JW Marriott San Antonio Hill Country Resort & Spa
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
JW Marriott San Antonio Hill Country Resort & Spa er et perfekt valg for rejsende, der besøger San Antonio. Det tilbyder luksuriøs stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne har fladskærms-tv, aircondition og køleskab, og Jw Marriott San Antonio Hill Country Hotel gør det let at komme online med internet.
Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som feriestedet tilbyder, for eksempel roomservice. Derudover har gæster adgang til pool og morgenmad. Som en ekstra service er der parkering for gæsterne.
Hvis du kan lide italienske restauranter, ligger Jw Marriott San Antonio Hill Country Hotel i nærheden af Grimaldi's Pizzeria- Stone Oak, 46th St. New York Style Pizzeria og Iggy's Italian Ice.
Nyd dit ophold i San Antonio!
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 1.961
- 762
- 304
- 172
- 130
- Filtrér
- Dansk
Ønskede et tilbagetog væk fra Houston og forskede meget i Houston-resorts, før jeg valgte JW Marriott-bjerglandet. Bekvemt placeret 20 minutter eller deromkring fra San Antonio, du er væk fra byen, men stadig praktisk nok til middag ude, hvis du vil.
Først og fremmest - der er et udvejsgebyr (som jeg mener er en fidus, da dette bare nemt kan samles som en del af værelsesgebyret). De fordele, du får, gives normalt alligevel til elitemedlemmer. De er også billige på den gratis morgenmad for elitemedlemmer og kræver, at du spiller et tillæg. Det er en fantastisk morgenmad med tonsvis af tilbud, men jeg kan blive bedre i Asien uden noget "supplement". Så tab af 2 stjerner.
Selve hotellet er enormt, med en massiv lobby med flere niveauer, tonsvis af siddeområde, enorm udendørs græsplæne + resortkompleks. Ildsteder overalt, og sjov julepynt og aktiviteter. Masser af fordele for børn. Værelserne selv er store, masser af plads, meget komfortable, store badeværelser, kan helt sikkert leve deres i længere tid og være komfortable. Åh ja, og store tv'er.
Personalet er relativt venligt, men det udendørs personale kunne have været meget bedre. Jeg havde brug for hjælp til at finde rør og mødte det mest uvenlige personale (tilbød ikke engang at hjælpe mig med at få nogen eller vise mig vejen). Min kone fik også to behandlinger i spaen ($ 600 +), men jeg var ikke i stand til at nyde spa-området med hende, fordi jeg ikke selv fik en (så vi var tvunget til at være adskilt i en del timer) . Gætte penge kan ikke engang købe god service. Endnu en stjerne af.
Alt i alt. Denne ejendom er et sjovt ophold, men skal stadig arbejde på nogle af tjenesterne. Vil sandsynligvis tjekke andre hoteller, før jeg kommer tilbage.
Jeg fandt, at den overordnede service af denne type resort var fuldstændig mangelfuld og ude af stand til at fejlfinde et problem. Min mand og jeg bestilte en pakke og leg, som min datter kunne sove i, da vi indså, at sengen ville være skadelig for hendes helbred.
Til sidst før bistaderne ikke ville stoppe, tog vi hende til skadestuen. At sige, at det var den ene ting efter den anden, var en underdrivelse. For den pris, vi betalte, ville jeg tro, at der ville have været mere service og støtte, da mit barn havde allergiske reaktioner på noget på deres hotel. Men det føltes, som om de kunne være ligeglade. Det blev vist af lederens manglende evne til at tale med mig, da jeg rejste... Jeg venter stadig på det telefonopkald, 3 dage senere slet ikke noget opkald.
Den eneste grund til, at jeg gav det 2 stjerner, var for den service, vi modtog på Cibolo Moon og vandlandet. Ellers ville jeg tøve med nogensinde at vende tilbage dertil, og det vil jeg sandsynligvis ikke.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering