Først vil jeg starte med Super Inn er tidligere kendt på Knights Inn. Den efter modtagelsen fik vi har stadig den Knights i de trykte medier på det. En kæreste og jeg havde en tur planlagt for Tucson i sidste uge. Jeg har haft lavet aftaler på forhånd et par dage tidligere og havde reserveret et hotel med hoteller. com. Jeg ønskede at sikre, at vi havde et hotel med 24 timers reception service fordi jeg vidste, at vi ville ankomme sent, da den kørsel fra San Diego tager ca. 6 timer. Vi ankommer omkring 1 : 30:00 for at checke ind. De to mænd bag disken (en af dem ejer) kunne ikke finde min reservation. Det tog omkring 10 minutter for at de kan finde ud af, at det endelig udskrevet på bestilling liste, selv efter jeg formuleret mit navn. Alligevel forsøger at fyren sætter mig i en ryger værelse, da jeg havde reserveret en ryger værelse. Han sagde, at han ikke fik nogen, ikke-ryger værelser til rådighed. Jeg er irriteret over det faktum, at du tager så lang tid at tjekke ind, men allerede nu mit værelse er ikke til rådighed. Han fortæller mig at køre to hoteller ned til det andet hotel han ejer Super Inn, og de vil give mig et ikke-ryger værelse der. Så jeg kommer tilbage i bilen og køre til den næste hotel. Da jeg ankommer jeg bede om en pige bag skranken, hvis hun kan give mig en bedre pris for den første aften, da vi er ved at kontrollere i så sent og på grund af den besværet med at være nødt til at gå til et andet hotel. Hun siger nej. Jeg vil gerne ind i hotellet ved siden af og jeg vil komme tilbage, hvis jeg ikke kan få et værelse der. Jeg havde ikke lyst til at give denne virksomhed nogen af mine penge, for på, hvordan jeg har været behandlet allerede. Lang historie kort et hotel ved siden af var mere end dobbelt så meget så jeg kom tilbage. Den uforskammede pige bag skranken mig og fortæller os kontrol " hun lægger os i et nyligt renoveret værelse, og hun mener, at jeg vil elske det". Ok uanset hvad. Det er allerede sent nu og jeg er udmattet efter den lange dag, jeg ønsker, er at få til værelset, bruser, og overnatte. Vi åbnede døren til vores værelse, og se en ok udseende seng og opsætning men er ramt af en overvældende muggen lugt. Jeg sætter min taskerne ned og gå til badeværelset. Der er tre forskellige former for døde insekter på badeværelset disken også virussen ligger spredt ud over hele vasken-lort. Håndvask, spejl, og væggen er dækket af beskidte sorte pletter som nogen satte beskidte moppe vand overalt. Bruseren er dækket af det gule rester og der er bogstaveligt talt en-lort plet på toiletsædet. Det er topmålet for mig. Da telefonen på værelset virkede ikke jeg var nødt til at prøve og finde nummeret til receptionen for det var ikke registreret nogen steder. Jeg endte med at ringe til first hotel og fortalte fyren jeg for det første havde talt med den sag. Han nægtede at gøre noget ved det og jeg bad om at tale med ejeren, der var der. Han fortalte mig, at han allerede har forladt. Jeg krævede, at han sende en person for at gøre rent på værelset og han lægger på mig. Er der tydeligvis ingen fornemmelse af disse personer, så jeg besluttede at snakke lige få lidt søvn og får husholdningen kommer først, når jeg vågner så de kan rent og jeg kan komme ud. Da vi vågner om morgenen min ven ikke kan trække vejret, hun er kvælning. Hun bogstaveligt talt ikke kunne trække vejret fra at bo i det værelse. Jeg gjorde noget mere forskning og fandt personalet i receptionen for at få dem til at sende en person til rent nummer. Kvinden i receptionen sagde, at hun kunne bare ikke sende en person for at rengøre den, at hun ikke vidste hvor de var, og det virkede ikke at være. Jeg fortalte hende, hun var nødt til at finde en person med hensyn til disse betingelser er utilfredsstillende og uhygiejniske! ! Hun lægger på mig. Jeg er følelsen besejrede så jeg kalder hoteller. com for at se, om der er noget jeg kan gøre. De ender med at give mig en kvittering for den første nat, og at ringe til hotellet og få dem til at tilbagebetale mig for den anden dag, og det var kun, hvis jeg checkede ud. Ja, selvfølgelig! Jeg ønskede at komme ud så hurtigt som muligt. Vi snupper alle vores ting og straks tage til receptionen. Den enkelte kvinde fortæller mig til at holde fast ved vi vente 15 minutter, mens hun går hånd i nærheden, og tager andre telefonopkald, at ignorere os. En anden mand kommer ind og spørger, hvad værelse vi havde boet i, vi fortalte ham nummeret og damen bag skranken fortæller han ikke! Du var ikke meningen at bo på det værelse, det er unrentable se feltet af, hvor mange det er ikke meningen at det skulle være lejet ud. Men giver os et andet værelse, og prøver alt for os at bo, så de kunne holde vores penge for den anden dag. Jeg vil ikke have noget at gøre med dette sted så jeg nægter. Tøvende de refundere mit kort i den anden nat, og vi forlader. Endelig kommer vi til vores dejlige hotel, og jeg går direkte til badeværelset til bruseren af en tidligere hotel off svineri. Når jeg tager på mit tøj, jeg ser store bid på min ryg, fødder og ben. Selvfølgelig de tidligere scummy hotel ville have insekter. Nu er jeg dækket af væggelusbid. Moralen af historien ikke bo på Super Inn eller Western Inn. Ulækkert og Ulækkert, lyve, snyde ejer og personale. Jeg ringede til at klage til hoteller. com igen efter at have overværet de os på en unrentable værelse og de lod mig vente for at bekræfte den historie med hotellet. De nægter det. Som virkelig! ? Sikke en overraskelse.…