Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Selection Fuerteventura Palace

Gem
Videresend
Urbanización Las Gaviotas Pasaje Playa, 1, 35626 Playa de Jandia, Pajara, Fuerteventura Spanien
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
eDreams
Snaptravel
Orbitz.com
Vis 12 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (1647)
Spisesal (129)
Værelse og suite (128)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Alt sengetøj desinficeret gennem vask ved høj temperatur
  • Ansigtsmasker påbudt gæster på offentlige områder
  • Ansigtsmasker påbudt personale på offentlige områder
  • Gulve afmærket med henblik på social distancering
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Betalte sygedage til medarbejdere med symptomer
Læs mere
Opdateret 24/09/20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra Iberostar Selection Fuerteventura Palace
Opdateret 24/09/20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.1 af 13hoteller i Playa de Jandia
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice 2020 – De bedste af de bedste

Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger Playa de Jandia, er Iberostar Fuerteventura Palace et godt sted at hvile og lade batterierne op. Iberostar Fuerteventura Palace er kendt for dets familievenlige omgivelser og beliggenhed i nærheden af gode restauranter, hvilket gør det let at nyde det bedste af Playa de Jandia.

Værelserne har fladskærms-tv, minibar og aircondition, og det er muligt at komme online, da der er gratis internet, så du nemt kan slappe af og lade op.

Derudover kan du, som en værdsat gæst på Iberostar Fuerteventura Palace Hotel, nyde godt af pool og morgenmad på stedet. Gæster som ankommer i bil, har adgang til parkering.

Hvis du er på udkig efter en middelhavsrestaurant, så overvej at besøge Meson Don Pedro, Don Pedro eller Restaurante La Sirena, som alle ligger en kort afstand fra Iberostar Fuerteventura Palace.

Iberostar Fuerteventura Palace vil gøre dit besøg i Playa de Jandia mindeværdigt.

Læs mere
Fuld visning
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis internet
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Strand
Dykning
Biludlejning
Pool-/strandhåndklæder
Voksenpool
Udendørs pool
Omklædningsrum til fitness/spa
Fitnesstræning
Sauna
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Vin/champagne
Bar ved poolen
Aerobic
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Helkropsmassage
Massage
Salon
Dampbad
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Solterrasse
Parasoller
Døgnåben reception
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Mørklægningsgardiner
Aircondition
Rengøring
Privat altan
Sikkert
Minibar
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Telefon
VIP-faciliteter
Garderobe-/tøjskab
Flaskevand
Tøjstativ
Private badeværelser
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Havudsigt
Udsigt til pool
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Bugtudsigt
Havudsigt
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk
1.986anmeldelse258spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.201
  • 586
  • 143
  • 32
  • 25
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
golidilocks skrev en anmeldelse d. okt. 2018
Birmingham164 bidrag49 nyttige stemmer
For nylig tilbage fra en 7 nætters ophold og fik at sige alt om dette hotel overskredet vores forventninger. Vi reserverede en side havudsigt og anmodede om et højt gulv værelse, som er hvad vi fik. Værelserne er smukke og er på 8. etage lofterne er højere, hvilket gav en dejlig følelse af plads. Alt var immaculately ren. Værelset personale arbejder så hårdt de er en kredit til hotellet. Det eneste der kunne have været forbedret var flere bøjler i garderobeskabet. Bringe ekstra er mit råd. Rene badehåndklæder leveret til værelset hver aften med den ekstra bonus af chokolade. Fødevarer var konsekvent fremragende. Premium drikkevarer serveres altid af opmærksomme medarbejdere. Aldrig måtte vente på drikkevarer; en hilsen og et smil gå langt! Elskede underholdningen. Især Tango Fusion. Pool område smukke men vi tilbragte hele dagen på stranden. Hvis vi gik igen ville sandsynligvis vove omkring 300 meter længere nede som sandet var bedre der og havet lidt roligere. Anden halvdel sejlede i en hobie. Skolen har flere på stranden og et vandsportscenter på Aldiana-komplekset, også SUP-boards til leje pr. Time. Gik en tur langs fronten en morgen til Morro Jable. Bekræftet at vi opholder sig i det bedste hotel og område. Sædvanlige souvenirbutikker og caféer. Den bedste del var turen langs havmuren helt til sidst. Dejlige barer og fantastisk udsigt. Vandrede til havnen. Ikke meget at se bortset fra skildpadden planteskole, som desværre blev lukket. Alt i alt et fantastisk hotel og beliggenhed. Iberostar hele vejen fra nu af! Personalet gør oplevelsen meget speciel.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2018
Sted
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Google
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
191PB skrev en anmeldelse d. okt. 2018
Belfast, Storbritannien38 bidrag24 nyttige stemmer
Jeg boede her før det blev renoveret og min partner og jeg havde en vidunderlig uge her fra 26 september til 3 oktober 2018. Fra det øjeblik vi ankom indtil vi tjekket ud havde vi en fantastisk tid. Pakken med alt inklusive indeholdt mærkevarer drikkevarer og maden var lækker. Jeg følte underholdning har forbedret og vi nød virkelig den fremragende, vokal gruppe både bassinkanten og i teatret. Vores værelse faciliteter var fremragende og senge er komfortable. Det bedste ved Iberostar Fuerteventura Palace er, det er så afslappende, og det betyder, at gæsterne fuldt ud kan nyde deres ferie. Vi havde også fremragende vejr med lidt vind. Personalet var meget venlige og indbydende. Godt gjort, vi kommer tilbage! !
Læs mere
Dato for ophold: september 2018Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
AnotheranonDerby skrev en anmeldelse d. okt. 2018
Derby117 bidrag77 nyttige stemmer
Min kone og jeg opholdt sig i en uge i slutningen af ​​September / begyndelsen af ​​oktober. Vi reserverede en "Star Prestige Junior Suite med side havudsigt" og valgte den altomfattende mulighed. Ved ankomsten var modtagelse hurtig, venlig og effektiv. Men der var ingen dedikeret Star Prestige modtagelse som lovet. Værelset var en god størrelse og holdes ren. Til fælles med mange hoteller er toiletartiklerne i store beholdere på væggen i badeværelset. I modsætning til mange hoteller blev disse imidlertid holdt toppede og syntes at være rimelig kvalitet. Håndklæder blev skiftet hver dag om morgenen og igen med sengen slår ned om aftenen. (Måske værd at bemærke, at aften service ikke var før efter 10: 00 pm og ville ikke blive gjort, hvis værelset var besat.) Som en del af altomfattende var minibaren genopfyldt de fleste dage. (Det var meningen at være hver dag, men det skete ikke.) Under check-in foretaget vi en reservation på den japanske restaurant og tilfældigvis nævnt at det var på vores bryllupsdag. En rigtig god stemning vi at finde en flaske mousserende vin på is og en rose - kronblade hjerte arrangement på sengen, da vi vendte tilbage fra poolen i den sene eftermiddag. Endelig kommentar på værelset som den "side havudsigt" kan betyde en udsigt over en mur på poolen og liggestolen med havet synligt i afstanden, hvis du står op! De fleste måltider er taget i buffetrestauranten. Mens buffet mad var OK, det var virkelig meget middelmådig i forhold til nogle 5-stjernede hoteller. Drikkevæsenet varierede mellem godt og forfærdeligt. Bedste tilfælde, vi blev tilbudt drikkevarer inden for et par sekunder af at sidde og blev spurgt, hvis vi ønskede mere, hvis en af ​​vores briller blev tomme. Værste tilfælde, det tog over 15 minutter at blive tilbudt en drink, og vi blev enten aldrig tilbudt mere eller ventet så længe (over 30 minutter) for at ankomme efter flagging ned en tjeneren og beder om at vi opgav. Bar service på terrassen efter middagen var virkelig en fortsættelse af hvad vi oplevede under middagen - godt eller næsten ikkeeksisterende. Som en del af Star Prestige er der en separat pool og liggestole med åben bar. Dette var generelt meget behageligt og aldrig for overfyldt. En tjener ville komme rundt med drikkevarer eller frugt med omtrent hver time mellem kl. 11.00, men hvad blev tilbudt og hvor ofte tjeneren kom rundt syntes at afhænge af hvem der var på told. (Jeg bemærkede også, at nogle gange drikkevarer ville løbe ud før tjeneren formåede at komme til alle, og når de var væk, var det det.) Samlet set er hotellet i stand til meget bedre, som det i øjeblikket tilbyder. Individuelle medarbejdere syntes at være venlige og hårdtarbejdende. Men de syntes at blive svigtet af dårlig organisation. Min mistank er, at dette har udviklet sig på grund af ledelsesfokus på bundlinjen og ser på resultater fra gæstemålinger i stedet for at styre ved hjælp af ægte, kvantitative data til at drive gæstoplevelsen. (Til sidst kan en rigtig god gæstoplevelse føre til en god bundlinje.)
Læs mere
Dato for ophold: september 2018
Værdi
Renlighed
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Colin R skrev en anmeldelse d. okt. 2018
London, Storbritannien41 bidrag29 nyttige stemmer
Vi holdt i 11 dage på dette hotel ans vurderingen er baseret på en sammenligning til Iberostar Palace i Lanzarote som vi opholdt sig i juni i år. De er ens, og begge er blevet istandsat. Vi reserverede i en Star Prestige havudsigt Suite - som var fremragende. Stort med 2 havvendte balkoner. Det havde også ekstraudstyr som i indbyggede bluetooth højttalere og USB opladning porte. Det blev holdt immaculately ren ved huset hold team. Hotellets bygninger er forskellige former nogle buede osv, så det er værd at kontrollere hvor du er som nogle havde en visning af terrassen bar osv. Vi reserverede direkte med Iberostar som vi er i deres loyalitetsprogram. En fordel ved dette er, at du kan vælge dit værelse fra en grundplan i op til 5 dage før din ankomst. Dette fungerede godt i Lanzarote, men fungerede slet ikke for Fuerteventura Place - Iberostar sagde dette skyldes, at hotellet ikke havde opdateret systemet med de relevante oplysninger. Fødevarer på hotellet er fremragende, og jeg ville give en 5 stjerneklassifikation for fødevarer. Det er en buffet men masser af forskellige fødevarer er tilberedt frisk til dig. Eksempler på mad leverede inkluderet friske skaldyr herunder rejer, krabbe og hummer. Kødretter inkluderet Duck and Suckling pig. Der var også for eksempel valgmuligheder for mælk til morgenmad inklusive soja og mandelmælk. Star Prestige annonceres som eksklusiv service, hvoraf en er en separat modtagelse og lounge. Der var aldrig nogen på Star Prestige modtagelse du måtte gå til den regelmæssige modtagelse. Star Prestige lounge tilbød også begrænset valg af vin og spiritus, når man sammenlignede det med Lanzarote Palace. En anden tjeneste var en "down-down" service om aftenen og frisk pool håndklæder ville blive købt til dit værelse. To gange fik vi de små chokolade på din pude, 9 gange vi ikke! Med Star Prestige er der en separat solterrasse, pool og pool bar, som var fremragende. Der var den sædvanlige reservering af solsenge og derefter ingen, der vender op til sent på eftermiddagen - men det synes at være normen. Tjeneren i pool bar var fremragende og ville komme rundt hver time med frugt eller valg af drikke. Selv om vi var halvpension, var drikkevarer fra pool bar inkluderet. Vi gik halvpension, da vi kan lide at vælge vores egen vin og spise af og til. Der var kun få personer på halvpension, og det er klart, at hotellet foretrækker at være AI. Der er et separat rum i restauranten til Star Prestige-kunder, men det er ikke anderledes end nogen anden del, og det omfatter tjenesten. Jeg fandt tjenesten mangler i restauranten. Vi blev tydeligt identificeret som halvpension, da vi havde en anden håndleddet band, men hver gang vi gik ind i restauranten blev vi straks spurgt, hvad ville vi gerne drikke, jeg må bede om at se vinkortet hver gang. Tjener og servitricer tjente over restauranten der var ingen dedikeret til Star Prestige. To gange ventede vi i omkring 25 minutter, før vi så vores vin, mens vi ikke er utålmodige, skal du huske at dette er en buffet, så du ikke har nogen menu at studere, og restauranten lukker også kl. gå ind indtil omkring 8: 15. Årsagen til forsinkelsen er, at det ventende hold tjener andre imellem. En anden irriterende kendsgerning er, at personalet antager, at alle er tyske på hotellet, og jeg vil anslå, at 98% af kunderne er tyske. Men når du har talt med forskellige medlemmer af det ventende hold over en periode på få dage, ville du forvente, at de husker os som ikke tyske. Nogle gjorde men meget ikke, herunder Christian i restauranten, der talte tysk til os hver gang - irriterende. Før vores aftenmåltid gik vi til terrassebaren til en drink. Igen var vi skuffede over tjenesten. Nogle gange syntes det som om ingen var servering på terrassen indtil senere (dette var om 7 pm). Dette betød, at du måtte gå til linjen - nu hvis vi var AI det ville være mindre et problem, men vi var halvpension og så betaler hver gang for vores drikkevarer. Nogle gange kan du få jordnødder, nogle gange intet. De løb endda ud af straws i et par dage, så du havde en urørt cocktail uden halm. Dette var ikke 5 stjernet service. Samlet set har vi haft en god tid, men serviceniveauet er ikke op til 5 stjernet standard, og der er intet, som adskiller serviceniveauet for Star Prestige-kunderne.
Læs mere
Dato for ophold: september 2018
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
JLUNGLEY skrev en anmeldelse d. okt. 2018
Hampshire, Storbritannien7 bidrag6 nyttige stemmer
Min mand og jeg boede her i slutningen af ​​juli. Vi var absolut desperate for en afslappende ferie. Personalet her sikrede helt sikkert, at vi formåede at få det. Min mand er en coeliacs. Dette er altid et problem, når du rejser, da han er yderst følsom overfor gluten / hvede. Eventuelle spor vil slette ham. Vi havde et par frøkenhaps her, men personalet kunne ikke være mere nyttigt. Martina var særlig god til at sikre, at min mand skulle spise et godt måltid hver dag. Hotellet er fantastisk, personalet er meget venlige og fødevarer er det bedste, vi nogensinde har haft mens i ferien. Jeg håbede at være tilbage før nu for at behandle min datter til en afslappende ferie, men vores arbejdsplan har ikke tilladt os at. Jeg vil helt sikkert være tilbage i løbet af det næste år. Min eneste anbefaling ville være at have nogen til rådighed på alle tidspunkter, der taler engelsk og forstår virkelig Celiac dietten. Som jeg sagde, var Martina og hendes dejlige kollega (undskyldning for ikke at huske hans navn) begge fantastiske, men vi følte os ivrige efter at sikre, at de begge ville være forpligtet til at lave en fødevareordre som min mand ikke kunne spise fra den fantastiske buffet. Han kunne have salat og frugt, men resten ville blive kogt separat i køkkenet for at forhindre krydskontaminering. Visningen fra vores værelse var fantastisk. Hotellet var meget ren hele vejen igennem. Nogle af anmeldelserne nævnt rygere udenfor restauranten. Vi fandt det ikke et problem overhovedet. Du behøver ikke at gå forbi rygere, der er en anden mulighed for at gå rundt om dem, hvis det er nødvendigt. Vi elskede absolut vores ophold. Jeg vil helt sikkert være tilbage men ikke sikker endnu, hvis vi vender tilbage med min mand. Vi skal sørge for, at Martina eller et medlem af hendes hold vil være der i den uge, vi ville blive. Jeg vil meget anbefale til enhver par, der er på udkig efter en meget afslappende ferie, der vil føle, de har boet som Kings for ugen. Du vil blive blæst væk med mad og drikke valg, præsenteret og kogt med sådan perfektion. Personalet er et meget godt hold med nogle, der gerne har en daglig chat fuld af vittigheder og latter, især en dejlig fyr fra køkkenet, som vi omtalte Mario. Han vil vide, hvem vi mener. Vi vil gerne takke Martina og hendes team for al den hjælp, vi har modtaget. Jeg undskylder for den tid, det er taget for at skrive denne anmeldelse. Livet har været ret travlt siden vi vendte tilbage fra vores ferie. Vi er klar til en anden! Pas på. Vi ses snart igen engang. Julie & Kevin xx
Læs mere
Dato for ophold: juli 2018
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Forrige
PRISKLASSE
175 $ - 263 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
iberostar fuerteventura palace hotel playa de jandia, iberostar playa de jandia, iberostar hotel palace fuerteventura
TIDLIGERE KENDT SOM
Iberostar Fuerteventura Palace
PLACERING
SpanienDe Kanariske ØerFuerteventuraJandia PeninsulaPajaraPlaya de Jandia
ANTAL VÆRELSER
437
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Iberostar Selection Fuerteventura Palace
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Morro del Jable (3,1 km), Parque Natural de Jandia (6,5 km) og Jandia (2,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Blandt de mere populære faciliteter er pool, restaurant og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og bar ved poolen under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Ja, der er parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er El Pellizco, The Irish Times with Simon's Kitchen og Dock Grill Rock.
Er der mulighed for at dyrke motion på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Iberostar Selection Fuerteventura Palace forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Hvilke sprog tales af personalet på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, spansk, fransk og tysk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Villa Winter (8,4 km).
Er der god udsigt på Iberostar Selection Fuerteventura Palace?
Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets havudsigt.