Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Roomservice
Restaurant
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Renseri
Mødelokaler
Vaskeri
Shuttle-service
Kørestolsadgang
Forretningscenter med internetadgang
Concierge
Røgfrit hotel
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Køleskab på værelset
Familieværelser
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Charmerende
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
Kontakt
Rizal Street, Dagupan, Luzon 2400 Filippinerne
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Clark Field98 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser med mere
111anmeldelser
86billeder
5Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 21
  • 39
  • 26
  • 11
  • 14
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Vis anmeldelser, der nævner
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Vi boede her i kun 1 nat. Boede på værelse 409 som er en 2-personers - værelse. Vi er 3 personer, men det er stadig komfortabelt. De gav os ekstra madras, men 1 kan allerede til to personer, vi fik ikke brugt den ekstra madras. Værelset er rummeligt, som tilbyder kabel-tv, T&, ka
Læs mere
Selvom lille var rent og moderne som var i lobbyen. Service i restauranten var forfærdelig. Vi var en stor gruppe og spiste morgenmad og middag i restauranten, og begge gange var meget længe om at komme og vores ordrer blev der begået fejl. Selv den kontinental morgenmad, som bes
Læs mere
Godt sted til korte sigt ophold på værelset vi bestilte var stort for to personer. Vi er booket i den gamle fløj af hotellet, så som forventet var der tegn på alderdom på værelset. Lagen er ikke så skarpt og hvide. Der var et bidet i toilettet
og klimaanlægget fungerer helt godt.
Læs mere
Det var dejligt at være tilbage til mit foretrukne hotel i Dagupan igen i sidste uge, jeg endte med at bo i 3 nætter. Intet er for meget besvær nogensinde. Personalet er altid hjælpsomme og venlige og altid synes at vise oprigtig interesse for deres gæster.

Jeg boede på den 3. s
Læs mere
Frygteligt! Jeg lavede en reservation på andre gæster, jeg betalte det igennem mit kreditkort. På dagen for deres check-ud, de generet af gæsterne for at betale kontant, idet jeg ikke til at betale til hotel der fysisk og fremlægge den kreditkort, jeg gav loa brev til gæsten , de
Læs mere
Svar fra Natains, Manager hos Lenox Hotel
Svarede d. 3. maj 2017
Dear Ms. Kath, Thank you for your review on our property, it is with these feedback that we are able to improve our services. Upon further investigation, we did receive your message that you were booking in behalf of your guest. However, you failed to inform us that you will be paying for their stay, nor did you mention that you will not be at the property during checkout to settle their account. With regards to your request to charge your credit card manually without your card or your presence at the property, we follow a strict protocol set upon us by our bank. And as much as we want to accommodate the request, we are prohibited by the bank to charge a credit card without the presence of the card and the card holder at the counter. This is a standing policy for most hotels to avoid compromising your credit card and avoid fraudulent transactions to be charged to your account. I am very sorry for the inconvenience this may have cause you and your group, we are working closely with our team to improve our services and amenities. Should you choose to stay with us again, please do let us know and we will be more than happy to give you a free upgrade for the inconvenience caused to you by this incident. You may reach us anytime at 63917-53669-11. Best Regards, Miriam Tiu Operation Manager
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesalMøde- og festlokaler
Billede leveret af ledelsenLenox Hotel
Superior Double
Old room
Old room
Old room
Old room
Forrige
Is there's an inclusive meal?
No I don't think so as I have never asked I always choose from the menu
0 stemmer
Is your hotel accesible to public transportation? We are coming from Manila and will take Victory or Dagupan Bus, will the bus drop us off close to the hotel? We are going to attend Mass at The Manaoag Shrine, how far are you to the shrine?
Hi, the hotel is about 5 minutes away from the victory terminal. You may take a tricycle to the hotel, the fare is about 10/person. The Manaoag shrine is about 1 hr to 1 1/2 hr away depending on the traffic situation. You can hale a tricycle or jeepney in front of the hotel to get around the city.
0 stemmer
Are you hiring right now?
have pool ??
I Don't think they have one. It's just a small property.
0 stemmer
Hi, Does your hotel have elevator for someone who might have difficulty with stairs or can we request for ground floor room if possible? Beth
They have no ground floor rooms but they do have elevators.
0 stemmer
Vis alle svar
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
43 $ - 62 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
FilippinerneLuzonIlocos RegionPangasinan ProvinceDagupan
ANTAL VÆRELSER
34
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering