Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Shangri-La's Rasa Sayang Resort & Spa

Besøg hotellets website
Billeder fra rejsende (3304)
Værelse og suite (828)
Billeder fra rejsende (3304)
Værelse og suite (828)
Video
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice Vinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Pool
Roomservice
Forretningscenter med internetadgang
Fitnesscenter
Gratis parkering
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Spa
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Shuttle-service
Lufthavnstransport
Wi-fi på offentlige områder
Morgenmad inkluderet
Renseri
Mødelokaler
Tennisbane
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Børnepasning
Voksenpool
Udendørs pool
Morgenmad tilgængelig
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Familieværelser
Tilgængelige rygerværelser
Handikapegnede værelser
Køleskab på værelset
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
God udsigt
Romantisk
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Tilbud og Meddelelser:Pakketilbud
Hoteltilbud
Placering
Fuld visning
Kontakt
Batu Ferringhi Main Road Kampung Tanjung Huma, Batu Ferringhi, Penang Island 11100 Malaysia
Navn/adresse på det lokale sprog
E-mail til hotellet
Sådan kommer du derhen
Penang International Lufthavn21 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.921)
Filtrer anmeldelser
1.220 resultater
Medlemsvurdering
913
227
51
16
13
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
913
227
51
16
13
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 1.220 anmeldelser
Anmeldt for 3 dage siden fra mobile enheder

Vi boede på værelse 2401. Kom med taxa fra Georgetown - ca 45 MAR. Fin indtjekning med mange informationer. Portøren kunne heldigvis gentage dem. Værelset var med stor seng, lille sofa, badeværelse med brus og kar. WiFi fungerer også fint. Der er afternoon tea med...Mere

Dato for ophold: december 2018
1  Tak, KoimaruSkaarup
Svar fra SL_Penang1, Manager hos Shangri-La's Rasa Sayang Resort & SpaSvarede for 2 dage siden
Google Oversæt

Dear KoimaruSkaarup, Thank you for sharing your wonderful stay experience with us. We are pleased to hear that you had...Mere

Anmeldt d. 4. marts 2017

Fantastisk resort. Standartværelset er stort med kæmpe seng og alle fornødenheder, frisk frugt, minibar, kaffe og the og rengøring 2 gange om dagen. Smuk have og ualmindelig flot morgenmadsbuffet. Aldrig set større. Stranden er fin dog er vandet uklart og blev ike brugt. Personalet særdeles...Mere

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Finn a
Svar fra SL_Penang, Manager hos Shangri-La's Rasa Sayang Resort & SpaSvarede d. 6. marts 2017
Google Oversæt

Dear Finn a, Thank you for sharing your wonderful stay experience with us. We are happy to hear that you...Mere

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Min kollega indså, at hendes laptop manglede ved ankomsten til hotellet og concierge personale var yderst hjælpsomme at kalde lufthavnen taxi og lufthavn tabt og fundet at forsøge at hjælpe med at finde den manglende laptop. Vi er taknemmelige for, at det til sidst blev...sporet og fundet. En stor tak til concierge personale for deres venlige bistand.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra SL_Penang1, Manager hos Shangri-La's Rasa Sayang Resort & SpaSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 6. oktober 2018

Min kone og jeg opholdt sig på denne udvej mellem den 15. og 28. september 2018, det var vores andet besøg efter at have nydt et 14 nætters ophold i påsken i 2017. Ved begge lejligheder valgte vi indkvartering i Rasa-fløjen, selvom vi på vores...seneste ophold reserverede et superior-værelse snarere end et Premier-værelse, som vi havde reserveret til vores tidligere besøg. Vi følte at vi ikke havde brug for den ekstra store indkvartering, der tilbydes af Premier-værelset, men havde dog ikke indset, at Superior-værelset ikke havde fordel for en balkon, og alle værelser i denne kategori overset parkeringspladsen og vejen. Selvom vi reserverede vores indkvartering gennem en agent (det var betydeligt billigere end bookinger direkte med hotellet) kontaktede jeg hotellet for at forhøre sig om omkostningerne ved opgradering til et værelse med balkon. Efter 2 uger fik jeg ikke svar, så jeg kontaktede dem igen og fik at vide, at den eneste mulighed var et Premier-værelse (jeg antager, at på grund af det forsinkede svar blev alle Deluxe-værelser udsolgt) og det ville koste yderligere 1, 265 på hotellets nuværende valutakurser. Jeg afviste dette tilbud af to grunde, for det første fordi jeg havde reserveret opgraderingen gennem mit rejsebureau, ville prisen have været mellem 600 og 700 og vigtigere følte jeg min loyalitet over for udvej blev misbrugt og kun set som en mulighed for at opkræve højere priser . Meget korrespondance fulgte hvor jeg fik at vide, at hotellet ikke tilbudt rabatpriser. Dette viste sig at være usande, da et antal gæster, vi talte til, blev tilbudt i udvej opgraderinger til en betydeligt lavere pris end vi blev citeret, som derefter blev reduceret med yderligere 50%, da de afviste det oprindelige tilbud. Under vores korrespondance blev det klart, at "Best Price Guarantee" kun betyder, at prisen, der tilbydes af udvej, er den bedste pris, de er parat til at tilbyde. Det betyder ikke, at lavere priser ikke er tilgængelige andre steder. Mange hotelkæder tilbyder gavn for tilbagevendende gæster, herunder rumopgraderinger, når de er til rådighed, en komplementær flaske vin eller en fuld frugtskål. For at undgå skuffelse bør du ikke forvente noget fra dette hotel, da det ikke giver noget Da vi besøgte i 2017, kunne Rasa-vingerne nyde en frisklavet engelsk morgenmad i Ferringhi Grill. Mens æg stadig er tilberedt på bestilling, er andre ingredienser nu buffetformet, hvilket resulterer i stuvede bagte bønner og bløde hashbrune. Efter min mening er dette ikke acceptabelt i et 5-stjernet hotel og især Rasa Wing gæster, der har betalt en præmie for højere kvalitet. Tilvejebringelsen af ​​cocktails og canap s er også blevet reduceret betydeligt, gæster kan ikke længere lave deres egne cocktails eller blande deres egne drikkevarer, og kanapaserne er klart klarlagt på et stramt budget. Kundetilfredsheden er nu klart sekundær for at reducere omkostningerne. Ledelsen er nu usynlig og klart uinteresseret i kundeoplevelsen. Men på en mere positiv note er de generelle medarbejdere meget ivrige efter at sikre, at din ferie er den bedste, den kan være og altid venlig og tilgængelig for at hjælpe, hvis de kan. Disse medarbejdere er et reelt aktiv, og jeg vil især single out Muru og Bipul på den eneste swimmingpool for voksne og Yan i Rasa Lounge. Haverne er omhyggeligt vedligeholdt og værelset rene spotlessly. Endelig bemærker jeg, at kommunikationsdirektøren reagerer på alle TripAdvisor-stillinger, men jeg beder dog, at han ikke reagerer på denne. Forud for vores besøg markerede jeg en række e-mails for hans opmærksomhed, som han ikke havde lov til at svare på. Jeg har derfor ikke lyst til at læse standard svar fra ham. Desværre var dette vores sidste besøg på dette feriested eller et Shangri-La-hotel.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 6. oktober 2018

Aldrig for sent til at registrere, hvilken vidunderlig uge vi havde på Rasa Sayang. Vi blev forkælet fra start til slut. Intet var for mange problemer for det højt kvalificerede personale, og vi var især imponeret over den måde, lederen gik omkring grunde, engagerende med...gæsterne. Fodmassagen ved poolen var vidunderlig og værd at hver ringgit. Hotellet er bekvemt beliggende til ture i Georgetown eller i bakkerne. Taxier er billige, og der er et busstoppested lige udenfor. Fødevarer er fremragende, valg sind - boggling og måltidet vi havde i Feringgi var usædvanlige. Forkæl dig selv. . . du vil ikke fortryde det!Mere

Dato for ophold: januar 2018
Svar fra SL_Penang1, Manager hos Shangri-La's Rasa Sayang Resort & SpaSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Shangri-La's Rasa Sayang Resort & Spa.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
145 $ - 331 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
shangri-la`s rasa sayang hotel batu ferringhishangri-la`s rasa sayang resort and spashangri las rasa sayang hotelrasa sayang penangshangri las rasa sayang resort
PLACERING
MalaysiaPenangPenang IslandBatu Ferringhi
ANTAL VÆRELSER
304
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering