Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

San Pawl Hotel

Hotellets websted
Blacktail Street, St. Paul's Bay, Island of Malta SPB 3010, Malta
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 4 websteder mere!
Professionelle billeder
San Pawl Hotel
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 1.061 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 128
  • 289
  • 278
  • 168
  • 198
Se anmeldelser for
251
444
99
11
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    3,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    3 af 5 stjerner
  • Værelser
    3 af 5 stjerner
  • Service
    3 af 5 stjerner
  • Værdi
    3,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    3 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Hebraisk først
  • Ungarsk først
  • Italiensk først
  • Polsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Horsens, Danmark
1 anmeldelse
1 af 5 stjerner Anmeldt 8 juli 2015

Jeg havde lavet en booking igennem booking.com, og havde lavet en forespørgsel på at bede om en dobbelt seng, et værelse på højst 2. sal og om det var muligt at tjekke ind kl. 10 i stedet for kl. 14. Jeg havde fået en bekræftelse fra booking.com om, at min forespørgsel var sendt videre til hotellet. Da vi ankommer til hotellet kl. 10 og forventer at tjekke ind som efterspurgt, bliver vi mødt af den dårligste service og suresete receptionist nogensinde! Imens vi står og taler til hende, tager hun telefonen og lader os vente. Hun er fuldstændig ligeglad med vores forespørgsel, vi må vente til kl. 14 med at få vores værelse. Vi venter og venter, og da vi endelig får værelset ser vi at det er på 4. sal og uden dobbeltseng! Vi går ned i receptionen og forklare, at vi gerne vil bede om en dobbelt seng, og om det er muligt at få et værelse på højst 2. sal (da jeg er højdeskræk )som vi havde efterspurgt allerede en uge før ankomsten. Hun laver himmelvendte øjne og spørger hvad der er i vejen med vores værelse på en yderst flabet måde og besvare op til flere gange telefonen imens vi taler til hende. Dagen efter er der en ny receptionist og vi spørger igen om det er muligt, at få et andet værelse med dobbelt seng. Hun er lige så flabet og har en attitude som på ingen måder er service minded. Til sidst lykkedes det os at få et værelse på 2. sal ! - dog uden dobbelt seng. Jeg havde desuden betalt ekstra for, at få et værelse med aircondition, og det var der såmænd også på værelset. - det kunne dog ikke styres/reguleres fra værelset hvilket man normalt kan, det skulle man gå ned i receptionen og bede om. På værelset var en balkon (som der også var betalt ekstra for) på balkon døren sad en censor, som slukkede for aircondition hver gang man åbnede døren. Det er i princippet fint nok, men den startede ikke igen når man lukkede døren! for at få tændt aircondition igen, skulle man gå ned i receptionen og bede om at få det tændt. Som i nok kan regne ud, gad man ikke bruge balkonen særlig meget da det resulterede i, at aircondition slukkede hver evig eneste gang man åbnede døren, og man skulle en tur ned fra 2. til stueetagen. Poolen var så beskidt og grumset, at man ikke engang kunne se bunden og der flød rundt med døde insekter i vandet. Alt i alt var det en utrolig dårlig oplevelse, at være på Hotel San Pawl Malta, og jeg vil ikke anbefale det til nogen ! Magen til ukompetent, sur og flabet personale skal man lede længe efter.

  • Overnattede Juli 2015, rejste som et par
    • 1 af 5 stjerner Værdi
    • 1 af 5 stjerner Værelser
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Denise L
sanpawlhotel, General Manager hos San Pawl Hotel, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Denise L, Thank you for taking the time to post your review regarding your recent stay at the San... Mere 

Vordingborg, Danmark
Bidrager på niveau
33 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 46 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 7 juli 2014 fra mobile enheder

Hotel San Paul er til 3 *** hverken mere eller mindre. Hotellet er en middel standard, men prisen er også ok. Restauranten er kun til 1 *. Tellerkerne var fuld af gammelt mad i bunden 4 stk. Maden var ikke kogt færdig. Ingen mulighed for at betale for vin/vand kontant før man skal skrive under og love at betale bagefter. Sur tyk dame i receptionen. Ikke ordenligt rengjordt på værelserne. Direktøren var meget hjælpsom og lånte sin egen pc til os da vi SKULLE på internet, men vi kunne ikke købe et kort til en maskine selvom der var 6 ledige.

  • Overnattede Juli 2014
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 2 af 5 stjerner Værelser
    • 2 af 5 stjerner Renlighed
    • 3 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, malertommy
sanpawlhotel, General Manager hos San Pawl Hotel, svarede på denne anmeldelse

Kære Gæst, Tak for din anmeldelse og tak for den kommentar, at jeg har hjulpet dig med din internet, Dens en fornøjelse, og jeg håber at se dig igen snart Mere 

Bidrager på niveau
6 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 6 juli 2014 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var afsted på ferie for at fejre min fødselsdag, men der var godt nok mange ting der bare ikke gik som det var planlagt! Den første aften vi ankommer får vi nøglen til et værelse, hvor der ikke var aircondition, og det var noget vi havde betalt for, da jeg nævner dette for ham der står i receptionen får jeg blot den besked at det kan han ikke føre noget ved lige nu, så vi må vente til dagen efter! Dagen efter nævner jeg så igen at der ikke er aircondition på det værelse vi bor på, og vi altså har betalt ekstra for det så vi vil gerne have ordnet problemet. Damen står bare og kigger dumt på mig og siger så at jamen det værelse i bor på ikke er et suppior rom, så der er ikke aircondition. Jeg siger så at vi ønsker at få et andet værelse da vi har betalt for det, der er så ingen problemer der og vi får et andet med det samme, men uden den mindste form for Undskyld for fejlen! Må vi fejre min fødselsdag og jeg får en gave som indeholder danske kroner og dem gemmer jeg langt væk i min pung, i bunden af min kuffert! (Dette sker onsdag) søndag aften kigger jeg tilfældigt i min pung og opdager at pengene er væk! Jeg spørger min kæreste om han skulle have flyttet dem, men han har ikke set til pengene siden jeg fik dem. Møg rasende går jeg ned og brokker mig og forlanger at tale med manageren med det samme, men belejligt nok er han der ikke går dagen efter, for så noteret hændelsen! Dagen efter kommer jeg igen hen og brokker mig og forlanger igen at tale med manageren, for jeg blot beskeden at jamen han kommer ikke i dag! Møgrasende siger jeg at de skal ringe til ham nu, ellers går jeg til politiet, damen bag skranken er fuldstændig kold og giver mig bare en adresse på politistationen og jeg går derned og får lavet en anmeldelse af sagen! (Og dette er den sidste dag vi er der inden vi rejser hjem) Nu køre der så en sag mellem San pawl hotel og politiet i malta! Jeg er så forarget og jeg sætter aldrig mine ben der igen! Mere 

Nyttigt?
1 Tak, Tine L
sanpawlhotel, General Manager hos San Pawl Hotel, svarede på denne anmeldelse

Kære Fru, Mens jeg tak for din anmeldelse, jeg tror, ​​at jeg har ret til en hviledag, og det er Reson, hvorfor vi har pligt ledere i systemet. Jeg ville have glæde halped dig, hvis vi mødte, men der er ikke meget, vi kunne have gjort enten. Alle vores medarbejdere er tjekket ved indgangen og ved udrejse vi ved ikke,... Mere 

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i St. Paul's Bay

Them, Danmark
Bidrager på niveau
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 6 oktober 2013

Vi var 3 par der havde bestilt vores rejse i januar måned. Da vi ankom blev vi fordelt rundt på hotellet, og det kunne ikke lade sig gøre at blive flyttet tættere sammen. Receptionisten sagde bare hele tiden "I´m not the one in charge here" samtidig med at øjnene rullede runde i hovedet påhende. Tirsdag aften blev vi så tilbudt nye værelser, men det ville koste 5 euro pr. stk, så det afslog vi. Da vi kom ind på værelset virkede det som om at sengene var brugt. hovedpudebetrækket havde aftegninger efter at der havde ligget nogen i sengen - puha. Værelset var ikke særlig rent og sengene knagede og bragede. Hovedpuden var skumgummikugler der var presset ind i en hård tarm. Sommetider havde vi håndklæder og håndsæbe, andre gange havde vi ikke. Det måtte vi så diskutere med receptionen hver gang. Det blev bedre efter vi henvendte os til FDM som så tog kontakt til hotellet., både med hensyn til rengøringen og håndklæderne. Vi havde værelse på øverste etage med en "skøn" udsigt til hustage med alt mulig skrammel. Derudover var vi så "heldige" at ariconditionen stod oven over os og larmede som en kompressor hele døgnet. Teknikeren der kom og kiggede på det sagde at han godt vidste det var et problem, men han kunne ikke gøre noget. Hvis I skal på tur, så brug ikke damen der sidder ved receptionen. Brug istedet den lille købmand der bor lige overfor hotellet. Han er både billigere og bedre. Ellers vil vi anbefale at man tager til Meliha med Dansk folkeferie. Det ser ihvertfald noget bedre ud og så er der en strand overfor hotellet. Vi mener bestemt ikke at hotellet kan trække mere end 2 stjerner med værelsesstandarden, elevatorstandarden og kundeservicen. Receptionen ser meget pæn ud

  • Overnattede September 2013, rejste med venner
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 2 af 5 stjerner Sted
    • 1 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 2 af 5 stjerner Værelser
    • 1 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, bedstebie
sanpawlhotel, General Manager hos San Pawl Hotel, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guests, Thank you for posting your review. It is a great pity that the hotel did not meet you... Mere 

Bidrager på niveau
7 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 8 september 2013 fra mobile enheder

Værelset var beskidt, terassedør i uorden, sengene knager og brager. Løse og beskidte fliser på badeværelset. Poolområdet bliver ikke rengjort, stole og solsenge er beskidte. Den ene elevator virkede ikke, den anden lignede noget der skulle være udskiftet for flere år siden. Vi havde venner på 5. sal som måtte høre på en kompressor til aircondition som larmede meget voldsomt. Vores andet hold venner boede på 2. sal med et toilet der ikke fungerede, dette blev påpeget flere gange men uden at det blev afhjulpet. Standarden på hotellet er bestemt ikke til 3 stjerner. Det positive er at langt det meste personale gør det rigtig godt. Mere 

Nyttigt?
1 Tak, Ivan H
sanpawlhotel, General Manager hos San Pawl Hotel, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Ivan, Thank you for your review and i am sorry that the hotel did not meet up to your... Mere 

Hundslund, Danmark
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 20 juli 2012

Har lige været 14 dage på san pawl hotel og poolen var så ulækker så man slet havde lyst til at bade i den, fyldt med hår og sorte klatter.den blev gjort delvis rent en gang på 14 dage. Sidste gang jeg kommer der.

  • Overnattede Juli 2012, rejste med familie
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 2 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 2 af 5 stjerner Renlighed
    • 1 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
3 Tak, rholsta
Resumé af hotelanmeldelse

Det siger de rejsende

  • Pool-området(10)
  • Aircondition(10)
  • Værdi for pengene(5)
  • Halvpension(3)

434 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (401)
Set
Pool/strandområde (51)
Set
Badeværelse (53)
Set
Værelse/suite (88)
Set
Spisesal (5)
Set
Hotel og udendørsarealer (58)
Set
Udsigt fra værelse (18)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (1)
Set
Andet (127)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (33)
Set
Værelse/suite (5)
Set
Spisesal (19)
Set
Pool/strandområde (1)
Set
Familie-/legeområder (1)
Set
Hotel og udendørsarealer (5)
Set
Andet (2)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af St. Paul's Bay
2.4 km væk
Porto Azzurro
Porto Azzurro
Nr. 3 af 16 i St. Paul's Bay
3.5 af 5 stjerner 1.007 anmeldelser
0.2 km væk
Topaz Hotel
Topaz Hotel
Nr. 15 af 16 i St. Paul's Bay
4.0 af 5 stjerner 903 anmeldelser
1.0 km væk
Dolmen Resort Hotel
Dolmen Resort Hotel
Nr. 1 af 16 i St. Paul's Bay
4.0 af 5 stjerner 2.090 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
1.0 km væk
db San Antonio Hotel + Spa
0.7 km væk
Sunflower Hotel
Sunflower Hotel
Nr. 7 af 16 i Qawra
3.5 af 5 stjerner 480 anmeldelser
8.2 km væk
Paradise Bay Resort Hotel
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning
#