Hippocampus Boutique Hotel
Om
Det behøver ikke være svært at finde den ideelle romantiske kro i Ialyssos. Velkommen til Hippocampus Hotel, et godt valg for rejsende som dig.
Gæster på Hippocampus Hotel, kan besøge Church of the Assumption of Virgin Mary (2,0 km), som er en populær seværdighed i Ialyssos.
Hippocampus Hotel er en romantisk kro med køleskab, aircondition og skrivebord på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis wi-fi for gæsterne.
Kroen har solterrasse, hurtig indtjekning/udtjekning og kuffertopbevaring. Derudover er der lounge, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Ialyssos. For gæster med bil er der parkering på gaden.
Hvis du kan lide italienske restauranter, ligger Hippocampus Hotel i nærheden af Napoli Pizzeria-Restaurant, Casa Italia pizza & pasta restaurant og Cavo Italiano Italian restaurant.
Det bedste af det hele er, at Hippocampus Hotel gør det let at opleve nogle fantastiske seværdigheder i Ialyssos, som for eksempel Stamatiadis Mineralogy and Paleontology Museum, hvilket er et populært videnskabsmuseum.
Hippocampus Hotel ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Ialyssos.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 323
- 44
- 18
- 6
- 9
- Filtrér
- Dansk
Personalet er rigtig søde og venlige. Vi var på halvpension. morgenmaden var kedelig og det samme hver dag. Men aftensmaden var dejlig og så lækker ud på tallerknen.
Alt i alt en dejlig oplevelse på dette familieejet hotel. Ville gerne bo der igen.



Gode punkter: vi ankom klokken 11 om aftenen og nat porter var meget hjælpsomme og venlige. Han viste os til vores værelse, tændte klimaanlægget, da han spurgte, om vi ønskede det, og sagde at tale med George om morgenen for betaling.
Morgenmaden var god. Den unge mand, der laver morgenmadsservice er ganske kærlig og forklarede vores muligheder og altid gav os god service. Morgenmadsmulighederne, selvom få, var altid friske og varme. Morgenmad var mellem 8 - 11 om morgenen, så du aldrig følte haste og der var altid et bord.
Værelserne er i tilstrækkelig størrelse. Vi var i værelse 201 . Det havde en lille balkon, der var egnet til vores behov. Badeværelset var også okay, rene håndklæder, brusebad var lidt "gamle" og lækket lidt på badeværelset gulvet, men det forårsagede os ingen problemer. Altid masser af varmt vand og kraftig.
Rengøreren var meget grundig og værelset holdt meget pænt for vores ophold. Sengelinned og håndklæder skiftes regelmæssigt.
Hotel beliggenhed var perfekt for os. Tæt på stranden, barer og restauranter i den roligere ende af byen.
Da der ikke var pool, tog vi råd fra andre feriegæster til et par pooldage på lejlighedskomplekset Villa De March lige ned ad vejen. Det er billigere end strand solbade (5 € på Villa De March) og et godt valg, hvis du går glip af en pool.
Bus stop næsten lige uden for hotellet og € 2 . 5 euro hver til Rhodos by - bare være tålmodig i travle tider som nogle busser er 'fuld bus' foran, og du skal vente på den næste. Taxier kan hældes ned og er ca. 10 € til Rhodos by. #Du kan betale kontaktløst på alle busser selv tilbage fra Rhodos by og behøver ikke at få billetter som angivet på busstoppesteder #
Ikke så gode punkter: Vi fandt George ret svært at spore i løbet af de første dage til at betale vores skatter og klimaanlæg regning. Først så vi George den første morgen efter ankomsten sent natten før for at betale vores regning, men George havde et problem med at tage et kort betaling på grund af tekniske problemer med hans kortmaskine og ønskede kontanter. Vi var enige om at få kontanter ud, men ikke se George igen i de næste 3 dage, da vi var ude, før han kom ind, og vi savnede ham, da han var gået hjem, før vi var tilbage senere på dagen. Vi ankom hjem på vores 4. dag til en note under døren for at sige, at vi stadig nødt til at afgøre vores regning. Ved at vente omkring næste morgen havde George stadig de samme "kortbetalingsproblemer", så vi fik kontanter ud, som andre mennesker også blev bedt om at gøre.
Med hensyn til aircondition; vi valgte aircondition € 7 per nat, men på refleksion sandsynligvis ikke virkelig brug for det som værelserne har metal elektriske hylder til at holde varmen ude. Vi fandt ikke disse indtil et par dage ind i vores ferie, så tæt på det i tankerne, da det var september, og du måske ikke har brug for aircondition.
Der er te- og kaffefaciliteter, og i starten er du forsynet med teposer og kaffe / sukkerposer MEN disse genopfyldes ikke efter at have brugt de oprindelige, så du bliver nødt til at købe dem, hvis du ikke tog nogen med dig. Det samme gælder toiletartiklerne. En lille shampoo / balsam / brusegel, men ikke erstattet, når det bruges. Ikke et problem som vi tog vores egen, men at være opmærksom på.
Hotelrestauranten var ikke særlig indbydende. Vi gik hver dag for bed and breakfast mulighed, som var perfekt, men om aftenen var der få mennesker derinde, ingen stemning eller musik og ingen ægte atmosfære. Så vi ikke boede for at spise på hotellet under vores ophold, hvilket var en skam, da menuen lød fantastisk. (På ankomsten i løbet af vores første aften med vores sager fra taxi drop off, gik vi ind i restauranten i stedet for at gå ind rundt på siden og blev bedt om at gå tilbage ud og rundt på siden - ikke groft, men stadig ikke meget indbydende. )
Rengøring begynder ret tidligt på hippocampus, normalt lidt støj / rengøring fra omkring 6. Klokken 30 - 7 om morgenen, men selvom det vækkede mig, generede det os ikke.
Med alt dette sagt havde vi en dejlig ferie og ville foreslå at gå til en afslappende og behagelig ferie igen. Jeg var bare lidt skuffet over de anmeldelser, der sagde, hvor stor servicen var, hvor inkluderende alt var, og hvordan det virkelig føltes at gå hjem, en rigtig venlig familie følelse, som jeg ikke følte det. Jeg kan kun tænke, at nogle af disse anmeldelser er skrevet af faste kunder til hotellet, der har været at gå år efter år.
Tak Hippocampus for et fantastisk ophold!
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering