overnatning. Betalte lidt mere for udsigt over floden. I betragtning af en junior-suite på 1 gade etage med fantastisk solterrasse stort nok til at holde en have-fest. Den udsigt fantastisk. Internt møbler er meget træt, men den gennemgående renovation udvendigt inkl. poolen er fremragende. For en familie med små børn ville det være fantastisk for en udvidet kortvarigt ophold. Aircondition fungerer en godbid. TV, vi havde to, kæmpe komfortable senge. Personalet er meget hjælpsomme. Mad priserne meget rimelige og portionerne store, bøf € 13 € 10 og fisk svært at slå. Undgå " dækker " € 12 . 5 For 2 en skål oliven, et par rundstykker og en smule smør dårlig. Morgenmad i orden. Vi vil komme tilbage igen, for værdi, faciliteterne, og beliggenhed mindre end 3 timer til Faro og meget tæt på Lissabon, men spørg for en 1 gade sal udsigt over floden. . . De ekstra. Parkering er gratis, men først til mølle princippet.…Meget rart hotel. Dejlig pool område. Morgenmad på første morgen var meget dårlig, og ikke en masse valg til rådighed, men bedre på den anden morgen. Personalet i receptionen og personalet i restauranten var meget rart og venligt, men barpersonalet var elendig.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering