Velbeliggende, godt og rent hotel. Tæt på den store buscentral, hvorfor området kan opfattes som værende levende. Værelset er stort og indeholder et lille køkken, køleskab, mikro og kaffemaskine (kaffen var gratis). Perfekt med morgenmad inklusiv. Udvalget er tilfredsstillende og en rigtig god start på dagen. Hotellet har over 30 etager og 3 elevatorer. Lidt ventetid må påregnes uden det voldte os problemer. Serviceniveauet meget tilfredsstillende... dog med enkelte udsving. Hotellet af den politik at rengøringen skal bestilles og betales for; USD 5,00 pr. gang. Håndklæder skiftes på anfordring. Set fra et ‘grønt’ perspektiv er det fuldstændig OK.
Hotelet har en fin morgenmad buffe, god kaffe alt man ønsker, i hyggelige lokale. Bestil værelse så højt oppe så få i en flot udsigt,pæne værelse med køkken, for rengøring hver dag,. Overraskelse +mandag til torsdag flot buffe med fri vin og øl. Fra kl 17 til 20. Gratis. Lidt travlt i elevator, men hyg jer med de andre gæster og få en fin snark, det elsker de. Skal i på Cruise koster en taxa ca 100kr dk. Ligger tæt på Cruise terminal. Tog Line køre til Harlem og til friheds gudinden, samt trins tover. De nye.det er let Hotel standart i new York er dyr, men en fantastisk oplevelse. God tur
Rigtig fint hotel, beliggende centralt, og alligevel i rolige omgivelser. Godt, pænt og rent værelse med køkken faciliteter, som gør du kan have take away mulighed, samt opbevaring af madvarer. Super god seng. Lidt kø ved elevatorerne.
Vi, to voksne og to teenagere, boede en uge på Staybridge Suites Times Square i New York. Hotellet er beliggende tæt på Times Square og indenfor gå afstand til subway og busterminal. Værelserne er alle udstyrede med et lille køkken med køleskab, ovn, vaskemaskine og bestik m.m. til fire personer. Alt fungerede og var rent og fint. Mandag til torsdag serverer hotellet øl, vin og lign. samt forskellige lette retter mellem 17.00-19.00. Man skal dog komme tidligt, hvis man ønsker del i den gratis mad, da der er run på. Der serveres også gratis morgenmad. Niveauet er fint uden dog at være pralende. Værelserne er generelt fine. Måske ikke så store, men vi kunne sagtens være fire mennesker i rummet. Sørg endelig for at få et værelse på min. 8 etage, da de nederste etagers værelser bliver temmelig mørke og mangler udsigt. Personalet er måske ikke altid så effektive, men er altid venlige og i et smittende godt humør. Eneste virkeligt negative at sige om hotellet er, at der ofte kunne være kø omkring elevatorerne. …
At sidde hjemme og skal til New York første gang, bestille hotel kan virke lidt uoverskueligt., Jeg plottede ind efter at det skulle ligge centralt, det påvirker selvfølgelig prisen. Fordelen ved Staybridge var den store suite med køkken. Dertil uhyre centralt beliggende 5 min. til Times Square og lige overfor Port Authority busterminal. Personalet i receptionen var søde og smilende. Consiergen var dog mere salgs mindet. Morgenmaden var fyldestgørende og heller ikke mere. Lokalet var også i det små. Det store scoop var, vis man nåede hjem til kl. 1700, eftermiddags snack. Denne snack bestod som regel af en lille kødret dertil fri vin eller øl. Flere brugte det tydeligvis som et sparet restaurant besøg. En lille hage derved er, at man skal beregne ca. kr. 1200,- til taxa frem og tilbage til lufthavnen. Næste gang vil vi dog prøve os frem med bussen.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering