Fundet denne perle på travelocity, da jeg havde brug for en placering nær Union Square. Det fik gode anmeldelser, og vi elskede jeg også. Det kan bruge nogle renovering og omgruppering. Charmerende, store værelser, venligt personale, fantastisk beliggenhed og rimelige priser.Hotellet er meget hyggeligt. Indretningen er eklektisk antik, men på en eller anden måde mødes det på en måde for en dejlig atmosfære. Tesalen er smuk, men vi spiste kun morgenmad der. Nedenunder restaurant matcher ikke resten af hotellet og er ikke noget specielt, men der er masser af steder i nærheden. Placeringen er fantastisk ved siden af Union Square. Det eneste problem er den gamle radiatoropvarmning gjorde det vanskeligt at regulere temperaturen, det var bare at prøve forskellige positioner på urskiven og vente.Hvilken absolut perle! Smuk indretning, så gammel New York-ånd! Bare charmerende! Vi havde Eloise de Wolfe værelse, det var større end min gamle NYC studiolejlighed! ! ! Kunne ikke tro, hvor rummelig og opmærksomheden på detaljer! ! ! Bare blæst væk. Personalet var så rart og hjælpsomt, morgenmaden blev sød serveret i en sød tesal, og placeringen kan simpelthen ikke slå. Nu når jeg har fundet dette, er det min tur - til New York hotel! !Fremragende service - store mennesker - et forfærdeligt værelse. Fantastisk beliggenhed med en charmerende morgenmad. Desværre forlod værelset meget at ønske. For det første er der ingen reception. For det andet syntes sofaen - mere som en sofa - ikke at være blevet polstret siden 1900, og puderne var alle alderen væk. Resultatet blev næsten tortur, da du sad på knapt overdækkede træplader. Der er ikke noget osmannisk, så de to andre lige alderen lige rygede stole var ingen trøst. Sofabordet havde en hævet kant, som ikke engang kunne bruges til at hvile dine fødder. Forfærdeligt ubehageligt. For det andet var klimaanlægget sat til maksimum og kunne ikke slukkes eller slukkes. Fjernbetjeningen reagerede ikke. Som følge heraf måtte jeg åbne alle vinduerne til 90 graders varme for at få balance. For det tredje var der næsten ingen vandtryk. Det tog minutter at fylde et glas vand. Bruser var en drible af lunken vand. Det ville tage timer at fylde badet. For det fjerde, da jeg låste døren, faldt låsen ud. Endelig er der ingen elevator og der er ingen advarsel om det. Jeg var på øverste etage (3 rd) i 90 grader vejr og værdsætter ikke, at efter en lang dag som gulvene er høje. På balancen opvejede den frygtelige plads fordelene ved den fantastiske periode morgenmad, fremragende service og fantastisk beliggenhed. Jeg ville ikke blive der igen.…Jeg kunne fortælle det ville være godt, men jeg anede ikke hvor godt. Helt smukke indkvartering med masser af autentiske detaljer. Alfonso passede os som om vi var også favoritfamilie. Kan ikke anbefale det nok. Og sørg for at have en cocktail på den fantastiske bar i kælderen.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering