Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige feriested i Honolulu. Velkommen til Waikiki Beach Marriott Resort & Spa, et godt valg for rejsende som dig.
Honolulu Marriott er et familievenligt feriested med fladskærms-tv, køleskab og aircondition på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis internet for gæsterne.
Feriestedet har roomservice og concierge. Derudover er der pool og morgenmad, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Honolulu. For gæster med bil er der parkering.
Vartegn i nærheden som for eksempel Saint Augustine by-the-Sea (0,1 km) og Statue of Duke Kahanamoku (0,9 km) gør Waikiki Beach Marriott Hotel til et godt sted at bo under et besøg i Honolulu.
Hvis du kan lide italienske restauranter, ligger Waikiki Beach Marriott Hotel i nærheden af The Cheesecake Factory, Taormina Sicilian Cuisine og Arancino di Mare.
Der er ikke mangel på ting at lave i området: udforsk et populært slot som Hale Koa: Iolani Barracks.
Waikiki Beach Marriott Resort & Spa giver dig det bedste af Honolulu lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Meget tilfreds med dette store dejlige hotel, hvor servicen hos - næsten - alle medarbejderne er helt i top. Vi benyttede os af mange af hotellets faciliteter og har kun været tilfredse. Billeje, bar, fitness, ekstra service til rummet, bestilling af tur til Pearl Harbour, strandhåndklæder. Alt "klikkede". Vores rummelige østvendte altan blev næsten slidt, når vi skulle kigge på Diamond Head, livemusikken på nabohotellet og Waikiki Beach lige på den anden side af vejen. Dette er den stille del af Honolulu men her ER en del larm. Værelset dejligt stille når man lukker altandøren. Er meget tilfreds og giver 4,5 stjerner (kun fordi jeg er en rigtig boutique-hotel-type normalt)
Jeg blev glædeligt overrasket over at være på tværs af gaden fra stranden. Hotellet var meget komfortabelt, rent og en anstændig størrelse. Jeg var nødt til at arbejde i et par timer under mit ophold, og wifi var fantastisk, værelset havde et bord (lille), så jeg kunne sætte mit minikontor op. Også en hjørnesofa. Meget behagelig seng og lagner. Det var rent og badeværelset var rent, hvilket er et must. Restauranten nedenunder var god. De havde levende musik om aftenen. Bare et enmandsshow, men underholdende. Der var en dagligvarebutik - ABC butik, hvor du kunne købe færdiglavet mad, sandwich, vand, sodavand, munchies, gaver, T - shirts osv. Poolområdet var rart, men for mange børn til mig. Gratis brug af håndklæder til pool/strand. Det var rart, at du skal have et nøglekort for at gå til din etage, hvilket var en god sikkerhedsfunktion. Gå til butikker, andre restauranter, Starbucks var fantastisk. Vi havde et dejligt ophold. Vil anbefale at bo her!…
Alt var så tæt på. Gymnastiksalen var på 25 timer, hvilket var fantastisk på grund af min tidsændring Du kan ikke se solopgang i Waikiki, du bliver nødt til at køre for at se den. Personalet var fantastisk. Poolen var god, de havde en voksenpool og børnepool. Maden var ok, jeg var ikke kræsen, så jeg var god. Håndklædeservice åbnede kl. 7, så hvis du planlagde en dagstur, er håndklæder let tilgængelige.
Min mand og jeg boede her fra 3/5/22 til 3/12/22. Hotellet er en PERFEKT beliggenhed til Waikiki Beach. Personalet var yderst venligt. Råb ud til RAINBOW på pooldækket. Kan ikke sige nok om, hvor venlig og hjælpsom hun var! Værelset var meget rent og moderne. Ingen telefonopladere på værelset. Værelset sikkert var lidt vanskeligt at åbne ved hjælp af dit kreditkort til tider. Du er nødt til at skubbe kortet og mange gange blev det ved med at fejle. Ingen instruktioner om, hvordan man bruger en kode. Drikkevarer ved poolen var gode. Jeg havde en af de bedste massagebehandlinger i mit liv i spaen i et værelse med et stort billedvindue med Waikiki Beach på tværs af gaden. Den massage tørrede 2 års pandemisk stress væk! Jeg anbefaler stærkt dette hotel. Også receptionen giver en blomst leis ved ankomsten, så ingen grund til at købe en. Hotellet tilbyder også strandstole, og du kan tage poolhåndklæderne med til stranden. OGSÅ fik jeg at vide af en gæst, at de hvide paraplyer direkte på den anden side af gaden på stranden kan bruges gratis, hvis du er hotelgæst? En gæst fortalte mig, at de tog dertil, og barnet, der arbejdede der, sagde, at hvis du er hos Marriott, kan du bruge disse. Jeg fik aldrig at vide dette af personalet, og det var tæt på at vi skulle rejse, så jeg fik ikke tjekket det ud. Jeg ville undersøge det ved indtjekning. Jeg ville bo her igen og tak Marriott for en fantastisk tur!…
Det er meget svært at forkæle Hawaii, men Marriott Waikiki opnåede dette! Jeg opholdt sig i Marriott Waikiki med familie og venner over spring break i en uge. Jeg er bonvoy-medlem og rejser meget og bor på mange hoteller, så denne anmeldelse er en sammenligning med andre hoteller, jeg har boet i bonvoy- og IHG-gruppen. Jeg vil starte med det gode. . . Beliggenheden er perfekt, lige ved stranden med adgang til butikker og restauranter. Hvis du betaler ekstra for et bedre værelse, er udsigten også meget god. Poolområdet er rart, og poolpersonalet var meget venligt, men vores ven skar deres fod på glas i poolen. Med det sagt blev hændelsen styret meget godt og fuld ære til hoteldirektøren, som var 100 % på punkt. Værelserne var meget rart og komfortable, og jeg er sandsynligvis nøjeregnende, men et 4-stjernet, 300 plus dollar et værelse hotel bør have briller eller mindst en kop at drikke vand på værelset. Da vi bad om briller, fik vi Covid-undskyldningen, og personalet var ikke særlig hjælpsomme. Rengøring af værelset var også et besvær, da vi konsekvent bad om, at værelset skulle renses, og ingen dukkede op. Vi bad om dette flere gange og til sidst skete det, men det burde ikke være så svært. Maden i restauranten ved poolen var meget gennemsnitlig. For en 30 dollar burger ville jeg forvente bedre end en lavt niveau fastfood kæde kvalitet. Hotellet var meget lidet hjælpsomt, da vi spurgte om lufthavnstransport og blot sagde "få en taxa eller uber". Jeg ville have forventet, at et hotel af denne kaliber ville være mere nyttigt end det. Personalet i receptionen er hovedårsagen til min dårlige anmeldelse. Mit nøglekort blev annulleret 3 gange i den uge, jeg boede der, og altid på det mest passende tidspunkt, når jeg kom tilbage fra stranden eller med børn osv. Jeg måtte derefter gå ned til receptionen og vente i en 15 minutters kø for at modtage mit nye nøglekort. Ingen undskyldninger for alle disse tilfælde, og en kontorassistent fortalte mig, at det måtte være min skyld, at jeg havde kortet i nærheden af min pung eller nøgler. Hvis et nøglekort ikke kan være i lommen ved siden af en pung, er det ikke egnet til formålet. Hver gang jeg gjorde dette, blev jeg bedt om mit ID. Jeg forstår, at det er vigtigt, men hvad nu hvis jeg ikke havde ID på mig, fordi jeg var på stranden. Da jeg tjekkede ud, ventede jeg igen i 15 minutters kø. Da jeg endelig nåede frem og en receptionist var tilgængelig, gik jeg op til skrivebordet. Ekspedienten (Jeg tror, Yuki var hendes navn) ignorerede mig og fortsatte, hvad hun end gjorde. Jeg ventede cirka et minut, og så kiggede hun op og sagde "Ok nu kan jeg tale med dig", som om jeg ikke skulle være der eller nærme mig hende, før jeg blev ringet op. Jeg fortalte hende, at jeg gerne ville tjekke ud, og hun sagde "regning via e-mail?" (nej "hvordan var dit ophold" eller noget). Jeg sagde "ja tak det ville være godt" og hun sagde så "ok du er færdig her, du kan gå". Jeg sagde vent, kan jeg se, hvad mine gebyrer er? Hun sagde "nej, fordi du ville have en e-mail". Jeg sagde, "ja, men jeg vil gerne tjekke gebyrerne". Hun sagde igen nej. Jeg sagde "har vi virkelig dette argument lige nu. Hvorfor kan jeg ikke se min regning?" Hun sagde modvilligt, at hun ikke kunne give mig min regning, medmindre jeg viste noget ID. Jeg sagde "hvorfor skal jeg vise mit ID, det var godt nok uden ID til at tjekke mig ud". Hun sagde, at jeg kan forklare hvorfor, og jeg sagde undskyld, jeg har hørt nok. Jeg gav id'et og bad om regningen igen, som hun modvilligt derefter gav mig. Dette efter min mening for en, der lige har brugt 3000 dollars på dit hotel over en uge. Personalet i receptionen har naturligvis brug for træning, da denne oplevelse var værre, end jeg har oplevet på et 0-3-stjernet hotel. Jeg vil ærligt talt ikke anbefale dette hotel til nogen, da selvom placeringen er god, var min ferie konstant hæmmet med dårlig service, attitude og ventetid i receptionskøen. Hvis jeg ville stå i kø for hele min ferie, ville jeg være gået til Disney World.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering