Anastasia Hotel
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et familievenligt hotel i Stalis, så led ikke længere end Anastasia Hotel.
Værelserne har faciliteter som for eksempel aircondition og køleskab, og gæsterne kan komme online med gratis internet på hotellet.
Hotel Anastasia Crete har reception, der er åben døgnet rundt, solterrasse og valutaveksling for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Hvis du kører til Hotel Anastasia, er der gratis parkering.
Når du føler dig sulten, kan du prøve Di Marino Italian restaurant og Amici Ristorante, hvilket er italienske restauranter, som er populære blandt både lokale og turister.
Personalet på Anastasia Hotel ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 1.416
- 295
- 92
- 21
- 10
- Filtrér
- Dansk
Ingen butikker eller supermarkeder i nærheden, du skal gå gennem undergangen i ca. 10 minutter til nærmeste.
Dejlig pool og gode solsenge aldrig et problem at få en.
Vil helt klart anbefale dette hotel.
Værelse: Da vi først ankom fra vores fly, som var omkring kl. 2/3 om natten, blev vi mødt af en receptionist, som gav os en indpakket sandwich og æble, som vi ikke havde forventet, så det var rart. Vores værelse var op ad 2 trapper og lige ved vejen, hvilket vi ikke kunne lide. Balkonen var så lille havde kun et lille vindue. Værelset var virkelig dateret og havde brug for noget arbejde. Vi følte os virkelig utrygge på værelset, og det var intet som billederne. Vi følte, at vi var blevet catfished. Min ven var kommet til dette hotel før og sagde, at hendes værelse ikke lignede det, vi havde. Jeg har også skoliose, så det var en kamp at komme op og ned ad de 2 trapper. Vi gik til receptionen om morgenen, som ændrede vores værelse til et værelse i stueplan og et brusebad, som faktisk var stort nok til at passe ind. Placeringen af værelset var meget bedre og var lidt mere færdigt end det andet værelse. Jeg tror, de skal gøre alle værelser ens og ens, fordi nogle mennesker ender med virkelig flotte værelser, og andre får en rigtig gammel bygning, som ikke er blevet bygget op. For mig personligt er det virkelig vigtigt at føle sig tryg og hjemme på dit hotelværelse, især når man er en pige i begyndelsen af 20'erne på ferie.
Hvad jeg kan sige er, at værelserne blev holdt så rene, og du kunne fortælle rengøringsassistenterne arbejdede virkelig hårdt.
Mad: Morgenmaden var fantastisk. Den sædvanlige engelsk morgenmad og frugt og andre ting. Ved morgenmaden var der en drikkevareautomat med æblejuice, appelsinjuice og vand. Ved tetid var vi chokerede, da vi fandt ud af, at vi skulle betale for drikkevarer. Jeg forstår, at alt inklusive er, når du har drinks, når du vil, og ved måltiderne, men halvpension betyder helt sikkert, at du får ubegrænset drikkevarer ved måltiderne? Jeg ved ikke, om det kun var os, der troede dette. Teen var meget grundlæggende mad. Mig og min ven spiser ikke kød, og der var ikke mange vegetariske muligheder. I slutningen af ferien endte vi med bare at spise ude.
Mig og min ven fyldte vores vandflasker op ved morgenmaden på vores første dag (med vand), da hvad der så ud til at være manageren rystede på hovedet af os. Vi endte med bare at købe drikkevarer, og jeg følte, at hotellet var mere bekymret over, at du betalte, og hvordan du betalte for drikkevarer, end at få dine drikkevarer til dit bord til tiden. Frokostmenuen, som du skal betale for, ikke inkluderet i halvpension, var meget mellem. En ostetoastie med chips var 5 €. Der er masser af små restauranter på tværs af malia/stalis-striben, som laver fantastisk mad. Jeg vil virkelig anbefale Sergiani, som var på Stalis-striben, omkring 10 minutters gang fra hotellet. Måltider er omkring 10 - 15 € og portionerne er virkelig generøse og stor værdi for pengene.
Pools:
Helt ærligt for sådan et lille hotel var jeg virkelig imponeret over antallet af pools. Jeg tror, der var 3 i alt og en gemte sig ved siden af hotellet, som vi ikke gik også, da vi ikke troede, det tilhørte anastasia. Der er en stor hovedpool og så andre små små. Vi havde ingen problemer med dette og nød at have vores pool tid. Vi var meget imponerede over, at der ikke var nogen "solsengskrige". Hotellet var fuldt booket, men havde stadig masser af solsenge til rådighed hver dag.
Personale:
Jeg synes, at personalet virkelig arbejder hårdt. Middagspersonalet og morgenmadspersonalet er hurtige til at tage din tallerken og arbejde utrætteligt. Servitrice/bae personale bør fokusere mere på glade kunder i stedet for blot at forsøge at få penge fra folk. Når vi bestilte drinks til te-tid i stedet for at bringe dem og derefter få os til at betale, skulle vi betale med det samme, og det var bare en langsom proces, især når vi allerede havde en tallerken mad foran os. Jeg var chokeret over, at en leder rystede på hovedet af os, da han fik vand fra en dispenser ved morgenmaden. Der var 2 modtagelse piger, der var dejlige. Jeg tror, en af pigerne hed Konstantina, og de andre piges navn begyndte med et L. Der var en dame med sort hår, som ikke talte meget engelsk, som vi syntes var ret uhøflig, men det kunne bare være sprogbarrieren, men vi fandt hende ikke hjælpsom.
Generelt tror jeg ikke, at jeg ville komme til dette hotel igen, og jeg tror, at der skal gøres meget arbejde med hensyn til måske at modernisere værelserne og måske have gratis dispenser-drinks ved måltiderne. Jeg tror, det er godt at få penge af folk, men det gør, at folk som os ikke ønsker at vende tilbage.
Alle var så venlige og venlige, at de fik os til at føle os som hjemme.
Maden og alt var bare perfekt og hotellet meget rent.
Ser allerede frem til at gå tilbage til Anastasia Hotel igen!
Rich&Kath! ! ! !
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering