Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Maison St. Charles by Hotel RL

Videresend
Billeder fra rejsende (429)
360
Panoramabilleder (10)
Billeder fra rejsende (429)
360
Panoramabilleder (10)
Pool og strand (35)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Stedets faciliteter
Pool
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Kørestolsadgang
Morgenmad inkluderet
Boblebad
Vaskeri
Flersproget personale
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Handikapegnede værelser
Mikroovn
Værd at vide
HOTELSTIL
Stille
Familiehotel
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
91Fremragende til gående
Vurdering: 91 ud af 100
368restauranterinden for 0,5 km
109seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (1.144)
Filtrer anmeldelser
434 resultater
Medlemsvurdering
130
147
93
35
29
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
130
147
93
35
29
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 434 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Placeringen af ​​hotellet var stor. Langt nok væk fra det franske kvarter, så du kan nyde en rolig nat, men tæt nok til at komme dertil i en 10 minutters kørsel på Street Car. Vores værelse selv har brug for en seriøs opdatering. Væggene var...beskidte med et par huller, det er møbler var lidt busted, og badeværelse døren var for stor, og du var nødt til at løfte det op for at lukke døren. Jeg så et tegn i lobbyen med angivelse af at de gør forbedringer, så det er godt. Jeg kunne også ikke lide at housekeeping kom omkring 8 am. Jeg nød morgenmad og deres åbne gårde. Jeg vil gerne besøge igen, når forbedringerne er blevet foretaget.Mere

Svar fra Michelle C, Manager hos Maison St. Charles by Hotel RLSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg vil helt klart anbefale dette hotel. Vi blev mødt af Adam i receptionen. Jeg vidste da, at vores ophold ville være en dejlig. Adam gav os nyttige oplysninger om vognen. Det var imidlertid disse to afbildede, der viste os en god tid. Under morgenmad...viste de ikke andet end gæstfrihed! Vi bliver igen!Mere

Svar fra Michelle C, Manager hos Maison St. Charles by Hotel RLSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 5. oktober 2018

Vi tilbragte en uge og hotellet var meget rart. Personalet var meget venlige og opmærksomme. Vi havde en gratis varm morgenmad hver morgen forberedt af Alvin & Nolan. De var meget venlige og tog rigtig godt vare på os. Hotellet ligger lige ved en sporvogn...stop, som gjorde at komme rundt i byen meget praktisk.Mere

Svar fra Michelle C, Manager hos Maison St. Charles by Hotel RLSvarede 7. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 3. oktober 2018

Besøg ikke! Besøg ikke! Besøg ikke! Find et andet sted for natten (n). Efter opholder sig i New Orleans en ekstra nat, jeg havde brug for et sted praktisk og ikke at dyr. Godt mit planlagte ophold var reserveret gennem Groupon og var fremragende, men...hotellet havde ikke nogen nytte for den ekstra nat. Jeg besluttede at gå tilbage til Groupon for en hel del. Jeg vælger dette sted. . . hvor jeg beklager! Fra at komme ind på hotellet var min forlovede ikke sikker på. Han påpegede flere ting, han ikke var fortrolig med. e medarbejdere ikke i uniform, sikkerhed, medarbejdere ikke giver et sted for varme og komfortabelt. Jeg, som optimistisk som altid, erklærede, at selv om dette var et mindre hotel i et afstupningssted, var det ikke så dårligt og ikke "skyggefulde" som han gentagne gange kaldte det. Mine tanker var, vi vil være her kun nat. 1 god ting - morgenmaden var fremragende samt de ansatte fyre, der serverer morgenmad. Jeg anmodede om sen checkout og fik at vide 12 var den seneste. Jeg ok det! Godt ved 12 gik min forlovede ned for at trække køretøjet nærmere og bringe vognen op til vores poser. Da vi var klar og vognen var for stor til at køre med lethed i stuen, lagde jeg døren åben med vores poser for at tillade ham at gribe dem, når han kom tilbage. Mens han ventede de få minutter for ham til at vende tilbage, holdt huset ankommet. Jeg fortalte housekeeping de var velkommen til at begynde, jeg var færdig, jeg ventede kun på ham at komme med taskerne. Hun gik rundt om vores varer og begyndte. Inden for et andet minut kom en anden husholderske for at hjælpe hende. Efter den anden dame kom jeg sagde hej kom ind, jeg vil stå udenfor, jer er velkomne til at arbejde. Jeg sagde: "Min forlovede gik lige ned lige før hun ankom." Inden for 2 minutter så jeg måske ham gennem gården. De begge sagde nej, det er ok, du er velkommen til at afslutte. Han kom op, vi læste vores ting og derefter tilbage. Godt i går bemærkede jeg på min cc erklæring, dette hotel opkræve mig 4 ekstra gebyrer på i alt en ekstra $ 45. Efter at have ringet over 6 gange og ringede fra et andet nummer, talte jeg endelig med en leder. Hun sagde det var en $ 45 sen check ud gebyr. Jeg forklarede hende spørgsmålet. Hun sagde hun ville tale med de andre ledere så ring mig tilbage. 5 timer senere, ingen tilbagevenden. Jeg ringede igen fra et andet nummer, hun sagde, at ledende personale vælger ikke at give mig $ 45 tilbage fordi housekeeping erklærede vi var stadig på Værelset, når de ankommer, som var efter klokken 12 sent check ud. Jeg fortalte Vanessa, manager, jeg har opholdt sig i 5-stjernede hoteller før og har aldrig haft et problem som sådan. Deres mangel på gæstfrihed og kundeservice vil koste dem en anmeldelse, hvor jeg sjældent gør, medmindre jeg føler, at det er behov for fremragende service eller værst. . . lige som jeg modtog fra dem.Mere

Svar fra Michelle C, Manager hos Maison St. Charles by Hotel RLSvarede 7. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018

Min mand og jeg kom til New Orleans for en kort to overnatning. Vi blev mødt af Adam, han var en fornøjelse at tale med og hans gæstfrihed var fantastisk. På grund af at være oversold til værelset jeg havde reserveret, opgraderede Adam os til...en smuk King size suite. Værelset var lidt forældet, men det gjorde det mere unikt for os. Placeringen er fantastisk, at have vognen stop lige ud af døren gjort det nemt og praktisk at komme til Bourbon Street på alle tidspunkter af dag og nat (for $ 3,00 får du en 24 timers pass). Den morgenmad, der var inkluderet var fantastisk! ! ! Alvin og Nolan, der arbejder i køkkenet, fik os til at føle os velkomne, og du kan fortælle de virkelig elsker deres job! ! ! Personalet. . . herunder alle de venlige husholdere fik os til at elske syd endnu mere! ! Hvis eller hvornår vi kommer tilbage, vil vi blive her igen! Ledelse. . . . . Venligst giv alle dine medarbejdere KUDOS. . . de fortjener det hele! !Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Maison St. Charles by Hotel RL.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
81 $ - 271 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
maison st. charles hotel new orleansquality inn new orleans
TIDLIGERE KENDT SOM
Quality Inn & Suites Maison St. Charles
PLACERING
USALouisianaNew Orleans
ANTAL VÆRELSER
130
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering