Hotellet var et fantastisk sted, men hotellets personale var ikke nyttige. Kaffe potter var ikke tilgængelige, jeg var for meget for mit værelse og måtte ringe for mange gange for at få det løst og fik et stort løb rundt. Jeg blev opkrævet for den mini bar, der skulle krediteres for 25 dollars. Sengen var ikke behagelig, men jeg kunne have levet med det. Dette hotel skulle være i Marriott-kæden, og det er overraskende, da det mangler de faciliteter og personale, som vi plejede at fra Marriott.Middelmådig oplevelse og ikke den standard, jeg forventer af et W i en by som New York. Træt service fra receptionen ved indtjekning og værelset var ikke en stor oplevelse. New York har så mange bedre muligheder for den samme prisMin anden tur her og lige så god - elsker lokationen, når du er tæt på Flatiron og Union Square, hvor der er masser og let at komme rundt i uptown eller downtown. Baren er meget god, altid en god atmosfære. Værelser som alle W-hoteller er lidt funky med hensyn til farve, men jeg er vokset til at kunne lide det. Forbliver igen med sikkerhed.Placeringen er fantastisk med hundreder af gode restauranter i nærheden. Der er næsten ingen skiltning på ydersiden. Jeg gik forbi to gange for at finde indgangen. Jeg fik et værelse på sekstende sal. Udsigten over byen er forfærdelig. Værelset er enormt til New York City-standard. Lobbyen, gangen og rumindretningen er lidt forældet? især på denne overskyede vinterdag i december. Personalet er effektivt og professionelt.Dejligt hotel med en god beliggenhed. Komfortable senge og store værelser til New York. Ville bestemt bo her igen. Kan blive ret støjende tidligt om morgenen, når markedet går i gang, men det er ikke hver dag, så det er fint, og afhænger også af, om du kigger ud på torvet eller ej.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering