Boede her på en tur alene 4 dage i NYC. Placeringen er rigtig god med mulighed for at gå til mange spændende destinationer. Også helt klart et plus, at man kan booke enmands-værelser. Sengen var ret skæv, men efter at have gået byen rundt hele dagen, så sov jeg alligevel som en sten. Bad og toilet på gangen. Hvis man ønsker et billigt, basic sted med god beliggenhed, er det et godt valg, hvis man er til mere fancy/romantisk hotel, ville jeg nok lede lidt videre.
Fremragende budgetmulighed for New York i en midtby placering. Værelserne og senge er dog små (madrassen havde set bedre dage) og toiletter og bruser er delte. Valg af tre gode barer på dørtrinnet og et stort supermarked i nærheden. Store metro- og busforbindelser fra Union Square kun en blok væk.Hvis du har et budget, men gerne vil nyde privatlivet i dit eget værelse, kombineret med en god placering i centrum i Manhattan, skal du ikke se længere end Seafarers International House. Dette hyggelige hotel ligger lige ved Union Square og tilbyder komfortable, airconditionerede private værelser med delt badeværelse i korridoren. Der er gratis trådløs internetadgang og et tv på værelserne. Personalet er meget venligt, og selvom der ikke er en intern restaurant, er der adskillige gode muligheder for at spise ude i nærheden (for enhver smag og priser). Union square metrostation er et par minutters gang. Jeg kan ikke understrege nok, hvor forbløffende beliggenheden er for den billige pris på hotellet! Et køb ophold i et ellers meget dyrt område i New York!Jeg boede her for omkring 3 år siden og havde et behageligt ophold, men min oplevelse for et par dage siden var det modsatte. Vores værelse kiggede nedslidte og har brug for meget reparation. Kabler hængende eller trukket fra væggen, bundplader mangler og mit største problem, meget dårlig opvarmning. Værelset frysede, så jeg klagede over og fik en pladsvarmer. Det varmet soveværelset lidt, så længe vi fortsatte med at køre. Ikke okay med mig. Jeg klagede igen og fik at vide, at jeg kunne forlade og modtage en refusion. Jeg endte med at bo, fordi de fleste andre steder var reserveret eller langt over mit budget. En god ting var Værelset syntes at være ren. Desværre vil jeg sige, at jeg sandsynligvis ikke bliver her længere.Stedet var gammeldags og beskidt. Receptionspersonale var rart, og placeringen er meget central. For ikke meget mere penge kan du dog finde flere værdige steder. Hotellet har intet toilet og bruser sæbe, væggene flager og klimaanlægget er meget støjende.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering