Valgte dette hotel for sin fremragende beliggenhed. Blev frygtelig skuffet i receptionen personale, husholdningspersonale (venstre brudt glas på møbler og gulv) og roomservice (prøvede at opkræve os for vin, vi ikke bestilte og bragte ikke de vinglas, vi anmodede om). Vi bad om at udvide reservationen af et andet hotelværelse og fik at vide "intet problem" og lærte derefter dagen for indtjekning, at intet værelse var tilgængeligt. Vi fik heller ikke at vide om en ejendomskredit på 20 dollar pr. Person - et spild på over $ 500. Bo ikke på denne Hyatt eller nogen anden igen.Jeg elskede mit ophold på Hyatt Union Square. Det var i nærheden af mange butikker og restauranter. Personalet var venligt og det var stille i modsætning til andre hoteller, som jeg har opholdt sig i i NYC, hvor jeg kunne høre al trafikken.Jeg havde et dejligt ophold; dette hotel var meget ren og veludstyrede; Hotellet er fantastisk; Baren og restauranten var meget gode og modtog god service; Personalet var venligt og lydhør; Mit værelse var på 11. etage, og jeg kunne høre, at nogle maskiner blev betjent om natten; måske vaskemaskine / tørretumbler; så lidt støjende; Jeg ville bo igen men måske nederste etage;Mindre, rent moderne værelse. Stille og alt fungerede godt. På stedet restaurant fremragende, meget god motionscenter i underetagen. Ville bo der igen. Let at få førerhuse osv. Og undergrundsbaner en blok væk i Union Square. Fremragende beliggenhed.Meget praktisk til Midtown forretningsbehov. Masser af faciliteter både på stedet og i nærområdet! Jeg har opholdt sig her og flere andre lokale egenskaber flere gange nu, og Hyatt Union Square er nu mit 1 gadevalg!Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering