Hotel Falster
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hotel Falster er et perfekt valg for rejsende, der besøger Nykøbing Falster. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Gæster på Hotel Falster har adgang til reception, der er åben døgnet rundt, valutaveksling og avis. Derudover tilbyder Hotel Falster restaurant, hvilket vil gøre din tur til Nykøbing Falster endnu bedre. Og som en ekstra bekvemmelighed er der gratis parkering for gæsterne.
Rejsende, der er på udkig efter indiske restauranter, bør prøve Dhaba Indian Street Food.
I løbet af dit besøg skal du sørge for at se et populært slot som Corselitze Have, der ligger i kort afstand fra hotellet.
Nyd dit ophold i Nykøbing Falster!
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 19
- 34
- 27
- 14
- 14
- Filtrér
- Dansk
Hotellet er lidt gammeldags, men nydeligt og rent. Personalet var venlige og morgenmaden ganske fin.
Til vores brug - en afslappende weekend - var det udmærket!
Hotellet er fint. Meget flot restaurant og receptionsområde. Værelset var lidt slidt, men rent og pænt, og med alt, hvad vi havde brug for. Det eneste minus var sengen - den var ikke god.
Vi spiste både aftensmad og morgenmad på hotellet, og begge dele var rigtig godt - i hyggeligt lokale.
Sødt og venligt personale både i reception og restaurant - og begge steder med en dejlig humor.
Vi kommer helt sikkert igen en anden gang.
Vi blev såmænd HELLER IKKE mødt med et Velkommen, men valgte i stedet at spørge bebrejdende hvem af os der skulle ha’ handicapværelset med en sygeseng, som de i øvrigt ikke havde fået. Vi fortalte vi havde booket 2 alm. dobbeltværelser, og bestemt IKKE havde booket et handicapværelse. Det havde hun fået en mail på fra os sagde hun. Da vi bad om at se den ‘kunne hun ikke finde den’…!
Vi ville så få et alm. dobbeltværelse, men det viste sig ganske rigtigt at være et handicapværelse som vi selvfølgelig ikke havde bestilt. Da vi påtalte det blev vi mødt af en anden receptionist med nogle grimme svar som ikke behøves gengivet her. ‘Undskyld’ eller ‘Vi beklager’ er ord man ikke bruger på hotellet. Det findes simpelthen ikke her…
Vi fik da lidt rabat på vores anstrengelser, men det havde man så valgt at lægge til regningen i stedet for at trække det fra..!
Vi spurgte også om det var muligt at købe 2 øl. Der blev slet ikke kigget op, men bare peget i retning af baren og sagt: “ Derhenne”.
Næste gang bliver det IKKE her vi bestiller en overnatning..
Et godt råd til hotellets ledelse…. Ryd op i personalet eller ta’ en ALVORLIG snak om kundepleje..
"HUSK: Der kan betales med Forbrugsforeningens kort, og opnås rabat, hvis der bookes gennem Danish Small Hotels."Læs hele anmeldelsen
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering