Electra Palace Rhodes



Om
Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Ialyssos. Velkommen til Electra Palace Rhodes, et godt valg for rejsende som dig.
Electra Palace Rhodes har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og det er muligt at komme online, fordi der er wi-fi.
Hotellet har concierge, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til gratis parkering.
Hvis du er på udkig efter en fisk- og skaldyrsrestaurant, så overvej at besøge Aspri Avli Garden Restaurant, Platon Taverna eller Kyanous Aegean Aromas, som alle ligger en kort afstand fra Electra Palace Hotel.
Hvis du er interesseret i at udforske Ialyssos, så prøv at besøge et videnskabsmuseum, som for eksempel Stamatiadis Mineralogy and Paleontology Museum.
Electra Palace Rhodes ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Ialyssos.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 1.538
- 873
- 324
- 114
- 61
- Filtrér
- Dansk
I elevatoren hænger der en seddel over de forskellige Electra Palace hoteller og nederst står der, at her får man PURE (ægte,ren) græsk gæstfrihed, men vi blev hurtig enige om, at der burde have stået POOR (dårlig, svag) gæstfrihed.
Det startede allerede i receptionen, hvor vi efter en hurtig indtjekning spurgte, om der evt. var et kort over området, eller anden relevant information, vi burde have. Hun pegede surt i retning af spisesalen, og sagde, at der spiste man. Et kort eller anden info fik vi ikke.
Værelset var rigtig pænt, og der skal lyde en stor ros til det søde og venlige rengøringspersonale. Madrasserne er så hårde, at man ligeså godt kunne have ligget på en dør, og vi var helt radbrækkede, når vi stod op.
I "gamle dage" var der en velkomstmappe på hoteller med alle de praktiske informationer. Det var der ikke. Vi så så, at der var en QR kode på det papstykke, vores nøgleplade sad i. Måske der var info. Nå, den virkede ikke, så det måtte vi spørge om i receptionen.
Det fik vi først mulighed for dagen efter, og i mellemtiden fik vi en masse NEJ mange steder vi gik på hotellets område. Vi havde læst her på Tripadvisor, at der var flere restauranter, og at man skulle reservere, så det ville vi prøve, og gik om aftenen hen til den asiatiske restaurant, for at reservere. En meget sur dame, som stod midt i en bestilling ved et bord afbrød sig selv, og spurgte min mand hvad han skulle, og at der kunne han ikke gå ind, når han ikke havde reserveret. Det var det han ville, og så sagde hun igen surt, at det skulle man gøre i spisesalen.
Samme eftermiddag havde vi igen fået et surt svar. Det var ved iscafeen, som åbenbart var ved at lukke, hvilket vi af gode grunde ikke vidste noget om.
Da vi spurgte i receptionen om en ekstra flaske vand til værelset, fordi den der var dér var drukket, blev der svaret, at man kunne få éen flaske om dagen , og ellers måtte man selv fylde op. Vi forstod ikke alle de sure og negative svar, da vi er høflige og voksne mennesker, der spørger med respekt og et smil.
Dagen efter, da vi havde spurgt endnu en sur receptionist mht. den QR kode, kom der heldigvis en anden venlig receptionist, og så, at den ganske rigtigt ikke virkede, og guidede mig hen til den hjemmeside, jeg skulle bruge, og der stod de oplysninger, som vi havde manglet. Synes alligevel man burde genindføre mapperne på værelset.
Der er en anmeldelse her på Tripadvisor med titlen NO LONGER A 5 STAR, skrevet af en brite, og den siger så meget det vi også mener.
Alligevel vil vi også komme med vores oplevelse af den meget store spisesal. Der var så meget larm, at man følte, at man var på lejrskole med en kæmpe flok, og afrydning foregik lige ved siden af bordene. Det gik meget stærkt, og man havde dårligt lagt bestikket, så var tallerkenen taget, om man var færdig eller ej, og tjenerne klirrede og bragede med bestik og tallerkner og der blev faktisk knust en del.
Maden var næsten altid skamtilberedt, så fisk var hårde, pasta var totalt vandet og overkogt, og smag skulle man generelt lede længe efter. Salt og peber i behersket mængde, kunne have gjort en del.
Morgenmaden var fin og varieret. Dog er det os en gåde, at man kun enten kunne få margarine eller lowfat unsalted butter (fedtfattig usaltet smør) til sit brød. Ganske almindeligt 80% smør, som findes alle vegne var der ikke. Kaffen var så tynd, at vi tilsatte nescafé, for at få den til at smage af noget, og det saft, som de kaldte juice var enten sødt som sirup eller tynd som vand.
Stor ros skal lyde til Alexandra og Kataryna, de to værtinder, som altid var smilende bag mundbindene og imødekommende, og med dem følte vi os velkomne.
Generelt var der stor forskel på imødekommenhed og service blandt personalet.
Pool var super lækker, og liggestolene var ok.
Ikke nok med, at der var en forfærdelig larm fra cikaderne hele tiden, så fløj flyene også ret lavt over hotellet en hel del gange hver dag.
Håber hotellet kan få rettet op på alle de lavpraktiske mangler, så andre gæster i fremtiden kan få et mere positivt ophold end vi havde.



Personalet er urolig venlige og hjælpsomme. Alt er rent, pænt og velholdt. All inclusive konceptet er af høj standart. Man slipper for de trælse armbånd. De mange restauranter gør, at man ikke bliver træt af maden. Selv buffeten er varieret.
Udskiften fra værelset ud over havet mod Tyrkiet findes ikke bedre.
Vi kommer helt sikkert tilbage.
Det er anden gang vi besøger dette hotel, første gang i 2018. Alt var som første gang,
Dejlige værelser, gode senge, havde værelse med havudsigt så skønt, (betalt ekstra for dette ). Nye håndkælder hver dag, hvis man ønsker det. Super rent på værelser og overalt på hotellet og omgivelserne. Maden på de forskellige restaurantger er varieret og smager dejligt, kan altid finde noget man kan lide. Søde og serviceminded personale i restaurant og barer. Altid solsenge at finde ved vandet eller poolen.
En af dagene havde hotellet arrangeret en frokost ved swimmingpoolen med mexicansk mad og livemusik og hver aften, sunset musik, stille jazz, så hyggeligt.
MEN, et lille skår i ankomst glæden, vi fik anvist et værelse (nr. 179. 1.sal) et mørkt værelse nærmest i græshøjde med udsigt til hotelles store skraldehal. Vi var klar over at dette var en fejl, da vi havde betalt for værelse med havudsigt. Da vi begge er meget rejsevant, mente vi kunne klare problemet selv, så vi kontaktede receptionen med det samme, men blev mødt med et meget arrogant svar- at vi måske kunne få et nyt værelse i morgen efter kl.11.00. Så måtte vi have fat i vores rejsearrangør der på en time, fik skaffet det værelse vi forventede og havde betalt for. Trods dette fik vi en dejlig ferie.



Er man på udkig efter et lækkert måltid som er inkluderet i All inclusive så vil jeg anbefale den italienske restaurant på selve hotellet.
Det eneste negative er de fly der flyver over hotellet grundet den nærliggende lufthavn, men det er ikke så slemt at det er ferie-ødelæggende.
Alt i alt en lækker ferie.
En heldags tur til Sými kan varmt anbefales. Hvor at man også kan få en okay god picnickurv med fra hotellet hvis man ønsker det.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering