Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger Honolulu, er The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort, Waikiki et godt sted at hvile og lade batterierne op. The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort, Waikiki er kendt for dets romantiske omgivelser og beliggenhed i nærheden af gode restauranter, hvilket gør det let at nyde det bedste af Honolulu.
Her er afslappende værelser med fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og du kan holde dig forbundet i løbet af dit ophold, fordi The Royal Hawaiian, A Luxury Collection Hotel tilbyder gæsterne gratis internet.
Feriestedet har roomservice og concierge. Derudover har Royal Hawaiian pool og morgenmad, hvilket giver dig et pusterum i din travle dag. Gæster i bil har adgang til parkering.
Gæster, som bor på Royal Hawaiian kan besøge Statue of Duke Kahanamoku (0,2 km) og Waikiki Beach Walk (0,4 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Honolulu.
Hvis du kan lide middelhavsrestauranter, ligger The Royal Hawaiian, A Luxury Collection Hotel i nærheden af Arancino di Mare, Da Spot og Il Buco at Sand Villa Hotel.
Der er ikke mangel på ting at lave i området: udforsk en populær oltidsruin som The Kaniakapupu Ruins og Hale Koa: Iolani Barracks.
The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort, Waikiki vil gøre dit besøg i Honolulu mindeværdigt.
Vi ankom 5 timer før check in, i Manila tower, fik værelset en time før. Blev anvist behageligt opholdsted med fri kaffe m.v. Morgenmaden var MEGET spartansk men tilstrækkelig. Aftens “happy houer” var med fri vin og øl og mulighed for at spise sig mæt fra et beskeden buffet. Hele dagen fri kaffe og på værelset daglig kildevand. Skønt bad og “japansk toilet” stort rum og flot stor altan med sofa. Super udsigt på 9. Sal
Strandstole og parasoller er fuldstændig en rip off service! ! ! ! Dårligt kørt og DYRT i en uge $420. 00 Personale ved strandtjenester var for unge og hensynsløse. Hele idéen med at tage til Hawaii og slappe af på stranden var SKUFFENDE. Vi hørte det samme fra andre tilbagevendende gæster. De vidste, hvad de kunne forvente af gentagne reservationer. Stole- og paraplyservice var heller ikke fremkommet af personalet med hensyn til at erhverve på daglig basis kun for et par timer. De kunne have informeret os på den første dag! Rejsebureauer kender ikke til denne del af hotellets sekundære franchiseservice. Hotellet vasker deres hænder af dette! Det ville være bedre at blive endnu en nat og få Amazon til at levere stole og paraply dagligt.
Min mand og jeg besøgte 3/17 - 3/21 for at fejre vores 2 års jubilæum. Vi havde en fantastisk tid. Et par uger ud modtog jeg mailen om ejendommen og forplanlægning. Jeg troede, jeg gjorde alt, men faldt fuldstændig fra tankerne om strandstole & paraplyer og cabanas. Jeg var i stand til at få strandstole i 1 dag og havde held med at få en cabana ved blot at spørge, mens jeg var på ejendommen, om de havde en tilgængelig til lørdag. (De har 3 tilgængelige til at booke online, og de andre 2 er reserveret til hotel, antager jeg til VIP'er, grupper eller bryllupspar), hvoraf den ene stadig var tilgængelig for et gebyr på $ 250. Vi er pool-mennesker og hader stolesparespillet, så det er det værd for os Vi spiste morgenmad hver morgen og ventede maks. 15 minutter og havde den samme server hver morgen, hvilket er rart. Ville ønske, at der var en 2. bar/restaurant på stedet, da det bliver meget travlt til frokost. Vi havde det fint med at gå ordentligt afsted og gå på opdagelse lidt. Vi var så glade for hele vores rejse. Da vi kom hjem og pakkede ud næste dag, indså jeg, at jeg glemte ALLE mine badedragter og overtræk. Jeg sendte en e-mail til Risa med gæstetjenester og fortalte hende vores værelsesnummer, og hvor de var, og husholdning havde dem tabt og fundet. Mia med gæsteservice hjalp også med denne proces. De bad mig om at e-maile en forudbetalt forsendelsesetiket, og jeg modtog dem inden for den tidsramme, som UPS sagde. Så en STOR tak til Risa, Mia, housekeeping & shipping. Min mand og jeg er begge i hotelbranchen, og vi er spændte på turen, men ligesom de fleste industrier har hoteller problemer med at få personale tilbage. Selvom der var et par ting, var der ikke noget at klage over. Vi var så glade for vores ferie. Tak allesammen!…
vi rejste fra den nordøstlige kyst til Hawaii for at fejre en særlig familiebegivenhed og udnyttede ekspertisen fra Robin Boyarski, rejsekonsulent hos Valerie Wilson Travel. Hurtigt stik til Robin og hendes team, der sammensatte en rejse for livet! Vi reserverede 4 nætter i Oahu og rejste derefter til Maui for resten eller vores ferie. Vi reserverede vores ophold på Royal Hawaiian i Mailani Tower i et Premier Ocean Front værelse. Hotellet er godt beliggende i hjertet af Waikiki-stranden. Alt var tilgængeligt, og vi havde kun brug for bilservice én gang. Hotellet er smukt og walking i vi følte paradis straks. Indtjekningsprocessen tog lidt tid, men hovedsagelig på grund af tidspunktet på dagen, forårsferien osv. . Vi er en familie på 4 (søn 13 og datter 11) og troede, at vi alle kunne bo i ét værelse på denne korte del af turen, selvom vores rejsebureau foreslog noget andet. Det viste sig, at Robin havde ret. Værelserne var rigtig fine, men super små. Jeg gik til skrivebordet for at se, om der var noget, vi kunne gøre for enten at skifte til et større værelse eller få et andet værelse, der kunne støde op til vores værelse. Indtast den eneste eneste Crystalle Anger (jeg tror, det var hendes efternavn), manager-superstjerne, som gik LANGT AF HIN VEJ for at hjælpe os med at sikre to nye værelser, der stødte op til hinanden. Hun hjalp endda os med at få den bedste pris og bo i samme værelseskategori. Det lykkedes Cryustalle at ordne vores morgenmadspakke, som på en eller anden måde blev forvirret i hotellets system. Hun tilbød at give os sit mobiltelefonnummer til at sende en sms, når alt var klar, og fortsatte med at kontakte os under hele vores ophold. Vi fik talt en del med hende, og hun fungerede som en utrolig kilde til information. Mere end det vil hendes venlighed, empati, nysgerrighed og engagement i kundeservice aldrig blive glemt, og hotellet er bedre, fordi hun er ansat der. Ok, så efter at vi alle fik afgjort, udforskede vi ejendommen. Waikiki Beach var ikke lige, hvad vi forventede, da vi tænkte på Hawaii - selvom det bestemt var smukt, var poolscenen og stranden utroligt overfyldt. Vi forsøgte at få en drink på Mai Tai Bar, og alle pladser langs baren var "reserveret", og efter at have forsøgt at få en barbuds opmærksomhed, fik vi at vide, at vi ikke kan bestille i baren og skal gå til gå " sektion. . det var lidt mærkeligt og afskrækkende som et første indtryk. Jeg nævner kun dette, fordi det ser ud til, at hotellet var lidt underbemandet i lyset af belægningen. Den anden ting at bemærke er, at poolen på Royal Hawaiian er lille, og pool-/strandservicen drives uafhængigt af hotellet, og alle reservationer af stole, cabanas, strandservicestole skal køre gennem denne uafhængige leverandør. Efter at have talt med dem på vores anden dag, lod de mig vide, at alt fyldes op tidligt om morgenen, og du skal faktisk bestille en dag i forvejen for at sikre noget den næste dag. Da jeg spurgte om at få reserveret pladser den følgende dag, grinede de og sagde, "i morgen er alt også fyldt. Bookingen starter kl. 7.00, og køen begynder at danne sig kl. 6.00." Dette var en kæmpe skuffelse og stort set den eneste n negativ om hotellet. Når alt er sagt, er Sheraton-poolen lige ved siden af og åben for gæster på Royal Hawaiian - du kan også opkræve mad og drikkevarer (og cabanas) til Royal. Det er her, vi tilbragte vores pooltid, hvilket var perfekt. Frokostrestauranten ved Sheraton-poolen var også fantastisk. Børnene elskede at have en tømmerflåde/rør til havet - du kan medbringe en eller købe dem der - ABC Store har det hele. Siden vi rejste fra østkysten blev vi alle jetlagget. Da vi alle vågnede super tidligt, besluttede vi at hoppe i en taxa og finde et sted for solopgang. Vi lavede lidt research og fandt, Makapu'u Beach. Dette er et must. Det var omkring en $70 cab ride hver vej, men det værd. Vi udforskede området og befandt os derefter at slappe af på lavasten i trance og se den smukkeste solopgang. Dette var også perfekt til at afkrydse vores liste, mens vi var jetlagget, da det at se en solopgang var på vores prioritetsliste. Mens vi var i Oahu (i) så vi solopgangen; (ii) tog på en privat tur til Pearl Harbor - kæmpe shout out top Matt fra Diamond Head Vacations (privat tur), som ved en masse om Oahus historie og er et Pearl Harbor encyklopædi, (iii) kørte til observatoriet på toppen af Puu Ualakaa State Park " Rolling Sweet Potato Hill " ; og (iv) vandrede Diamond Head. Restaurantens højdepunkter inkluderede: Monkey Pool - pas på vores fyr Bailey, en fantastisk fyr med en super glad/venlig opførsel fra Minnesota, Tommy Bahamas, Taormina Sicilian Cuisine, Rum Fire (Sheraton) og Nico's Pier 38 (bedste tunfisk) ! ! ! Samlet set var det et fantastisk ophold. Bortset fra poolsituationen er hotellet perfekt og med Crystalle og resten af personalet, utroligt imødekommende.…
Vi var meget tilfredse med vores ophold på Royal Hawaiian. Personalet var utroligt venlige og hjælpsomme. Vi boede i en familieloftssuite og havde masser af plads og nem adgang til poolen og alt det andet, hotellet havde at tilbyde. Suiterne ligger i stueetagen, så du behøver ikke bekymre dig om elevatorer. Vi var i stand til nemt at få førerhuse til at udforske Pearl Harbor og Diamondhead Crater, og reserverede strandstole eller cabanas til eftermiddagene (hvilket var nemt at gøre online forud for vores ophold). Hotellet er også meget centralt beliggende med masser af shopping, restauranter og "scene" inden for gåafstand. Hotellet er smukt og unikt, og vi vil helt sikkert blive her igen.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering