Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tower Square Hotel Springfield

Billeder fra rejsende (97)
Værelse og suite (53)
Spisesal (4)

Om

Nr.8 af 9hoteller i Springfield
Sted
Renlighed
Service
Værdi
GrønneForløbere GrønPartner
Stedets faciliteter
Restaurant
Roomservice
Fitnesscenter
Gratis internet
Flersproget personale
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Indendørs pool
Internet mod betaling
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Opvarmet pool
Renseri
Selskabslokale
Vaskeri
Wi-fi mod betaling
Wi-fi på offentlige områder
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Mellemklasse

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
58restauranterinden for 0,5 km
16seværdighederinden for 0,5 km
409anmeldelser
5spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 85
  • 161
  • 88
  • 52
  • 23
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
+1
Har til at rangere som den værste Marriott oplevelse, jeg kan huske. . . Fra indtjekning til check-out (da jeg e-mailede til hotellet om en fejl og fik ikke svar) . Første, var det svært at nå ud til hotellets indgang (ikke deres skyld - men kun være opmærksomme på - og det var der så meget byggeri arbejdsredskabernes biler parkeret langs kørsel - ingen i check-in-så det var ikke bare folk at tjekke ind før du flytter deres bil - man skulle tro, at i betragtning af det store udfordringer i byggeriet dette kunne være noget, der kunne være et problem var) . Mit værelse, selvom på øverste etage ofte lød som om jeg var midt i en motorvej - jeg fik at vide at de ville give mig en udsigt til floden - se vedlagte billede - det er mere en motorvej på check-in-udsigt. Lidt lydisolering kunne være nyttige - som altså, den første aften var der byggeri lige uden for at lyde forstærkes denne oplevelse (en anden person deltog i konferencen havde en lignende oplevelse på Sheraton på den anden side af gaden på et nederste etage - hun sagde, at hun var flyttet til en højere etage, og det var meget bedre - desværre den højere etage på Marriott ikke hjælpe) . Så pas på, hvis du bliver tilbudt en "river view'. Med et positivt indtryk de er Susan til kongrescenteret. Værelset var standard Marriott med advarslen, det virkede lidt slidte og badeværelset en anelse kompakt (se billedet - et håndklæde på gulvet var den eneste måde at holde døren åben). Værelset havde en ekstra feature i en stor slagserie box (se billedet) - Jeg spurgte hvad det var for og i stedet for svaret på mit spørgsmål personen i receptionen (jeg havde gik ned til forespørg) sagde: "du skal bare ikke røre ved det". Efter at have været i nat, da et hotel må have adgang til en sådan kasse i et andet hotel jeg spurgte, om hun kunne se hvad det var - hun kom tilbage efter et stykke tid, og sagde, at det kunne være den AC om ordet, men igen gentagne 'bare ikke vakt røre den' (var jeg kunne trække håndtaget bare for at se hvad der ville ske hun bekymret? ) . Men jeg tog videre, jeg har vedhæftet et billede af det tegn, der var i hvert enkelt elevator lobby på hver etage. . . . Sin pegefinger over folk til at være klar over for støj osv. - jeg kan desværre ikke læse de andre anmeldelser inden jeg bestiller min hotel eller om jeg måske kunne have indset på forhånd hvorfor de har brug for dette tegn. Svar til alle de spørgsmål Men modtagelsen lagt op til besøget værd. For at tage et andet eksempel, mit værelse, helt i enden af af gangen havde en dør bogstaveligt talt delte en doorjam med opgangen/brandudgang. En aften på tæt ved midnat, jeg gik ned til garagen for at sætte nogle ting i min bil - så jeg trak min dør, jeg fandt den branddør blokeret åbent. Ikke et godt tegn. Jeg stoppede i receptionen på min vej tilbage og Herren's svar var at grine lidt - eller i det mindste syntes han underholdt til mig. Kun når jeg insisterede på, at det ikke forekommer mig en fantastisk situation gjorde han gå og hidkalde sikkerhedsofficeren - efter lykkebringende børn ofte gør det. Sikkerhedsofficeren var den bedste person, jeg mødte under mit ophold - han tog min bekymring alvorligt, gjorde opmærksom på, at dørene ikke låses selv når det ikke noget, men kom op til at vurdere blokeret åbent og løse problemet. Jeg kunne blive ved, men det ville bare være mere af det samme. De ord, der kommer til at tænke på er ikke stille, god service, er denne bekymring personale, frisk miljø. . . Lige det modsatte. En sidste tanke - jeg gjorde det tilbud om ekstra point i stedet for værelset serviceres hver nat - desværre var de ikke krediteres. Da jeg e-mailede til hotel, de har aldrig har svaret; til sidst jeg har besluttet at ringe til og de så ud og sagde, at de ikke har en rekord, at jeg havde taget sig op ad det tilbud - når jeg kan være forvisset om dem - jeg havde ikke haft service nogen af de nætter i mit ophold de gjorde det siger at de ville mit kreditkort det, og for at være fair jeg har nu har modtaget de punkter. Ikke nogen stor ting, men blot endnu en lille ting, der syntes at opsummere hvordan de behandler gæster - det var ikke det, der er så meget, som det var, at de kunne ikke engang svare på min e-mail - jeg spildte mere tid på point end men jeg tror ikke, at det var en ting var værd at opleve et symbol. . . Efter alt det jeg kunne ikke engang få et par punkter, jeg havde fået. Som bemærket, mens ikke den mest pris venlige mulighed er tæt på de Convention Center - men jeg tror, at når jeg er næste i Springfield jeg vil bo på den anden side af gaden på Sheraton.
Læs mere
Tre-dages møde, så er mange mødelokaler og de ansatte var god til at holde det hele gik glat. Gåafstand til butikker og restauranter. Sengene var behagelige, men klimaanlægget i værelset er lidt støjende.
Læs mere
Jeg ønskede at skrive en anmeldelse, så skal udtrykke hvordan personalet på dette hotel var så hjælpsomme og gik langt ud over at medvirke til at løse mine egne fejl. Tidligere i denne uge, jeg forlod min computer taske ind i lobbyen ved et uheld, og så ikke være klar over det, før jeg var i Boston. Jeg ringede til hotellet og Victoria var yderst hjælpsom. Hun fandt hurtigt en taske og sendte det tilbage til mig fra den ene dag til min næste rejse så jeg ville have det. Jeg er meget taknemmelig for at hun og hendes medarbejdere har hjulpet med til at holde denne situation fra ved at blive et stort rod for mig!
Læs mere
Først har jeg boet på mange Marriotts før, hvor dette var langt det værste Marriott jeg nogensinde har boet på. Jeg betalte $275 . 00 Grundprisen for en lørdag aften, hvilket var meget højt i min mening, men det var en lørdag så jeg formoder, at det var i sagens natur. Til den pris, jeg betalte, havde jeg forventet en meget fin Marriott. . . Men det var det ikke. Første, parkeringspladsen vejledning var ganske vanskelig og koster $ 17 . 00 Pr. dag/nat. Parkering i IKKE er inkluderet i opholdet. Vi gang i fra at parkere i garagen til hotellet og på gulvet, tæppe og elevator var meget beskidt! Lobbyen var ok, men det kundeservice fra receptionen var det værste jeg nogensinde har haft på et hotel. Meget kort med min og var ikke til at besvare eventuelle spørgsmål, som jeg havde omkring placeret til at spise i nærheden. I løbet af aftenen, jeg havde svært med at tilslutte mig med hjælp, men med en elevator og en anden alvorlig attitude. Hun sagde, at der var et skilt på væggen referrerede til at sted min værelsesnøgle i hullet og der var et " klart tegn lige der". Men skiltet var meget gamle og beskidte, og var 100% ikke kan læses ved første øjekast. Hvad angår værelserne, badeværelset var meget lille og sengetøjet var gammelt og sengetøjet hullet. På væggene har en meget gammel tapet på dem og gjorde værelserne meget mørkt og dystert. Det var alt i alt en meget ubehagelig hotelværelse. . . . Har jeg nævnt grundprisen var henved 275 . 00 Per nat? ?
Læs mere
Vi havde et fremragende ophold for nylig i Springfield Marriott. Den gang var de 75 fra 1700-års fødselsdag for min partner og hotellet kunne ikke have været mere imødekommende. De overraskede os med en morgenmad kupon og opgraderet vores værelse. Både i receptionen og personalet i restauranten var fantastisk. Og vi var imponeret over hvor godt det er bevaret. Selv om ejendommen var sandsynligvis bygget omkring 30 år siden, indretningen er frisk og det er helt rent. Vores værelse, mens små, var meget komfortabel - fantastiske seng, og varmen/Airconditionenhed var forholdsvis roligt. Badeværelset var ganske lille, men bruseren havde fantastisk varmt vand og vandtryk og var super rent. Beliggenheden af dette hotel er fremragende til at besøge byens centrum Springfield - bare et par korte gåtur til den Sprinfield museer og de studerende Prince/Fort restaurant. Vi har virkelig nydt vores ophold på Springfield Marriott - vi kan varmt anbefale det.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
133 $ - 203 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
marriott springfield hotel springfield, springfield marriott
TIDLIGERE KENDT SOM
Springfield Marriott
PLACERING
USAMassachusettsSpringfield
ANTAL VÆRELSER
262
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering