Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Sol Luna Bay All Inclusive
Fuld visning
Vis alle billeder(1.785)1.785
360
Panoramabilleder (54) Pool og strand (355)
Hvad er Travellers' Choice – De bedste af de bedste?
Denne pris er vores højeste anerkendelse og overrækkes årligt til de virksomheder, der er "De bedste af de bedste" på Tripadvisor – dem, der får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 1 % af ejendomme i hele verden.
Få mere at videVis priser for dine rejsedatoer
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alleHar du allerede booket dette hotel?
Gns. 1.080 kr. pr. nat, 9/18 – 9/19
1.804 kr.
pr. overnatning
1.275 kr.
pr. overnatning
745 kr.
pr. overnatning
sep.
okt.
18. sep.
I dag
20. sep.
22. sep.
24. sep.
26. sep.
28. sep.
30. sep.
2. okt.
4. okt.
6. okt.
8. okt.
10. okt.
12. okt.
14. okt.
16. okt.
18. okt.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere
Om
4,5
Nr. 1 af 2 hoteller med alt inklusive i ObzorSted
Renlighed
Service
Værdi
Denne pris er vores højeste anerkendelse og uddeles hvert år til de allerbedste virksomheder i udvalgte kategorier.
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
HOTELSTIL
Familiehotel
Sprog, der tales
Engelsk, Russisk, Bulgarsk, Tysk
Stedets faciliteter
Privat betalingsparkering på området
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Pool
Gratis morgenmad
Strand
Spillelokale
Børnepasning
Parkering
Wi-fi
Sauna
Pool-/strandhåndklæder
Indendørs pool
Udendørs pool
Bar/lounge
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Snackbar
Bar ved poolen
Vandland
Aerobic
Billard
Dart
Underholdningspersonale
Aftenunderholdning
Bordtennis
Vandrutsjebane
Spillekonsol
Børnelegeplads
Indendørs legeområde til børn
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Børnepool
Udendørs legeudstyr til børn
Høje stole til børn
Bustransport
Biludlejning
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Ansigtsbehandlinger
Fodmassage
Helkropsmassage
Håndmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Salon
Kuffertopbevaring
Concierge
Dagligvarebutik
Valutaveksling
Gavebutik
Myggenet
Butikker
Ligge-/strandstole
Solterrasse
Parasoller
Hæveautomat på området
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Værelsesfaciliteter
Allergivenligt værelse
Mørklægningsgardiner
Privat strand
Rengøring
Mulighed for forbundne værelser
Privat altan
Kabel-/satellit-tv
Åbent brusebad
Sikkert
Sofa
Telefon
Garderobe-/tøjskab
Vækningsservice/vækkeur
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Hårtørrer
Værelsestyper
Havudsigt
Udsigt til vartegn
Udsigt til pool
Placering
Obzor 8250 Bulgarien
Sådan kommer du derhen
43 restauranter
inden for en afstand på 10 kilometer
6 seværdigheder
inden for en afstand på 10 kilometer
974anmeldelser245spørgsmål og svar0værelsestip
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Medlemsvurdering
- 581
- 268
- 71
- 29
- 25
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
De gode ting ved hotellet:
Dejlig udsigt, dygtig og venligt rengøringspersonale, og dejligt med mulighed for løbende drikkevarer.
De ærgelige ting:
Iskold pool
Ensformig mad
Men mest irriterende var at vi prøvede gentagne gange, at der var manglende fokus på kundeservice. Det er selvfølgelig forståeligt at der kan ske fejl og misforståelser - men ingen undskyldninger eller interesse i at hjælpe videre, har jeg ikke oplevet andet sted.
Et par eksempler herunder:
Ved ankomst fik vi at vide de havde 4 resturanter vi frit kunne benytte. Vi prøvede hoved resturanten og var ikke så begejstrede. Vi ønskede istedet at prøve den italienske, som oplyst. Den italienske resturant var dog lukket efterfølgende dag, og gik derfor tilbage til receptionen og sprgte igen. Vi fik nu at vide, at den kun var åben 1 gang i vores rejseuge og der var fuldt booket, så det kunne vi ikke. Vi sagde vi jo var oplyst at vi kunne bruge resturanterne frit. Nu fik vi bare at vide at det kunne vi ikke, og vi jo selv skulle have booket.
Ingen undskyldning ellerbeklagwlse af misinformation.
Der var shuttleservice til den lille by - vi så taxaen holdt der 4 min efter den skulle være kørt. (afgang 1 eller hver 2. time) Der var ingen gæster der skulle med. vi spurgte om mulighed for at køre til byen-han afviste først da vi var 4 min forsinkede. Efterfølgende sagde han ok - hvis vi ville betale mere end shuttleprisen.
Selvfølgelig er de i deres gode ret til at fastholde tidspunktet for shuttleafgang-men når det drejer sig om under 5 min, og der ikke er kørt endnu virker det alligevel ret pudsigt for os.
Vi spurgte om mulighed for morgenmad inden vores afrejse, da vores bus skulle kører 7.25, og morgenmaden først åbnede 7.30. Vi gentog vores aftejse tidspunkt 3 gange. Vi fik svar fra 2 receptionister aftenen forinden, at det ikke var noget problem, da der ville være kolde sandwich klar som vi kunne hente nede i resturanten på afrejsedagen inden resturanten åbnede. Vi skulle blot gå derned. Vi takkede, og var egentlug glade for denne mulighed.
På afrejsedagen afleverede vi vores kort og sagde vi ville hente sandwich i resturanten. Vi fik at vide resturanten var lukket, og jo først åbnede 7.30. Vi fortalte vi var oplyst der jo var sandwich. Dette afviste denne receptionist og fastholdt åbningstidspunktet. Vi sagde igen at vi var oplyst det - hun spurgte af hvem, som vi besvarede. Hun sagde blot igen at der var lukket. Vi italesatte at vi synes det var dårlig service, hvilket hun også blot afviste.
Generelt
Dejlig udsigt, dygtig og venligt rengøringspersonale, og dejligt med mulighed for løbende drikkevarer.
De ærgelige ting:
Iskold pool
Ensformig mad
Men mest irriterende var at vi prøvede gentagne gange, at der var manglende fokus på kundeservice. Det er selvfølgelig forståeligt at der kan ske fejl og misforståelser - men ingen undskyldninger eller interesse i at hjælpe videre, har jeg ikke oplevet andet sted.
Et par eksempler herunder:
Ved ankomst fik vi at vide de havde 4 resturanter vi frit kunne benytte. Vi prøvede hoved resturanten og var ikke så begejstrede. Vi ønskede istedet at prøve den italienske, som oplyst. Den italienske resturant var dog lukket efterfølgende dag, og gik derfor tilbage til receptionen og sprgte igen. Vi fik nu at vide, at den kun var åben 1 gang i vores rejseuge og der var fuldt booket, så det kunne vi ikke. Vi sagde vi jo var oplyst at vi kunne bruge resturanterne frit. Nu fik vi bare at vide at det kunne vi ikke, og vi jo selv skulle have booket.
Ingen undskyldning ellerbeklagwlse af misinformation.
Der var shuttleservice til den lille by - vi så taxaen holdt der 4 min efter den skulle være kørt. (afgang 1 eller hver 2. time) Der var ingen gæster der skulle med. vi spurgte om mulighed for at køre til byen-han afviste først da vi var 4 min forsinkede. Efterfølgende sagde han ok - hvis vi ville betale mere end shuttleprisen.
Selvfølgelig er de i deres gode ret til at fastholde tidspunktet for shuttleafgang-men når det drejer sig om under 5 min, og der ikke er kørt endnu virker det alligevel ret pudsigt for os.
Vi spurgte om mulighed for morgenmad inden vores afrejse, da vores bus skulle kører 7.25, og morgenmaden først åbnede 7.30. Vi gentog vores aftejse tidspunkt 3 gange. Vi fik svar fra 2 receptionister aftenen forinden, at det ikke var noget problem, da der ville være kolde sandwich klar som vi kunne hente nede i resturanten på afrejsedagen inden resturanten åbnede. Vi skulle blot gå derned. Vi takkede, og var egentlug glade for denne mulighed.
På afrejsedagen afleverede vi vores kort og sagde vi ville hente sandwich i resturanten. Vi fik at vide resturanten var lukket, og jo først åbnede 7.30. Vi fortalte vi var oplyst der jo var sandwich. Dette afviste denne receptionist og fastholdt åbningstidspunktet. Vi sagde igen at vi var oplyst det - hun spurgte af hvem, som vi besvarede. Hun sagde blot igen at der var lukket. Vi italesatte at vi synes det var dårlig service, hvilket hun også blot afviste.
Generelt
Læs mere
Dato for ophold: juni 2024Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Hotel- cmanager, Owner hos Sol Luna Bay All Inclusive
Svarede d. 18. jun. 2024
Dear Mrs. Maj-Britt P, We are delighted that you booked your stay with us in the first place, and we thank you for emphasizing our spotless cleaning. We have noted the comment that the staff did not seem welcoming, this is not something we are used to receiving criticism for and apologize for your experience of this. We are sorry to hear that the location did not met your high expectations. Restaurants during your stay have work according shedule and all of the themed restaurants are with pre-booking with our app or if help needed we can try to assist you. As a summer hotel we do offer only oneindoor heated pool with temperature 30 degrees, which is opened till end of May and from beginning os September. Our outdoor pools are not heated ones and temperatures since two weeks vary between 24-27 degrees ( check 3 times daily). We hope that you also had a good time with us with lots of good memories . With friendly Regards Nadya Stoyanova, Guest Experience Manager
Læs mere
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Vi var en familie på 6 afsted. Mor, far, 2 børn samt farmor og farfar.
Overordnet er vi meget tilfredse. Der er en god børnepool, og plads til alle. Vores familieværelse var enormt stort, og skønt med plads og udsigt.
Det eneste vi vil sætte en finger på var maden. Vi var afsted i 14 dage, og det var alt for ensformigt. Vi måtte ud at spise i Obzor nogle af dagene, for det blev simpelthen for meget. Maden var dog udmærket, bare kedeligt og det samme, det samme, det samme.
Overordnet er vi meget tilfredse. Der er en god børnepool, og plads til alle. Vores familieværelse var enormt stort, og skønt med plads og udsigt.
Det eneste vi vil sætte en finger på var maden. Vi var afsted i 14 dage, og det var alt for ensformigt. Vi måtte ud at spise i Obzor nogle af dagene, for det blev simpelthen for meget. Maden var dog udmærket, bare kedeligt og det samme, det samme, det samme.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2011Rejsetype: Rejste med familie
Værdi
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Et hotel med service i højsædet.
Værelset lyst og imødekommende, dog uden køleskab.
Der er en dress code til aftensmåltid - lukkede sko, ingen ærmeløse toppe og ingen shorts.
Hotellets animationshold var fantastisk, og sørget for underholdning for hele familien.
En fantastisk ferie, hvor man ingen undskyldninger havde for ikke at få opladet batterierne :o)
Værelset lyst og imødekommende, dog uden køleskab.
Der er en dress code til aftensmåltid - lukkede sko, ingen ærmeløse toppe og ingen shorts.
Hotellets animationshold var fantastisk, og sørget for underholdning for hele familien.
En fantastisk ferie, hvor man ingen undskyldninger havde for ikke at få opladet batterierne :o)
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
Dato for ophold: juli 2010Rejsetype: Rejste med familie
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Der er et par grunde til den 3 stjernede anmeldelse en er for manglen på kommunikation, ved ankomsten fik vi et stykke papir med oplysninger, som er fint, men det var det med vores nøglekort og vi var nødt til at finde ud af resten. Vi vidste ikke engang, at der var en snackbar indtil dag 4. Hotellet er enormt og tager et par dage at vænne sig til, hvor alt er. En anden grund til den 3 stjerner er spiseområdet som sin måde at travlt for mængden af mennesker, der opholder sig, var der køer til morgenmad, frokost og middag, kan du se personalet arbejde virkelig hårdt, men der er så mange mennesker, der opholder sig for dem at holde op, de så skyndte af deres fødder hele tiden. Baren om aftenen tog omkring 20 minutter at få serveret på grund af mængden af mennesker i forhold til personale, så nogle aftener kunne vi ikke engang være bekymret for at få en drink. Vi vidste ikke, om vi kunne have sent check ud indtil 9 om morgenen på dagen vi forlod som var frustrerende dette var 140 lev indtil 8 pm som er en rimelig pris.
For at få en liggestol rundt om poolen skal man stå tidligt op og reservere. På papiret givet det siger dette er strengt forbudt, så vi ikke bekymrede sig om den første dag derefter indså alle gør det og efterlader deres håndklæde for hele dagen uden at bruge sengen.
Der er tre andre restauranter ud over spiseområdet men du kan ikke synes at booke en booking i dem som hotellet er langt for travlt hvis vi blev fortalt ved ankomsten vi måske har været i stand til at booke, men desværre kommunikation er ikke dette hoteller stærke punkt.
Resten af anmeldelsen er ikke baseret på bedømmelsen af hotellet bare vores oplevelse med Bulgarien
De fleste ansatte taler ikke engelsk, så hvis du ønsker noget, kan dette være vanskeligt. Vi besøgte Obzor, men gjorde ikke lide det alle stirrer og for at være ærlig det føltes så usikkert, så vi ikke engang boede længe. Vi blev taget af en taxa, som hotellet anbefaler, men han ikke hentede os tilbage op og vi blev efterladt strandet der, og når næppe nogen taler engelsk vi begyndte at panik, til sidst en lokal butiksholder tog os tilbage til hotellet.
Maden er god, en masse valg og frisk lavet. Drikkevarer er som alle andre all inclusive bare billige. Is serveres 12 - 4 fra snack baren, men igen skal du køre op, da det ikke er selvbetjent.
Underholdningen er fint, vi så et magisk show og et akrobatiske show, som var godt.
For at få en liggestol rundt om poolen skal man stå tidligt op og reservere. På papiret givet det siger dette er strengt forbudt, så vi ikke bekymrede sig om den første dag derefter indså alle gør det og efterlader deres håndklæde for hele dagen uden at bruge sengen.
Der er tre andre restauranter ud over spiseområdet men du kan ikke synes at booke en booking i dem som hotellet er langt for travlt hvis vi blev fortalt ved ankomsten vi måske har været i stand til at booke, men desværre kommunikation er ikke dette hoteller stærke punkt.
Resten af anmeldelsen er ikke baseret på bedømmelsen af hotellet bare vores oplevelse med Bulgarien
De fleste ansatte taler ikke engelsk, så hvis du ønsker noget, kan dette være vanskeligt. Vi besøgte Obzor, men gjorde ikke lide det alle stirrer og for at være ærlig det føltes så usikkert, så vi ikke engang boede længe. Vi blev taget af en taxa, som hotellet anbefaler, men han ikke hentede os tilbage op og vi blev efterladt strandet der, og når næppe nogen taler engelsk vi begyndte at panik, til sidst en lokal butiksholder tog os tilbage til hotellet.
Maden er god, en masse valg og frisk lavet. Drikkevarer er som alle andre all inclusive bare billige. Is serveres 12 - 4 fra snack baren, men igen skal du køre op, da det ikke er selvbetjent.
Underholdningen er fint, vi så et magisk show og et akrobatiske show, som var godt.
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: juli 2024Rejsetype: Rejste med familie
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Værelsestip: Pool and restaurant are so busy
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Vores familie reserverede en tidlig juni sol - ferie, da vi ledte efter noget lidt anderledes end den sædvanlige uge i solen. Vi havde to værelser med udsigt over stranden og Sortehavet. De var rene og rummelige og hver inkluderet en balkon og en minibar, som var generøst fyldt op (uden ekstra gebyr), da vi ankom.
Tjenesten var perfekt i alle sektioner af hotellet. Da vi ankom var det sent om aftenen, og vi blev dirigeret til en af deres restauranter, hvor der blev lagt noget lækkert mad ud til sene ankomster.
Placeringen var sikker og ideel til en familie. Det store hotel havde et par butikker og masser af aktiviteter for at holde alle beskæftiget. Du kan også slappe af under en parasol i en uge, hvis det er noget for dig. En livredder var på vagt på stranden og aftenunderholdning blev arrangeret af hotellet.
Det var en kort tur med shuttlebus til den nærmeste by (Obzor), også ved Sortehavet og med masser af butikker og restauranter.
Det var et godt tidspunkt at besøge dette feriested ved Sortehavet, før det blev for varmt og overfyldt. Hver af os ville vende tilbage til Bulgarien og dette hotel.
Tjenesten var perfekt i alle sektioner af hotellet. Da vi ankom var det sent om aftenen, og vi blev dirigeret til en af deres restauranter, hvor der blev lagt noget lækkert mad ud til sene ankomster.
Placeringen var sikker og ideel til en familie. Det store hotel havde et par butikker og masser af aktiviteter for at holde alle beskæftiget. Du kan også slappe af under en parasol i en uge, hvis det er noget for dig. En livredder var på vagt på stranden og aftenunderholdning blev arrangeret af hotellet.
Det var en kort tur med shuttlebus til den nærmeste by (Obzor), også ved Sortehavet og med masser af butikker og restauranter.
Det var et godt tidspunkt at besøge dette feriested ved Sortehavet, før det blev for varmt og overfyldt. Hver af os ville vende tilbage til Bulgarien og dette hotel.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2024Rejsetype: Rejste med familie
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
we had an early flight,so didnt need one. you can ask at reception. they are very helpful
sorry cant recall. i`m a wet shaver.
…
PRISKLASSE
691 kr. - 1.140 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
sol luna bay hotel obzor
PLACERING
BulgarienBurgas ProvinceObzor
ANTAL VÆRELSER
526
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registreringSOL LUNA BAY ALL INCLUSIVE (Obzor, Bulgarien) - Feriested (med alt inklusive) - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor
Ofte stillede spørgsmål om Sol Luna Bay All Inclusive
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Sol Luna Bay All Inclusive?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Ancient Fortress (3,2 km), Obzor Bunker (2,5 km) og Beach Bar Seaway (2,0 km).
Hvilke faciliteter er der på Sol Luna Bay All Inclusive?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, gratis wi-fi og morgenmad.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Sol Luna Bay All Inclusive?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er fladskærms-tv, mørklægningsgardiner og udsigt til vartegn.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Sol Luna Bay All Inclusive?
Gæsterne kan få morgenmad, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Sol Luna Bay All Inclusive?
Ja, der er privat betalingsparkering på området til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Sol Luna Bay All Inclusive?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er The House Bar & Dinner, Thracian Stan og Bedrock Cafe.
Er der mulighed for at dyrke motion på Sol Luna Bay All Inclusive?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbydes der rengøringsservice på Sol Luna Bay All Inclusive?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Sol Luna Bay All Inclusive forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Hvilke sprog tales af personalet på Sol Luna Bay All Inclusive?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, tysk, russisk og bulgarsk.
Er der god udsigt på Sol Luna Bay All Inclusive?
Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets havudsigt.