Residence Inn New York Manhattan/Central Park er et godt valg, når du besøger New York City. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det familievenlige omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Gæster, som bor på Residence Inn New York Manhattan/Central Park kan besøge Love Sculpture (0,4 km) og Manhattan Skyline (1,8 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i New York City.
Residence Inn New York Manhattan/Central Park har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, køleskab og tekøkken, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.
Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og kuffertopbevaring, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også fitnesscenter og morgenmad. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.
I løbet af dit besøg skal du prøve nogle populære restauranter, der serverer kylling og vafler i New York City, som for eksempel Clinton St. Baking Company & Restaurant, Friedman's og Riverpark, der ligger i nærheden af Residence Inn New York Manhattan/Central Park.
Hvis du er interesseret i at udforske New York City, så prøv at besøge et naturhistorisk museum, som for eksempel American Museum of Natural History.
Hos Residence Inn New York Manhattan/Central Park, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til New York City.
Absolut den bedste beliggenheden midt på Broadway. Gåafstand fra Central Park og Times Square. Godt og rummelig værelse med udsigt og lille køkkenhjørne. Aircondition larmer en del, men den kan slukkes. Der er også et lille vindue, som kan åbnes i stedet for. Eneste jeg vil ønske var bedre, er rengøring. Morgenmaden var god. Der var muligt at lave vafler, vælge mellem forskellige bagværk og havregrød. Alt i alt var jeg tilfreds med opholdet (10 dage) og kan varmt anbefale hotellet.
Første gang i NYC. Og havde bestilt hotel hjemmefra. Vi blev ikke skuffet. Tværtimod. Dejligt hotel med stort hjørneværelse på 39. Etage med udsigt til Central Park, selvom en ny bygning skyder op, og tager en del af udsigten. Fint værelse med masser af plads - også på badeværelset. Dejligt med masser af håndklæder. Desværre kunne det lille vindue nederst ikke åbnes, fordi åbne-mekanismen var i stykker. Rengøring var helt i top. God morgenmad -især den græske yoghurt kan anbefales. Serviceminded receptions-personale. God beliggenhed på 54.street ved Broadway. Centralt i forhold til Times Square og Central Park. God italiensk restaurant på Broadway bag hotellet Serafina. Et besøg værd. En cykeltur i Central Park kan også anbefales. Dog lidt dyrt - 30 dollars for to timer. Men du kommer mere rundt end ved at gå. Konklusion: Vi kommer gerne igen til Residence Inn New York Manhattan Central Park.…
Hotellet ligger rigtig godt placeret i et fantastisk område. Hotellet er forholdsvis nyt og vi havde et værelse på 60. etage med udsigt til Times Square og Hudson River. Værelset er ikke så stort (men det gælder vist for alle hotelværelser i NY), men rigtig lækkert. Service og rengøring var rigtig god. Morgenmaden var også god, men layoutet for buffet området kunne have været bedre. Helt sikkert et sted vil ville bo igen.
Jeg havde høje forventninger til denne egenskab i betragtning af at det er en af de højest rangerede Marriott-ejendomme i NYC. Desværre var personalet fra begyndelse til slut en fuldstændig fiasko og gjorde ikke mit ophold behageligt. Når jeg kendte til hvor travle hoteller i NYC er, ventede jeg med vilje til kl. 16 for at checke ind på hotellet (holde mig travlt med at vandre rundt i byen). Ved ankomsten var den store lobby optaget, og der var en linje, men til personalets kredit, inden for få minutter dukkede mere personale op, og jeg blev ledet til en ung mand for hjælp. Det var her problemerne alle begyndte - - - - - han kunne først ikke finde min forbehold, da han kiggede på gårdssiden først. Da han endelig fandt det, begyndte han at fortælle mig noget om at give mig 1 k point og bevæge mig - - - - Jeg kom til sidst ud af, at han sagde, at Res. Kroen var travlt med U. N. besøgende (på trods af at jeg prøvede at komme inden 4 dage før U. N. start, antager jeg, at de sagde, at det allerede var travlt), og at han ønskede at overføre mig til gården og give mig 1 k point for ulejligheden. Fint bortset fra at han brugte 10 minutter på at gå tilbage til kontoret for endelig at finde ud af, at min reservation ikke tillade det. Så sagde han, at der endnu ikke var nogen værelser klar (indtjekning er kl. 4, er det ikke???) Og bad om mit kontaktnummer, så han kunne ringe til mig, når det var klar. På trods af at jeg gentog mit nummer 3 gange, skrev han det forkerte nummer ned! Jeg gik ud og kontaktede efter 90 minutter hotellet via Marriott-appens chatfunktion, hvorpå de fortalte mig, at mit værelse endelig var klar. Jeg var ca. 30 minutter væk, men da jeg ankom, stod jeg i kø og fik at vide af en ung kvinde, at hun skulle finde mig et værelse (hun undskyldte forsinkelsen og lovede mig 1,5 k flere point, som selvfølgelig, Jeg har aldrig modtaget!). Jeg var virkelig forvirret, da de havde fortalt mig, at værelset var klar, men da jeg ankom var det pludselig ikke igen! ! ? ? ? ? Og så fortsatte hun med at fortælle mig, at hun skulle "opgradere" mig til et lavere gulv. Hvordan fungerer det, hvis hotellet er kendt for dets udsigt fra de højere etager? ? ? Hvad angår rummet, er det lille og mest behageligt for 1 person. Det er ikke et komplet Residence Inn, da det ikke har andet udstyr til madlavning bortset fra en mikrobølgeovn, men det er måske en NYC-regulering. For en relativt nyere ejendom viste møbler og gulve allerede skader og behov for reparation. Med hensyn til min "opgradering" modtog jeg en sydlig udsigt over Manhattan med en kig-boo-udsigt over Hudson. Elevatorerne er små, og der kan være en ventetid, men jeg fandt ikke ventetiden overdreven som ved nogle andre egenskaber (f.eks. Element NYC). Morgenmad i loungen var kaotisk (for mange mennesker skar linjer) og for mig, ikke spiselige. Jeg har været i mange Residence Inn og jeg ved, at jeg ikke modtager en gourmet-morgenmad, men denne var bare ikke spiselig (jeg tror, de bruger faktisk pulveræg her). Ved udtjekning var der et problem med min regning, som mens den hurtigt blev adresseret kom med en side af holdning (kvinden fortalte mig, at "hun flyttede det et andet sted, som jeg skulle fortælle dem på forhånd:). Jeg er en loyal Marriott medlem og ser frem til mit ophold her, men baseret på dette og min oplevelse på Hilton Garden Inn ved siden af, ville jeg bestemt bo på Hilton Garden Inn i stedet!…
Min kone og jeg boede her på en tur for at se nogle Broadway-musicals. Hotellet siger, at de er det højeste hotel i NYC. De har muligvis ret, fordi vi var på gaden 51. Hotellet er en kombination af Marriott Courtyard og Residence Inn. Gården er på de nederste etager. Hotellet er moderne og værelserne rene. Vi havde et kongeværelse med udsigt over byen. Som de fleste værelser i NYC var værelset lidt lille, men det var stadig behageligt. Området køkken havde en mikrobølgeovn, opvaskemaskine, lille frig og fryser, kaffemaskine, brødrister og køkkenudstyr. Der var ingen komfur eller komfur. Morgenmad var typisk for en Residence Inn. Personalet gjorde et godt stykke arbejde med at fortsætte med at genpåfylde tilbudene. Hotellet har også en Starbucks-café, der serverer morgenmad, frokost og middag (mere mad af bartypen). Der er flere metrostop inden for blokke af hotellet, Central Park ligger blot adskillige blokke væk, og det var en nem gåtur til Broadway-musicals på 45 th og 47 th gader. Jeg ville bestemt blive her igen.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering