Dette var det billigste hotel, jeg kunne finde, der så okay ud, så jeg var ikke sikker på, hvad jeg kunne forvente, men det var fantastisk. Det er helt nyt, og værelserne er designet rigtig godt. Mit værelse så moderne ud, var pænt som en nål og yderst behageligt. Det er ret stille (på en sidegade), og du er lige midt i byen, så det er nemt at tage hen overalt. Plus personalet var virkelig rart. Jeg elskede at bo her.
Jeg tjekkede ind og damen bag disken var fint nok. Jeg gik ind på værelset og før det tog jeg noget vand fra vandstationen ved siden af elevatoren. Kun et par meter væk fra hvor jeg tjekkede ind. Jeg hørte damen sige til en "Transgender on 4 th", hvilket betyder min etage. Jeg gik tilbage, og hun var helt chokeret over, at jeg stadig var der. Jeg talte aldrig med hende igen. Jeg fik ikke refunderet mine 100 USD, men westpac bank i Australien opkrævede dette tilbage. Det gode er hotel med fantastisk beliggenhed, det er det.
Jeg har fået nok af dette hotel. De opkrævede mig et depositum på 101 USD ved ankomsten, hvilket er fint. Dette blev trukket fra mit kort. Min bank i Storbritannien har også accepteret, at 101 USD blev udtaget og betalt til Best Western som pr. skærmbillede. Ringede til hotellet, som fortalte mig, at jeg vil blive refunderet 5 - 7 dage. Det er fint. Ingen tilbagebetaling. Ringede til hotellet, som rådede mig til at vente til i fredags og stadig ingen refusion. Så jeg sendte en mail, og ingen svarede. Det var først, da jeg ringede for tredje gang, Jay the Assts general manager sendte mig en e-mail og sagde, at den blev udgivet den 22. april. At vente. Jeg ventede. Så en helt anden besked, det er kun en autorisation. Jeg sendte bevis for, at dette ikke var tilfældet, da pengene faktisk blev trukket og betalt til Best Western. Han sendte mig et skærmbillede og sagde, at det blev refunderet, men enhver person kan se, at de 100 USD IKKE er blevet refunderet fra hans skærmbillede (vedhæftet) Jeg fortalte ham igen, at pengene er blevet refunderet, og alt han skal gøre er at tale med hans konti, da han vil se et overskud på 101 USD. Gjorde han? Nix. Han bad mig kontakte min bank. Det har jeg allerede, og pengene er taget. Så jeg endte med at samtalen sagde, at jeg nu tager dette videre, da han åbenbart ikke har nogen strøm på hotellet, så jeg vil finde nogen, der kan. Jeg har beviser. De gør ikke. Moralen i denne historie er, at nægte at betale denne afgift, hvis du kan.…
Jeg kan virkelig anbefale dette sted. Især Lola. Lola var den bedste og super hjælpsomme! Hun gjorde alt for at hjælpe med reservationen og var meget venlig. Jeg vil vende tilbage til dette sted. Centralt beliggende og dejlige rummelige værelser. Tak igen Lola!
I betragtning af Covid Times, vi lever i, er Best Western Empire State et fantastisk hotel at bo på. Mit værelse var meget rent og komfortabelt. Jeg sætter pris på, at receptionspersonalet er oppe foran om husholdningsbegrænsningerne på grund af Covid-sikkerhed osv. Når jeg havde brug for at få besvaret et spørgsmål eller en anmodning, blev det opfyldt på kort tid. Da jeg havde brug for mit ophold forlænget på min virksomhed, var personalet meget imødekommende og støttende i at hjælpe mig med at gøre det. Lola/Lolita var især god til at hjælpe mig med at lave nye arrangementer. Hun var sammen med personalet generelt professionel og venlig. Mine anmodninger om husholdning blev imødekommet, og jeg ser frem til min tilbagevenden. Fantastisk beliggenhed også! Florante G.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering