Vi har booket hotellet på baggrund af anmeldelser og billederne men vi blev mega skuffet. Vi havde leopard værelset som har meget lidt havudsigt. Det positive er at værelset var okay, der var varmt vand, der var ikke nogen form for insekter andet end små myre. Morgenmaden er stor og man kan betale ekstra hvis man vil have mere. Værelset ligger lige ved siden af restauranten hvor de spiller musik. Så hvis man vil have fred og ro så hører man på musik eller andre mennesker som snakker når de spiser. Jeg synes også at indretning af restauranten var grim fordi det er mørk og dyster, uden nogen form for udsigt når man spiser. Maden er også dyr. En af deres medarbejder som stod for betjeningen i baren var super flink og engageret. Der var nogle russere som havde placeret en legetøj slange mellem mine ben da jeg slappede af, og ham medarbejderen var super flink til at snakke med russerne. Stranden var FORFÆRDELIG. Jeg var så ked af det da det ikke var hvad man så på billeder. Det var fyldt med tank, sten og også skrald. Ejeren sagde at det kommer an på vinden og vandet om hvor meget tank der er. Det havde vi ikke lyst til at vente på så vi skiftede hotel til Paje. Resten af stranden i Jambiani er flot, men ikke på hotellet. Der er utrolig meget blæst og bølger når man har værelset (superioer beach front). Det var svært at sove om natten. Generelt er der meget vind på den side af øen.…
Så hyggeligt. Et lille privat stykke af Italien i Afrika. Søde og rare ansatte og værter! Fantastisk beliggenhed på en ret privat strand. Vanvittig panorama ud over det Indiske Ocean. Klart 5 stjerner herfra!
Hvis man er ung og vil opleve verden med rygsæk, så er Zanzest Beack Bungalows er godt og billigt valg. Her føler man sig næsten som strandet på en isoleret ø, hvor tidevandet skifter hver sjette time – næsten som Robinson Crusoe. Relativt primitive bungalows, hvor toilettet er gemt bag en western-svingdør i det bageste hjørne, og hvor badet byder sig i en cirkelrund muret kasse bag sengen, dvs. som en del af værelset. Det elektriske lys bliver ind imellem afbrudt – også i timevis - så man er henvist til at klare sig med stearinlys – såvel i hytten som i den sparadisk opbyggede og åbne stolperestaurant ud mod havet. Personalet gør hvad der er menneskeligt muligt for at få stedet til at fungere, selv om det er sin sag ind imellem at skulle tilberede den varme aftensmad i stearinlysets skær. Hvis I vil være sikre på at kunne komme på Internet, så dur stedet ikke. Meget dårlig wi-fi, når den virker. Min kone og jeg valgte at flytte til et andet hotel efter fire overnatninger, selv om vi havde bestilt og betalt for ni overnatninger. Men havde vi været 30 år yngre, lige mødt hinanden og ikke haft behov for dagligt at skulle på Internet, ville vi sandsynligvis anse Zanzest Beach Bungalows det for en prisbillig romantisk perle.…
Jeg boede sammen med min mand og tre børn fire nætter på Zanzest. Det var et sted, hvor det italienske ægtepar, som ejer stedet, havde tænkt rigtigt meget over, hvordan man som gæst ville føle sig velkommen og forkælet. Det var hyggeligt, afslappet, roligt og smukt. Deres service var i top, personalet hjælpsomt og imødekommende og maden rigtig god.
Vi kan ikke stoppe med at rave om Zanzest. Ledelsen og personalet var vidunderligt. Stranden var fantastisk! Maden forbløffende. Bare en allround wow. Højdepunktet i vores tur var den snorkel, som Annalisa arrangerede for os. En bestemt må gøre. Vi vil være tilbage.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering