Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Wyndham Garden Greensboro

Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Fitnesscenter
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Forretningscenter med internetadgang
Mødelokaler
Vaskeri
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Udendørs pool
Pool
Roomservice
Renseri
Røgfrit hotel
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Handikapegnede værelser
Køleskab på værelset
Suiter
Familieværelser
Mikroovn
Værd at vide
HOTELSTIL
Familiehotel
Sikkert
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
Kontakt
415 S Swing Rd, Greensboro, NC 27409-2011
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Piedmont Triad International Lufthavn5 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser (202)
Filtrer anmeldelser
51 resultater
Medlemsvurdering
23
11
6
8
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
23
11
6
8
3
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 51 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. juni 2017

Check-in var meget behagelig og hjælpsom. Morgenmaden var meget god, og godt præsenteret . værelse var meget rent og roligt jeg hvilede . da jeg løb på nats søvn i løbet af dagen, og det var fantastisk. badeværelset var meget rent.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Wyndham Hotel and Resorts
Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 29. juni 2017

Boede på dette hotel i tirsdag, Juni 27 , venstre 28. jun. juni. . Skuffet. 1. Da vi tjekkede ind på ca. 8 : 00 agtige og mens min bedste ven tjekkede os ind, jeg tog til Coopers Ale House resturant for at tjekke ud...på menuen. . . En ant var langsom i menuen - ikke noget særligt. . Sin sommer, ret. 2 . Vendte tilbage til hotellet omkring 9 : 30:00 og bestilte mad leveret til vores værelse. Efter at have afgivet en bestilling, har vi fik at vide middag ville ankomme i ca. 20 minutter. Vores krabber dukkert ( 2 ordrer) og 2 æble Cobblers ankom 1 time & 10 minutter senere med masser af undskyldninger (fra Tom) , en $ 5 rabat, men hey ikke noget irriteret ret. . . . Ja det var ikke særlig godt og det brostensbelagte havde ingen lag, en form for blød krummebakke øverst og bestemt ikke godt. ikke en dukkert brosten. . . Vi var en smule irriteret, slidt, endnu en lang dag på onsdag så bare gå i seng, men, ikke noget, vel! 2 . Har jeg nævnt af ikke-ryger værelse, der havde sarte lugt af røg, når vi gik ind. . . Først senere at konstatere, at hver gang luften kom på værelset fyldt med duften af røg? Udmattet. . . Prøv at falde i søvn det vil få det bedre, ingen store problemer, lige. 3 . Vågn op til Smokey lugt til den kølige luft, slutter papirerne for tilmelding på NC A & T, komme til morgenmad, gode muligheder, ingen te, drikker ikke kaffe, klistrede gulve i Tea Room, ja, men uanset hvad, skal vi måske ikke bo yderligere 3 nætter, det er altsammen et stort problem, ikke? 4 . Komme tilbage til værelset, efter morgenmaden, luft på Smokey lugt i den ikke-ryger værelse. . . . Jeg lige skulle have boet på det sidste hotel, troede på - syn resturant ville hjælpe med dette travle dage, må pakke sammen og flytte, det er ikke det, vi kom her for, er det et stort problem. . . Jeg vil tale med receptionen, ikke? 5 . Medbring alle disse spørgsmål til receptionen, direktør kommer ud siger, at vi ville have erstatning men medarbejderen et forkert pris, så tag det som kompensation især da vi skulle have bragt de røg opmærksomhed på (det er det, vi gør nu, lige) og vi boede indtil check-ud (fordi vi faktisk kommet her i en anden grund end at ringe til receptionen. . . Du ved at komme til at hvile ud efter 4:00 fly og hotel efter 9 : 30 , at fuldføre papir arbejde, så bed kl. 11 : 30:00 samme dag) dette er det modsatte af kundeservice, kunde angreb. . . Det er vores egen skyld disse spørgsmål der skete? Vi gør det? Åh, ok, ret! 6 . Desværre aldrig et ord for ord for din ulejlighed. I det mindste resturanten undskyldte. 7 . Fik at vide at skolen, ville ikke anbefale dette hotel. . . Har jeg nævnt det meget mørkt, beskidte sted ved siden af ventilatorsystemet. . . Værelse 411 . Nyrenoveret hotel - ja, nogle problemer både i ren luft og renlighed - absolut. Bo der igen, absolut ikke, at anbefale, absolut ikke.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 25. juni 2017

Det plejede at være et Clarion og blev købt ud af Wyndham. Hvor indretningen er et skridt væk fra det var Clarion dette hotel stadig lader mucb at ønske. Personalet er meget forbudt chalant - om at løse gæst spørgsmål. Badeværelset var beskidt og i...sidste ende den eneste, der var så ny maling på væggene, og det trægulv. Det lyser var ikke fungerede i mit værelse, og jeg fik at vide at de ikke kunne få nogen til at kigge på det indtil næste dag, hvor de håndværkeren var der kommer. Han ikke kom før 10:00. Badekarret og mat i badeværelset var ulækkert. Da jeg gik hen for at Restauranten serverede indeni hotellet blev vi spurgt, om vi ønskede at bestille noget aldrig mødt eller. Servicen på dette hotel er virkelig dårligt. Hvis det ikke havde været for event på hotellet vil jeg aldrig har bestilt dette ophold. Jeg vil ikke anbefale at bo her til nogen. Det siger Wyndham men den kvalitet og service er ikke afspejler et Wyndham hotel.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Wyndham Hotel and Resorts
Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 24. juni 2017

Jeg tager altid bo her, da jeg kom ind efter i løbet af en måned på vejen. Servicen og især morgenmaden her er fantastisk.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Wyndham Hotel and Resorts
Dato for ophold: juni 2017
Svar fra gail s, General Manager hos Wyndham Garden GreensboroSvarede d. 25. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 24. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed. Maden er god. Alt for mange steder at spise udenfor. Personalet var meget venlige lederen spurgte, om hun kunne hjælpe os mens vi ventede på elevator så fortalte os gå ud og spise noget morgenmad åben indtil kl. 10. Det er alle tre...personer fra hotel, der tilbød os et måltid mad inden for 20 minutter for at være her. Poolen er god. Nu til den værelse hotel er nyrenoveret og er meget rent. Det var det bedste hotel jeg boede på. Jeg blev brugt til at blive renoveret hoteller og den måde det er gjort, er meget rart. De farver, osv. er en meget behagelig indretning. køleskab og mikroovn og sikkert i værelset. Morgenmaden fantastisk. kiks sovs pølser bacon frençh toast æg yoghurt gryn bagels frisk frugt morgenmadsprodukter muffins kaffe. Jeg hader at skulle forlade. Jeg vil vende tilbage til mine venner bor tæt på så jeg stærkt fandt et andet hjem. DochnahlMere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra gail s, General Manager hos Wyndham Garden GreensboroSvarede d. 25. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Wyndham Garden Greensboro.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
81 $ - 160 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
clarion greensborogreensboro clarion
TIDLIGERE KENDT SOM
Clarion Hotel Greensboro Airport
PLACERING
USANorth CarolinaGreensboro
ANTAL VÆRELSER
193
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering