Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cachet Boutique

Gem
Videresend
510 W 42nd St, New York City, NY 10036-6204
Laveste priser for dit ophold
Hotels.com
Agoda.com
160 $
Se tilbud
lovevacations
193 $
137 $
Se tilbud
SPAR 56 $
FindHotel177 $
Priceline
Orbitz.com193 $
Vis 15 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (154)
Værelse og suite (69)
Spisesal (5)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.373 af 508hoteller i New York City
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Cachet Boutique er et godt valg, når du besøger New York City. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der trendy omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.

Værelserne har fladskærms-tv, minibar og køleskab, og Cachet Boutique gør det let at komme online med gratis wi-fi.

Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som hotellet tilbyder, for eksempel reception, der er åben døgnet rundt, picnicområde og solterrasse. Derudover har gæster adgang til fitnesscenter og morgenmad. Som en ekstra service er der parkering for gæsterne.

Vartegn i nærheden, som for eksempel Manhattan Skyline (1,6 km) og Love Sculpture (1,6 km), gør Cachet Boutique til et godt sted at bo, når man besøger New York City.

Mens du er i New York City, kan du prøve nogle af de restauranter, der ligger en kort gåtur fra Cachet Boutique, som for eksempel The View Restaurant & Lounge (0,9 km), Junior's (0,9 km) og Nusr-Et Steakhouse (1,5 km).

Husk også at se nogle af de populære kunstgallerier, som f.eks. Agora Gallery, Gagosian Gallery og Sotheby's på din tur.

Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Cachet Boutique mens du oplever alt, hvad New York City har at byde på.

Læs mere
Fuld visning
Stedets faciliteter
Parkeringsservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Café
Cykeludlejning
Natklub/dj
Børnepasning
Forretningscenter med internetadgang
Wi-fi
Mulighed for morgenmad
Konferencefaciliteter
Mødelokaler
Faxning/fotokopiering
Kuffertopbevaring
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Udendørsmøbler
Picnicområde
Solterrasse
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Allergivenligt værelse
Aircondition
Pejs
Rengøring
Sikkert
Minibar
Køleskab
Fladskærms-tv
VIP-faciliteter
Vis flere
Værelsestyper
Bryllupssuite
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Moderne
Moderne
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Kinesisk

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
232restauranterinden for 0,5 km
47seværdighederinden for 0,5 km
387anmeldelser15spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 161
  • 99
  • 41
  • 29
  • 57
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
NikonPhotoTraveler skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Tokyo, Japan8 bidrag1 nyttig stemme
Jeg kunne virkelig godt lide denne placering. Værelserne var seje og hofte, placeringen var fantastisk for mig, da jeg deltog i en konference i Javitz Center, og jeg kendte kvarteret. Du skal vide, at det kan være lidt af et trendy sted, hvilket betyder, at det kan være støjende med baren nedenunder.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: oktober 2019
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Brian S skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Landenberg20 bidrag16 nyttige stemmer
Elskede alt om dette hotel! Der er et køligt billardrum, når du ankommer til et Marilyn Monroe-tema. Alt er inden for gåafstand. Ved siden af er en fremragende og afslappet restaurant, løbebånd. Maden er usædvanlig. Definitivt på listen over henstillinger, når du kommer til NYC!
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: oktober 2019
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Culture267952 skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Sugar Land, Texas1 bidrag
Barsæbe var rodet i badeværelset. Det var et godt sted, hvad vi ønskede at besøge. Det var dejligt, har ikke andet at sige. Jeg skriver fortsat, da du har brug for 200 tegn. Dejligt personale og god kontinental morgenmad.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: oktober 2019
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
Liir skrev en anmeldelse d. okt. 2019
Paris, Frankrig60 bidrag17 nyttige stemmer
Jeg vil ikke bruge meget tid på dette, da det har været en frygtelig oplevelse på dette hotel, der engang var OUT. Det var ikke godt dengang, men det lykkedes dem at gøre det værre. Aldrig igen vil jeg fodfæste på dette sted. Her under brevet sendte jeg dem (med lidt redigering til privatlivets formål og kort over et par begivenheder) og fik aldrig noget svar på det. Jeg fortalte hotellet, at jeg ville give dem en ny chance, men intet svar på 2 måneder betyder, hvad det betyder. Uddrag fra brevet:  ”Booking: Intet problem med online reservation, før jeg indså 2 uger efter bekræftelse af, at det kort, jeg brugte til at booke, på grund af mit kreditkortopgradering ikke ville være gyldigt, da jeg ankom. Jeg sendte en e-mail ved at klikke på adressen nederst i bekræftelsesmailen, 48 timer senere ikke noget svar. Derefter sendte jeg en anden mail, der udtrykte presserende karakter, endnu 48 timer senere stadig intet svar (alt dette i ugedage). Jeg ringede og nåede til en person, der ikke syntes at være generet af, at din mail-konto syntes at fungere og jeg var nødt til at betale for et oversøisk opkald. Opdateringen er udført, og jeg modtog en bekræftelsesmail med et andet samlet beløb end den, der blev annonceret før ... starten på en lang række dårlige overraskelser.  - Ankomst til hotellet, entusiastisk check-in, jeg går til mit værelse i håb om en god nats søvn. Svært at have en første brandalarm kl. 1 og en anden ved ca. Næste morgen stopper jeg ved frontkontoret, som næppe undskylder og siger, at det skyldes natklubben, desværre sker det slutningen på tilbud.  - Bruser: glasset er beskidt, mellem vasken møbler og glasset er en brugt kam og en maxi pude fast dernede.  - Den anden nat endnu en brandalarm kl. 23.  - Den tredje morgen indså jeg, at mine ark har et hul i det, på størrelse med en knytnæve.  - Samme morgen går jeg lidt sent ud fra mit værelse og glemmer tegnet DO NOT DISTURB på døren. På front office fortæller kvinden mig, at det ikke er noget problem overhovedet, og de vil rense det (kl. 11.00) og, ikke overhovedet forstyrret af nyhederne, forsikrer mig om, at arkene bliver ændret. Tilbage kl. 17 er rummet ikke gjort.  - 3 d nat, omkring 3 AM, endnu en brandalarm ...  - 4. dag, spurgte jeg personen i receptionen, hvad var deres plan med de 3 nætter med brandalarm, fordi hoteller skulle sælge søvn, ikke sandt? Jeg har lovet et svar i de kommende dage.  - Fra en chat med en medarbejder lærer jeg, at nogle værelser har problemer med basen fra klubben. Mit værelse havde ikke det problem. Så kom den 4. juli og omkring kl. 15.00. Jeg er nødt til at gå ud af mit værelse, fordi der tilsyneladende er en fest der sker med ekstra højt R & være i den tomme gårdhave. Ethvert hotel med minimal pleje for sine kunder ville have afgivet en note 24 timer før begivenheden. Jeg kunne ikke blive i rummet ikke fordi det var så højt, hvilket kan være ok, men bas var så stærk, at det bogstaveligt talt var forstyrrende for det indre øre, og du kunne ikke bare være i værelset. Festen varede til kl. 23.  - Den næste dag får jeg stolt at vide, at de vil tilbyde mig 25% rabat på mine 3 første nætter for at undskylde brandalarmerne. Jeg var rystet over det billige tilbud i betragtning af ikke 1 men tre nætter blev tabt.  - Små begivenheder under hele opholdet: værelse færdig, men tom isspand og beskidte briller blev efterladt som på bordet. Jeg fik nye revne lagner, men ikke i det samme hjørne, revet bademåtte og indså, at bundskuffen på skabet faldt fra hinanden og støv var tilgængelig i mange hjørner ...  - Sidste dag før min afrejse kommer jeg tilbage til værelset for at finde en medarbejder, der blev tvunget til at stå på natbordet for at få det tilbage i sin position, og ikke indse, at da der ikke er nogen sokkel i nærheden af sengen, det var her, jeg måtte tilslutte min Apple oplader, som var pænt snoet af indsatsen. Jeg gik ned til front office og så den manager, der bad om vedligeholdelse for at ordne det. Jeg ventede og ventede og ventede… forventer, at han skulle fortælle mig, at jeg kunne vende tilbage til mit værelse, og de ville bringe det til mig, men 10 - 15 minutter senere, stående ved skrivebordet, fik jeg det tilbage.  - Tjek: I disken giver medarbejderen mig en pris, der ikke afspejler den forventede rabat. Han udskriver det og hævder, at han kan se det på computeren, men af en eller anden underlig grund kan han ikke udskrive det. Efter godt 10 minutter giver jeg op, og han forsikrer mig, at det korrekte beløb tages. 6 dage senere, på min bankrapport, tages det originale fulde beløb. Følgende skete derefter: * 1 e-mail: intet svar * 48 timer senere: anden e-mail, intet svar i 4 dage. * Jeg ringede (gebyrer for mig igen), fik frontkontoret, de vil gøre det nødvendige og vende tilbage til mig, og ja, de har min e-mail-adresse) * 5 dage efter opkaldet ringer jeg intet nyt igen, og når en manager, der forsikrer mig om, at det bliver gjort, og han personligt vil tage sig af det og vil bekræfte pr. E-mail. * 3 dage senere, stadig ingen nyheder, ringer tilbage, manageren er slukket og ingen ved hvad jeg taler om. Han er her næste dag, så jeg ringer bedre tilbage. * Næste dag, Manager er her og forstår ikke hvad der skete, beder mig om at holde han skriver på computeren, og 3 dage senere fik jeg mine penge tilbage ... 3 uger efter check-out. ”
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019Rejsetype: Rejste alene
Google
Nyttig
Videresend
Sally skrev en anmeldelse d. okt. 2019
Green Point, Australien22 bidrag1 nyttig stemme
Opholdt sig her og var desværre bare den ene svigtede efter den anden. For det første rådgiver de dig om et "oplevelsesgebyr" til brug af wifi og morgenmad, som ikke er et valgfrit gebyr, ca. $ 35 pr. Nat! Morgenmaden og wifi er ikke værd, at når morgenmaden ikke er frisk, kunne vi næppe få et bord (de har kun ca. 8 borde til rådighed) og var ikke engang åben før kl. 8 i weekenden. Ikke alle tager til klubben i weekenderne, vi kan lide en tidlig morgenmad. Wifi fungerede knap og skåret ind og ud. Næppe værd $ 35 for denne "oplevelse". Fredag og lørdag aften sprænger natklubben nedenunder bare gennem værelserne. Havde læst de dårlige anmeldelser før de opholdt sig og troede, at folk overdrev, men det var det tydeligt ikke. Dette skal være noget, de afslører til deres kunder. De holdt en funktion, der lignede en sanger eller noget for folk at møde, og hele foyeren var fyldt med mennesker, som ikke var nøjagtigt den bedste følelse, vel vidende om, at tilfældige mennesker havde adgang til hotellet, vi overnattede på og endnu en gang, ikke en ting blev nævnt til de betalende gæster. Den eneste grund til, at dette hotel endda får de 2 stjerner fra mig, er de dejlige, hårdtarbejdende stuepiger / rengøringsmidler, der holdt vores værelse så rent under vores ophold. Vi er et ungt, udadvendt par og på ingen måde pryder, men dette hotel har brug for at samle sin handling op, og jeg vil aldrig anbefale det til nogen. Held og lykke, hvis du bliver her, er du blevet advaret
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
1234569
PRISKLASSE
183 $ - 421 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
TIDLIGERE KENDT SOM
The Out NYC
PLACERING
USANew YorkNew York CityHudson Yards / Midtown West / Hell's Kitchen
ANTAL VÆRELSER
105
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Cachet Boutique
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Cachet Boutique?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Pip's Island (0,3 km), Rudy's Bar & Grill (0,4 km) og 42nd Street (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på Cachet Boutique?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, fitnesscenter og forretningscenter.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Cachet Boutique?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Cachet Boutique?
Gæsterne kan få morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Cachet Boutique?
Ja, der er parkeringsservice til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Cachet Boutique?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Obao, Il Punto og Sunac Natural Food.
Er der mulighed for at dyrke motion på Cachet Boutique?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter under deres ophold.
Tilbydes der rengøringsservice på Cachet Boutique?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Cachet Boutique forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og konferencefaciliteter.
Hvilke sprog tales af personalet på Cachet Boutique?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, spansk, fransk og kinesisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Cachet Boutique?
Mange rejsende kan godt lide at besøge 9/11-mindesmærket (5,5 km), World Trade Center Memorial Foundation (5,5 km) og Hamilton Park (2,1 km).